كومبيوتر و إلكترونيات في البحيرة

1 من 0 ، 0 إعلان
لابتوب أجهزة كومبيوتر موديم و راوتر و شبكات مواقع للبيع طابعة و تصوير و فاكس أجهزة شركات و مكاتب أخرى
أسوان اسيوط الأقصر الاسكندرية الاسماعيلية البحر الاحمر البحيرة الجيزه الدقهلية الزقازيق السويس الشرقية الغربية الغردقة الفيوم القاهرة القليوبية المنصورة المنوفية المنيا الوادي الجديد بني سويف بور سعيد جنوب سيناء دمنهور دمياط سوهاج سيناء شرم الشيخ شمال سيناء طنطا قنا كفر الشيخ مطروح

إعلانات مختارة

عندك جيم او نادى او مدرسة عندنا احنا شركة جرين هاوس لاعمال الكومباكت هتلاقى كل الى نفسك فيه وسهل جدا تصمم منه قواطيع الحمامات وقرص الترابيزات و مصمم خصيصا لمقاومة عوامل الجو والمياه وبنستخدم افضل خامة من الاكسسوارات اللى (...)

1 جنيه

وحدات دش الحمام/ اشيك وحدات حمام في مصر مع هيفين هوم 01122267552 وحدة حمامك هتلاقيها عندنا بأفضل انواع الاخشاب افضل جودة اتقان مالوش مثيل شركة هيفين هوم للمطابخ والدريسنج روم فرع المهندسين : 13 شارع الفواكه متفرع من شارع (...)

خصومات حصرية من #أون_لاين_تك تفريغ الزحام وتسهيل عملية المبيعات في مطعمك حافظ على قائمة طعام محدثة دائمًا تعرف على #جهاز_الكاشير المثالي للعمل #نظام_الكاشير السهل والفعال هو نظام يستخدم في نقاط البيع لتسهيل عملية الدفع و (...)

إنَّ اللَّهَ عزَّ وجلَّ يقولُ يَومَ القِيامَةِ: يا ابْنَ آدَمَ اسْتَسْقَيْتُكَ، فَلَمْ تَسْقِنِي، قالَ: يا رَبِّ كيفَ أسْقِيكَ؟ وأَنْتَ رَبُّ العالَمِينَ، قالَ: اسْتَسْقاكَ عَبْدِي فُلانٌ فَلَمْ تَسْقِهِ، أما إنَّكَ لو س (...)

0
1
مكيفات
منذ شهر

استعد لتجربة فريدة من نوعها في راحة منزلك مع تكييفات هاير الحصرية من ريفر كول. اختر تكييف هاير الإنفرتر بارد/ساخن بسعة 1.5 حصان الذي يجمع بين التكنولوجيا المتقدمة والأداء المذهل، واستمتع بالراحة والأداء العالي في جميع ال (...)

1,000 جنيه
0
4
سجاد
منذ 25 يوم

????? عرض استثنائي لا يُفوت! ?????? ?????? احصل الآن على موكيت بلاط مستعمل من الدرجة الأولى، وارد الخارج، بأفضل العلامات التجارية الأمريكية، التايلاندية، الإماراتية، والفرنسية! ?????? ?? لموكيت البلاط هذا مميزات لا تضاهى (...)

500 جنيه
0
1
تأجير سيارات
منذ 5 شهور

نقدم الكثير من خدمات ايجار السيارات . ايجار يومي بسائق / ايجار شهري بسائق او بدون / ايجار سنوي بسائق او بدون بالتالي يقوم المندوب بتسليم السيارة مكان اقامتك لتسهيل الامور علي الزبون وراحته التامة . لذلك تسهل عليك ايجار ا (...)

1,000 جنيه
0
1
مكيفات
منذ شهر

عروض تكييف هاير سوبر كول البارد بقوة 1.5 حصان تجربة تبريدٍ مثالية لصيف منعش ومريح! تقنية التربو لتبريد سريعة: احصل على تبريد فوري وفعّال مع تقنية التربو، مما يضمن لك راحة فائقة في أي وقت. تقنية البلازما لجو صحي: استمتع ب (...)

2 جنيه
0
5
شقق للبيع
منذ 25 يوم

في ماونتن فيو التجمع الخامس شقة 155م للبيع بالتقسيط امام مدينتي الشقة في كمبوند ماونتن فيو اي سيتي التجمع الخامس بجوار بالم هيلز التجمع و امام مدينتي علي الدائري مباشرا مساحة الشقة 155م (3 غرف نوم +2 حمام) بمقدم 700 الف (...)

700,000 جنيه
القاهرة32155 متر
0
1
دروس خصوصي
منذ 8 شهور

هل تبحث عن مدرس متخصص في مادة الساينس لطفلك؟ لا داعي للقلق بعد الآن! نحن هنا لمساعدتك. مع مدرس الساينس المتميز، ستستمتع طفلك بتعلم الساينس بطريقة ممتعة وتفاعلية. يتمتع مدرسنا بخبرة واسعة 10 سنوات في تدريس المواد العلمية (...)

1
1
أخرى
منذ 8 شهور

(ماكينه الطباعه الالوان فليكسو) تقدم شركة دالتكس إيجيبت للإستيراد والتصدير لعملائها الكرام ماكينة طباعة الفلكسو 5 الوان للاكواب الورقية -تتميزعن غيرها من ماكينات الطباعة الأوفست بأن ماكينة الطباعة الفلكسو لا يوجد في الحب (...)

0
1
مكيفات
منذ 20 ساعة

ريفر كول بتقدملك أفضل العروض على تكييفات فريش! مع تكييفات فريش، هتستمتع بحياة دائمًا فريش، لأنها بتعمل على تبريد المكان في الصيف وتدفئته في الشتاء، وبخاصية الإنفرتر هتوفر على استهلاك الكهرباء بشكل كبير. مش بس كده، كمان ه (...)

1,000 جنيه

طبعأ ديه حاجه مستحيلة فيه حاجة أسمها جودة عالية بسعر مناسب وده اللى أحنا شغالين عليه وبنحاول نوصله للعميل خامات معتمده وتشطيبات عالية بسعر مناسب ليه والتكلفة االى عاملها لوحدتك . ولازم تكون كعميل عارف الخامات المستخدمة و (...)

1 جنيه

علي بحر سيدي عبدالرحمن شاليه بجاردن للبيع بالتقسيط في هاسيندا باي الشالية في قرية هاسيندا باي الساحل الشمالي - hacienda bay north coast في سيدي عبدالرحمن في الكيلو 127 بجوار مارسيليا 4 مساحة الشالية 110 م + جاردن (2 غرفه (...)

900,000 جنيه
الاسكندرية22110 متر110 متر

فات زورب الفرنسي للتخسيس 36 كبسولة fatzorb.يساعد على إنقاص الوزن حوالي 12 كيلو وحرق الدهون.يعمل فات زورب الاصلي على تقليل الشهية المفرطة.تعزيز التمثيل الغذائي في الجسم، وزيادة معدل الايض.القضاء على حالات الإصابة بالسمنة (...)

1 جنيه
0
3
شقق للبيع
منذ شهران

بالقرب من المدينية السياحية اكتوبر شقة متشطبة للبيع بالتقسيط في بادية بالم هيلز الشقة في كمبوند بادية بالم هيلز -badya palm hills في اكتوبر علي طريق الواحات بالقرب من جامعة زويل و المدينة السياحية الجديدة مساحة الشقة 195 (...)

880,000 جنيه
الجيزه32195 متر

قرص مطابخ كوريان كورى hanex مميزات الكوريان : 1- سهل الترميم والتصليح 2- قابل للتطعيم بالألوان و التشكيل 3- سهل التشكيل بالحرارة 4- تتميز باللمعان ونعومة السطح 5- غير مساميه مما يجعل السطح غير قابل للتسرب ومضاد للبقع وال (...)

1 جنيه

مطلوب موظف كول سنتر من المنزل العمل ٦ ساعات أو ٨ متفرقة علي اليوم حوافز ٥٠٠ عقد موثق وممضي من الشركة نقبل توظيف الطلبة مؤهل متوسط ولا يشترط الخبرة

4,500 جنيه
0
1
مكيفات
منذ شهر

بمناسبه عيد الفطر شركه ريفر كول بتقدملك اقوي عروض علي تكييفات هاير سمارت كول1.5حصان بيغطي مساحه 12متر مميز تكييف هاير بخاصيه التروبيكال تحمل الكمبريسور درجات الحراره المرتفعه ومميز بخاصيه البلازما لتنقيه الهواء لتنقيه ال (...)

100 جنيه

دولاب ملابس أحسنSafety Wood للمطابخ والدريسنج روم01289151419 -01115552318 #غرف دريسنج_روم #dressing_room #شركة_دريسنج_روم #غرف_دريسنج_روم #معرض_دريسنج_روم #غرف_ملابس #غرف_نوم_دريسنج تتميز غرف الدريسنج التي تقدمها شركتنا (...)

1 جنيه
0
1
مكيفات
منذ شهر

استمتع بالراحة والتوفير مع عروض #ريفركول على #تكييفات_جري! لا تفوت فرصة الحصول على تكييف جري الاقتصادي والمميز، الذي يتميز بتقنية #الإنفرتر لتوفير الطاقة وتقليل فاتورة الكهرباء بنسبة تصل إلى 60%! وبفضل خاصية البارد ساخن، (...)

2 جنيه

وحدة موبيليا ديورافيت - اقل سعر وحدات حمامات فى شركة فى هيفين هوم 01287753661 احنا قد التحدى احنا قد التحدى لما بنقولك مش هتلاقى اسعارنا برة فى اى مكان اقل اسعار مع افضل الخامات شركة هيفين هوم للمطابخ والدريسنج روم فرع ا (...)

0
3
شقق للبيع
منذ 12 يوم

شقه للبيع بمدينه نصر المنطقه السادسه المربع الذهبي شارع ابن النفيس بجور دار الاقارم 3 نوم 3 قطع ريسبشن 2 حمام مطبخ الدور الأول عماره 9 أدوار بها 3 بكلونات الفيومفتوح اول مالك المساحه 200 متر مطلوب 3 مليون 500 للتواصل 010 (...)

3,500,000 جنيه
القاهرة32200 متر
0
1
مكيفات
منذ شهر

يغطي مساحه 12متر مربع ومميز بكمبريسور تروبيكال تحمل درجات الحراره المرتفعه التي تصل الي 35درجه مئويه ومميز بشاشه ديجتال لعرض درجات الحراره والاعطال ومميز ببلازما لتنقيه الهواء من الفيروسات والبكتريا ومميز خاصيه التربو لت (...)

100 جنيه
القاهرةميديا