طعام و أغذية في جنوب سيناء

1 من 0 ، 0 إعلان
محاصيل زراعية زيت زيتون تمر عسل مكملات غذائية أجبان و ألبان حلويات أخرى إعداد وتجهيز الطعام
أسوان اسيوط الأقصر الاسكندرية الاسماعيلية البحر الاحمر البحيرة الجيزه الدقهلية الزقازيق السويس الشرقية الغربية الغردقة الفيوم القاهرة القليوبية المنصورة المنوفية المنيا الوادي الجديد بني سويف بور سعيد جنوب سيناء دمنهور دمياط سوهاج سيناء شرم الشيخ شمال سيناء طنطا قنا كفر الشيخ مطروح

إعلانات مختارة

0
1
مكيفات
منذ شهر

تكييف فري اير بارد نيو ريلاكس 1.5 حصان: استمتع بالبرودة والراحة مع تكييف فري اير بارد نيو ريلاكس بقوة 1.5 حصان، المصمم لتوفير تجربة تبريد مثالية في المنزل. توفير تبريد فعال وموثوق به في الأيام الحارة، مع تقنية متقدمة لتو (...)

2 جنيه

تاجير هيونداى اتش وان لرحلات العائلات باسعار مميزة ؛اجر اتش وان 7 راكب ايجار اتش وان 7 راكب للرحلات العائلية والسفر الي جميع محافظات القاهرة بكل سهولة للداي يوز والخروجات العائلية باقل سعر استئجر اتش وان لذلك تعد هيونداى (...)

1,000 جنيه

لو شركة محتاجة تركب #أجهزة_بصمة للموظفين ما تفكرش كتير البصمة دلوقتي أحسن حل لتسجيل الحضور والانصراف بدون عناء وتركيبها سهل جدًا بتوفرلك أمان وسرعة ودقة في متابعة الشغل والموظفين وكمان بتوفر وقتك ومجهودك يعني ما تترددش ف (...)

0
1
تأجير سيارات
منذ 6 شهور

شركة ليموزين بداية لأيجار السيارات والنقل السياحي 01101737711 هل تخطط لرحلة مع العائلة أو الأصدقاء؟ لا تقلق بشأن وسيلة النقل! ليموزين بداية يقدم لك فرصة استئجار تويوتا هايس بسعة 13 راكب مع سائق محترف لتوفير رحلة مريحة وآ (...)

ايجار باص للرحلات والسفر لاي محافظه مصريه وللرحللات داخل القاهره ولتوصيل المطار احجز الان واستمتع برحله مميزة مع الدوليه كار

أحسن غرف دريسنج روم Safety Wood للمطابخ والدريسنج روم01289151419 -01115552318 #غرف دريسنج_روم #dressing_room #شركة_دريسنج_روم #غرف_دريسنج_روم #معرض_دريسنج_روم #غرف_ملابس #غرف_نوم_دريسنج تتميز غرف الدريسنج التي تقدمها شرك (...)

1 جنيه

توب لاين لاعمال الكوريان والكومباكت HPL بتقدملك اشيك واقوى ترابيزات كوريان فى مصر و بارخص سعر في السوق متوفر تحديد شكل الترابيزه (مدور-مربع-مستطيل) و باي مقاس متوفر منها 60 لون ومتاح تطعيم اللون باي لون اخر ومتوفر شاسيها (...)

100 جنيه

ماكينه حلاقه الشعر كيمي kemei km-4640 كهرباء مباشرة أدوات متكاملة للحلاقة بالمنزل عشان تحافظ على نفسك اكيد لازم تحلق فى البيت جبنالك ماكينة الحلاقة الكهربائية مميزاتها: 4 امشاط اضافيه لمستويا جوده عاليه سهله التنظيف سهلة (...)

مجاناً

المفاصل ريموف كريم نقدم اقوى منتج لعلاج الام الظهر حيث يعمل على علاج ألام والرقبة والخشونة والغضاريف وكذلك الالتهابات الناتجة عن ممارسة الرياضة والركبة والمفاصل والعمود الفقرى والقطنية وليس ذلك بس بل الكثير من مشاكل العظ (...)

للبيع 28 فدان مانجو وزيتون مثمر ومحاصيل . على الدولي تبع وادي النطرون . تقنين تبع محافظة البحيرة ، 7 كيلو من الصحراوي . على اسفلت . بجوار منطقة سكنيه . الكيلو 150 من القاهرة . طريق مصر اسكندرية الصحراوي . مياه آرتوازي وش (...)

150,000 جنيه
البحيرة117,600 متر

وحدات احواض حمامات رخام - شركة هيفين هوم وحدات حمام - مطابخ - اثاث / فرع المهندسين 01287753661 ليه تشترى وحدات حمام غالية لما ممكن تعملها بسعر المصنع معانا كلمنا واعرف اكتر شركة هيفين هوم للمطابخ والدريسنج روم فرع المهند (...)

0
5
شقق للبيع
منذ شهر

في سراي بجوار مدينتي شقة للبيع بالتقسيط بمقدم 300 الف لا تصلح تمويل عقاري الشقة في كمبوند سراي القاهرة الجديدة بجوار مدينتي و امام العاصمة و بالقرب من الشروق مساحة الشقه 110م 2غرفه نوم 2حمام الشقه بفيو لاند سكيب بمقدم 30 (...)

300,000 جنيه
القاهرة22110 متر
0
4
تأجير سيارات
منذ 5 شهور

أحد الاستفادات الرئيسية من استئجار باص 50 راكب هو القدرة على نقل عدد كبير من الأشخاص في وقت واحد. بغض النظر عن وجهتك أو مسار رحلتك، ستتمكن من تلبية احتياجات المجموعة الكبيرة بفضل هذه السعة الكبيرة. كما يتضمن الباص مساحة (...)

0
2
أخرى
منذ 18 يوم

شركة العماد لتاجير المولدات 01125639180 نعمل في مجال إيجار وبيع وصيانة المولدات الكهربائية بجميع القدرات من 45 ك حتي 1500 ك.ف.أ ولدينا اسعار مميزه حسب قدرة المولد ومدة العمل ويوجد لدينا فريق متخصص من المهندسين والفنيين ل (...)

عرض تركيب٢ #كاميرا_مراقبة 2 ميجا بيكسل Dahua + الكابلات + DVR توريد وتركيب وبيع #كاميرات_المراقبة_فى_مصر_باقل_الاسعار من #شركة_اون_لاين_تك_لتأمين_ممتلكاتك_الخاصة نقدم لكم عرض تركيب #نظام_كاميرات_مراقبة_امنية #Dahua_Camer (...)

1 جنيه
0
2
أخرى
منذ 3 شهور

مجموعه الاسنان الخاصه بالفنادق 01102226499 شركه السلام للتوريدات الفندقيه متخصصه في توريد وتوفير احتياجات النزيل داخل الغرف الفندقيه ( شامبو فنادق شاور جيل صابون فنادق مكينه الحلاقه والمعجون مجموعه الاسنان شاور كاب مجموع (...)

قبل ما تحتار وتفكر شوف الاعلان ده كويس وبعدين قرر هتنفذ مشروعك او حمامك من الكومباكت hplوانت متطمن وده لأسباب كتير هقولك منهم 5 أسباب مهمين جداً 1- علشان الصور المعروضة فالاعلان تم تصويرها عالطبيعة من تنفيذ اعمال نورن دي (...)

1 جنيه

بديل الرخام ابيض كوريان بتدور على رخام ابيض لشياكة المكان يبقى لازم تختار الكوريان لانه بيتميز بدرجات الابيض السادة و الكريستال مميزاته : ضد المياه و تشرب البقع لانه غير مسامى ضد البكتريا عدم ظهور لحامات قابل للدوران و ا (...)

1 جنيه

شركة ديكورات المهندسين/ متشلش هم الاسعار مع هيفين هوم 01206788861 أوقات بتحتاج تختار بين التصميم الداخلي المميز والأنيق لبيتك وبين استغلال المساحات بشكل أفضل علشان تحس بالراحة ؟؟ شركة هيفين هوم بتحققلك التوازن بين التصمي (...)

0
1
مكيفات
منذ شهر

احصل على تجربة تبريد لا مثيل لها مع #ريفركول! فقط الآن، احصل على تكييف ميديا ميشن بقوة 1.5 حصان بارد بسعر مذهل قدره 23700 جنيه مصري لفترة محدودة! تقنية التربو للتبريد السريع توفر لك الراحة الفورية في أيام الحرارة الشديدة (...)

2 جنيه

مركز اندوسكوب للجهاز الهضمي والمناظير يعد واحد من أهم وأكبر مراكز تنظير الجهاز الهضمي في مصر، حيث يقدم المركز مجموعة واسعة من الخدمات منها: تنظير المعدة والقولون و الموجات فوق الصوتية، ويتم التشخيص والعلاج على أيدي نخبة (...)

لو فاكر ان امكانيات #الكومباكت وقفت لحد كده تبقا غلطان... زى ما معروف و اننا ديما بنقدملك كل الجديد بكل مميزاته و ان الكومباكت يتميز بـــ : سهولة الفك والتركيب دون الحاجة لمجهود كبير يتحمل درجات الحرارة العالية لكونه مقا (...)

1 جنيه
0
1
مكيفات
منذ شهر

قبل ما تبدأ في ترتيب شقتك أو مكتبك، لازم تركز على التكييفات! التكييفات هي الأساس والأساسيات، ولو ما تم اختيارها بعناية، ممكن تعاني من مشاكل كثيرة بعد التشطيب. عشان كده، ريفر كول جابتلك أفضل عروض على أعمال التجهيزات! هنوف (...)

100 جنيه
القاهرةزانوسي
0
1
أخرى
منذ شهران

افضل سلوتيب للمصانع والشركات بجميع الاحجام والمقاسات و الاطوال ... يستحمل النقل والتخزين لفترات طويلة سلوتيب شفاف Scotch Adhesive Tapeارخص واجود واقوى بكر سلوتيب لاصق في مصراشرطه لاصقه جميع انواع البكر اللاصق (سلوتيب)--- (...)