حيوانات للبيع في شرم الشيخ

1 من 0 ، 0 إعلان
مواشي و أغنام إبل خيول طيور كلاب قطط أخرى
أسوان اسيوط الأقصر الاسكندرية الاسماعيلية البحر الاحمر البحيرة الجيزه الدقهلية الزقازيق السويس الشرقية الغربية الغردقة الفيوم القاهرة القليوبية المنصورة المنوفية المنيا الوادي الجديد بني سويف بور سعيد جنوب سيناء دمنهور دمياط سوهاج سيناء شرم الشيخ شمال سيناء طنطا قنا كفر الشيخ مطروح

إعلانات مختارة

ماكينة تصوير الوان للمهام الشاقة ماركة كيوسيرا الالمانية . بسبب الامكانيات و المميزات الموجودة في ماكينة التصوير و من أهم مميزاتها انها سهلة الاستخدام و متعددة الامكانيات و قليلة الاعطال و موفرة اقتصاديا في الحبر بها تصو (...)

21,500 جنيه

استئجار تويوتا كوستر 22 راكب 2021: الاستمتاع برحلات مريحة وآمنة المميزات: - سعة تصل إلى 22 راكب: مثالية للرحلات العائلية الكبيرة أو الرحلات التنظيمية. - تصميم مريح وواسع: داخلية فسيحة مع مقاعد مريحة للغاية لراحة الركاب. (...)

1,000 جنيه

راسبيري كبسولات قفل الشهيه 30 كبسول راسبيري كبسولات لعلاج ضعف الحرق وثبات الوزن ٣٠ كبسول لمضاعفة الحرق راسبيرى كيتون من المنتجات الامنه فى التخسيس بشهادة اكبر الاطباء راسبيرى كيتون الثلاثي كبسولات امريكيه عاليه الجوده وا (...)

1 جنيه
0
10
أثاث مطابخ
منذ شهران

لو محتاج وحدة حمام مش بتتاثر نهائياً بالمياه والبخار وكمان وحدة مضادة للبكتريا ومتاحه ب62 لون يبقا خليك فى وحدات الحمام المصنعه من الكوريان ( رخام صناعى مستورد كورى ) اكليريك 100% ـ يمتاز بالصلابه ـ لا يتاثر بالماء والاح (...)

2,000 جنيه
0
1
مكيفات
منذ شهر

تكييف شارب بارد وساخن انفرتر 1.5 حصان، من ريفر كول بكفاءة طاقة B، جاهز لتوفير الراحة في جميع الأوقات! يعمل على تبريد المكان بسرعة، وتوفير هواء نقي وصحي، بالإضافة إلى ميزة التربو للتبريد السريع في أقل وقت ممكن، وتقنية الا (...)

34,500 جنيه

للشركات الكبرى مكتب مفروش شيك الترالوكس ومدخل شيك فخم الحى السابع الشيخ زايد ميدان راقى جدا 50 الف موقع مميز جدا للشركات الكبرى 01221257023

50,000 جنيه
الجيزه250 متر

dressing room 2023/بنعمل دريسنج روم باقل التكاليف 01270001659 وانت بتختار الدريسنج لازم تتأكد من نوع الخشب وجودته لأنك ممكن تشتري دريسنج شكله حلو بس خشبها ردئ ، بعد وقت بسيط مش هتلاقيه .. فخليك عارف إن نوع الخشب وجودته أ (...)

0
1
تأجير سيارات
منذ 5 شهور

هل تبحث عن سيارة موثوقة واقتصادية للتنقل في مشاويرك اليومية؟ هيونداي النترا هي الخيار الأمثل لتحقيق ذلك، حيث تجمع بين الأداء الجيد والراحة العالية. لماذا تختار هيونداي النترا للمشاوير اليومية؟ اقتصادية في استهلاك الوقود: (...)

1,000 جنيه
0
1
تأجير سيارات
منذ شهران

استمتع بتجربة السفر المريحة والمميزة مع تويوتا هايس، السيارة العائلية المثالية التي تتسع لحتى 13 راكبًا بكل راحة وأمان. مميزات تويوتا هايس مقصورة فسيحة ومريحة تتسع لحتى 13 راكبًا مع مساحة وفيرة للساقين. تصميم عملي وأنيق (...)

1,000 جنيه
0
1
مكيفات
منذ شهر

عندك عرض من الآخر من ريفر كول جهاز تكييف فريش سمارت 2.25 بارد بكفاءه طاقه A بسعر مش معقول الجهاز ده بيبرد وبينقي الهواء منن الاتربه والفيروسات كمان معاه شاشة ديجيتال تبينلك كل حاجة زي الاعطال ودرجات الحراره العاليه وأحسن (...)

10 جنيه
0
3
أخرى
منذ 3 شهور

في شركه #ام_بي_جروب نفتخر بتقديم أحدث وأفضل حلول التنظيم لسوبر ماركتك #استاندات_أرفف #بساكت_شوبينج #استاندات_شيبسي #كاشيرات #تروليات تصميم معاصر وأنيق يلبي معايير الجودة وسهولة التركيب مع توفير مساحة فعالة لعرض المنتجات (...)

0
8
شقق للبيع
منذ شهر

بمقدم 520 الف شقة للبيع متشطبة بالتقسيط في مدينة العلمين الشقة في الحي اللاتيني بمدينة العلمين بالقرب من مطار العلمين و الميناء مسحة الشقة 103م (2 غرفه نوم +2 حمام) الشقة متشطبة بالكامل بمقدم 520 الف و قسط حتي 7 سنين بدد (...)

520,000 جنيه
الاسكندرية22103 متر

#السنترالات_الداخلية هي نظام اتصالات يتم استخدامها في الشركات والمؤسسات الكبيرة لتسهيل #الاتصالات_الداخلية بين الموظفين. تعمل #السنترالات_الداخلية على توفير خدمات الاتصال الداخلي بين الموظفين في المؤسسة، مثل المكالمات ال (...)

مصبعات الاخشاب إستثمر في واحده من افضل المشاريع فى الوقت الحالى في ظل أزمة الوقود الموجودة في اوروبا حاليا تتجه معظم المؤسسات الي الوقود الحيوي الصديق للبيئة WOOD PELLET شركة الجوهرى للتنمية الصناعية والزراعية بتوفرلك خط (...)

تسوق #أجهزة_كاشير عالية الأداء مع #أون_لاين_تك #أجهزة_كاشير تلبي احتياجات مطعمك بالضبط تسوق #أجهزة_كاشير عالية الأداء مع #أون_لاين_تك قم بتحديث #نظام_الدفع الخاص بك اليوم احصل على #نظام_كاشير يوفر وقتك وجهدك تتبع كل بيان (...)

1 جنيه

القطاعه الشقيه ماندولينمفيش جروح في ايدك تاني مع قطاعة ماندولين 5 في واحد، هتعملي أحلى الأكلات في وقت سريع و بوقت و مجهود و مساحة أقل، هتوفري و تقطعي كل الخضار بأشكال مختلفة في قطعة واحدة و من غير ما تجيبي كذا منتج.الممي (...)

260 جنيه
0
2
أخرى
منذ 6 شهور

نركن السيراميك على جنب كده شوية ونركز فى الايبوكسي وجماله... خد قرارك و شركتنا فى انتظارك لوعندك سيراميك او بلاط قديم او حتي رخام . بيرشح مياة او شكلو مش عجبك او عايز تجددا . استنا متكسروش وتشيلو عندنا الحل ليك الحل هو # (...)

1 جنيه

ان شاء الله هانبدا في معهد كانون للغات والترجمة دورة للمستوي الاول حضور للغة الالمانية يوم الاحد الموافق 15/10 فلو مهتم تعرف التفاصيل ابعتلنا رسالة برقمك او أو يمكنك التواصل معنا مباشرة على الأرقام التالية: 01003854132 0 (...)

1 جنيه
0
2
أخرى
منذ 6 شهور

موديلات ارواب تخرج اطفال (شركة السلام لليونيفورم 01118689995 ) ارواب تخرج مميزة من تصميم شركة السلام تناسب جميع الاعمار كبار واطفال ويوجد موديلات متنوعه من اوشحه وكابات التخرج شركة السلام لليونيفورم للعقود السنوية وطلبات (...)

الكونكت فور الجامبو للكبار والأطفال مقاس 135*120*50 باشكال والوان مختلفة الاصفر والازرق والاحمر والاخضر يعني تناسب جميع الأذواق ولفترة محدودة باسعار خيالية تنافس الجميع عشان المتحدة هيا المستورد الوحيد خبرة 24 عاما في عا (...)

1 جنيه
0
1
مكيفات
منذ 22 ساعة

عرض خاص لا يُفوت! احصل على تكييف فريش سمارت1.5 حصان واستمتع بالبرودة والراحة في منزلك! مميزات التكييف: تبريد فوري وفعّال لغرفة بحجم يصل إلى 12 متر مربع. تقنية البلازما لتنقية الهواء من الشوائب والروائح. تقنية التربو لتوف (...)

100 جنيه

اسعار الدريسنج/ افضل الخامات والجودة باقل التكاليف 01270001658 الشكل .. الجودة .. السعر محتاج إيه تاني يكون في الدريسنج روم اللي نفسك فيها ؟ عندنا كل ده وزيادة في شركة كرياتف جروب أشيك تصميمات وأكبر تنوع في الأشكال لتناس (...)

شريط مصنع من الالمونيوم ذاتي الاصق . قوه لصق جباره ضد التاكل والتقشير ضد الماء ضد النار والحرارة جرين ستارز - GREEN STARS (سلوتيب ومواد تعبئة وتغليف) للنجاح حكايه وللتميز بدايه الآن مع مصنع جرين ستارز - Green Stars ارخص (...)

0
2
أخرى
منذ 7 ايام

شركة العماد لتاجير المولدات 01125639180 نعمل في مجال إيجار وبيع وصيانة المولدات الكهربائية بجميع القدرات من 45 ك حتي 1500 ك.ف.أ ولدينا اسعار مميزه حسب قدرة المولد ومدة العمل ويوجد لدينا فريق متخصص من المهندسين والفنيين ل (...)

10,000 جنيه