شاليهات و استراحات للإيجار في الأقصر

1 من 0 ، 0 إعلان
شاليهات ومصايف استراحات للإيجار تصفح العديد من الاعلانات على موقع كل شي لتجد ما تبحث عنه بالسعر المناسب
شقق للايجار بيوت و فلل للايجار شقق مفروشة للايجار محلات للإيجار شاليهات و استراحات للإيجار سكن مشترك مزارع للإيجار مكاتب للإيجار
أسوان اسيوط الأقصر الاسكندرية الاسماعيلية البحر الاحمر البحيرة الجيزه الدقهلية الزقازيق السويس الشرقية الغربية الغردقة الفيوم القاهرة القليوبية المنصورة المنوفية المنيا الوادي الجديد بني سويف بور سعيد جنوب سيناء دمنهور دمياط سوهاج سيناء شرم الشيخ شمال سيناء طنطا قنا كفر الشيخ مطروح

شالية يليق بقضاء امتع الأوقات العائلية شالية بمواصفات المطلوبة مثل : مسطح اخضر جلسات خارجية جلسة ارضية جلسة مرتفعة حدائق بمساحات متعددة وأسعار عديده 

إعلانات مختارة

هل تبحث علي افضل مكتب شغالات في الشهر في الهرم مع اقوي الخصومات والعروض؟ مع شركة كوين سيرفيس نقدم لك افضل الخصومات والاسعار، اتصل بنا الان واحصل خصم 20% علي الخادمات والشغالات من شركةكوين سيرفيس مكتب شغالات بالشهر في اله (...)

0
2
غرف طعام
منذ شهر

اثاث منزلي كما تتمنى واكثر من معرض لوكانز للاثاث والديكور

1,000 جنيه
0
2
أخرى
منذ 7 شهور

شركات تصنيع يونيفورم مطاعم ( شركة السلام لليونيفورم 01118689995 ) نقوم بتصنيع احدث تصاميم يونيفورم المطاعم والكافيهات (يونيفورم الشيفات يونيفورم الجرسون يونيفورم الويتر يونيفورم مساعدين الشيف ) يوجد امكانيه تنفيذ اليونيف (...)

0
1
أخرى
منذ 7 شهور

ماكينة تصنيع اكواب البوب كورن وعلب الكشري بسرعة عالية آلة تشكيل أكواب البوب كورن Pop corn وعلب الكشري الورقية الأوتوماتيكية ، تأتي الماكينة مع أنبوب مستطيل و هيكل لحام فولاذي ، نظام تزييت أوتوماتيكي ، مما يجعل جميع الأجز (...)

معرض مطابخ مطابخSafety Wood للمطابخ والدريسنج روم01289151419 -01115552318 واحدة من أكبر شركات المطابخ في مصر، يأتي تميزنا كنتيجة طبيعية لتكامل خدماتنا حيث نقدم كافة خدمات تصميم المطابخ بجانب خدمات الدريسنج روم بجميع اشكا (...)

1 جنيه

شركة اثاث منزلى / افضل الخامات والجودة باقل التكاليف 01270001658 الشكل .. الجودة .. السعر محتاج إيه تاني يكون في الدريسنج روم اللي نفسك فيها ؟ عندنا كل ده وزيادة في شركة كرياتف جروب أشيك تصميمات وأكبر تنوع في الأشكال لتن (...)

ايجار جراند شيروكي 01014555692, ايجار جيب جراند شيروكي ,جراند شيروكي للايجار,جيب جراند شيروكي,ايجار جيب شيروكي,جراند شيروكي,تاجير جراند شيروكي,جيب جراند شيروكي 2023,ايجار جراند شيروكي , جراند شيروكي تاجير سيارة من شركة ت (...)

3,000 جنيه

دواعي الاستعمال حبوب كيرفير بلس Curvier Plus : 1- تعتبر حبوب كيرفير بلس من أهم الأدوية التي تساعد على تكبير الارداف والمؤخرة. 2- تعمل على شد وإبراز المؤخرة بصورة متناسقة ومتناغمة. 3- تتميز بأنها طبيعية فمكوناتها كلها من (...)

1 جنيه

وحدة موبيليا حمام/شركة كرياتف جروب / عروض وخصومات / فرع مدينة نصر 01026185183 معانا مش هتتعبي في اللف و لا هتضيعي وقتك و إنتي بتدوري علي الوحده المناسبه ، لاننا بنقدملك كل أنواع الوحدات و أحدثها بأنسب الأسعار يعني بنقدمل (...)

1 جنيه
0
4
تأجير سيارات
منذ 8 شهور

ومن الممكن الحصول على سيارة اقتصادية بسعر يبدأ من 20 دولار في اليوم، ولكن يمكن أن تتغير الأسعار بشكل كبير حسب المواصفات التي تحتاجها.ايجار تويوتا هاي اس للغردقة على سبيل المثال، يمكن الحصول على سيارة صغيرة بسعر يبدأ من 2 (...)

الواح من الكومباكت الخشب المضغوط سمك 12ملم اسعار الواح الكومباكت hpl صيني و هندى و فرنساوى شركة ايجي ستون #خبرة_ثقة_ابتكار https://egystone.com/ Whatsapp : https://wa.me/+201022980601 Phone: 01022980601 email: egystone.m (...)

1 جنيه

أحسن شركة مطبخSafety Wood للمطابخ والدريسنج روم01289151419 -01115552318 واحدة من أكبر شركات المطابخ في مصر، يأتي تميزنا كنتيجة طبيعية لتكامل خدماتنا حيث نقدم كافة خدمات تصميم المطابخ بجانب خدمات الدريسنج روم بجميع اشكاله (...)

1 جنيه
0
4
تأجير سيارات
منذ 3 شهور

سعر ايجار باص 14 كرسي هايس للايجار اليومى تقدم الدولية كار اقوي الخصومات و العروض طوال ايام السنة. ايجار فان هايس بالسائق. لذلك من اهم ما نهتم به هو المصداقية العالية من خلال التعامل مع العملاء في اخذ تفاصيل الحجز والاهت (...)

رقم اعطال ثلاجات وايت بوينت الباجور 01154008110 فريق عمل صيانة وايت بوينت فى الباجور يوجد فريق دعم فنى يقوم بصيانه جميع الاجهزه الكهربائيه مركز صيانة وايت بوينت فى الباجور فريق عمل محترف يدعمك ويخدمك بكافه السبل الممكنه (...)

180 جنيه
0
1
مكيفات
منذ 3 ايام

تجمع الراحة والأداء العالي في منزلك مع تكييف فري أير 2.25 حصان بارد وساخن من ريفر كول! احصل على بيئة مثالية في منزلك مع تكييف فري أير، واستمتع بأجواء منعشة في الصيف ودافئة في الشتاء. مميزات لا تضاهى: - تقنية البلازما الم (...)

10 جنيه
0
1
مكيفات
منذ 3 ايام

احصل الآن على تكييف ميديا ميشن برو 1.5 حصان بارد، واستمتع بالراحة والانتعاش في منزلك طوال الصيف! مع ميديا، تأكد من الحصول على أفضل التقنيات والمزايا: تبريد فعّال: تجربة تبريد قوية وفورية لكل غرفتك. لا بلازما: استمتع بالت (...)

100 جنيه
القاهرةميديا
0
4
شقق للبيع
منذ شهر

شقه للبيع بمدينه نصر المنطقه التامنه شارع حسين الصديق متفرع من محمد مقلد 3 نوم منهم واحدها مفتوحه علي الريسبشن وريسبشن 4 قطع كبار وحمام ومطبخ الدور الخامس ليس أخير بها اسانسير بها بلكونه بتطل علي الشارع العماره علي نصيه (...)

3,500,000 جنيه
القاهرة21180 متر

#ماكينة_الكاشير_كاسيو SE-C450 إحدى أجهزة نقاط البيع الحديثة والمتطورة التي تستخدم على نطاق واسع في محلات البيع بالتجزئة والمؤسسات التجارية تمتاز هذه الماكينة بتصميمها الأنيق والمدمج مما يوفر مساحة على العداد تعد هذه الما (...)

1 جنيه

معرض اثاث مدينة نصر/اقل اسعار الاثاث عندنا في شركة فورنيدو 01270001596 مهم جدا ان اثاث بيتك يكون بيعبر عنك وعن ستايل الحياة اللى بتحبه مهما يكون ذوقك هتلاقى اللى يناسبك عندنا التوصيل لجميع محافظات مصر للاتصال : شركة فورن (...)

0
5
شقق للبيع
منذ 3 ايام

امام لاجون العالمين شقة متشطبة للبيع بالتقسيط استلام فوري الشقة في الحي اللاتيني في مدينة العلمين امام اللاجون و بالقرب من مطار العلمين و الميناء مساحة الشقة 116م (2 غرفه نوم +2 حمام) الشقة متشطبة بالكامل الشقة استلام فو (...)

615,000 جنيه
مطروح22116 متر

تبحث عن سيارة فخمة وفريدة من نوعها لجعل يوم زفافك مميزًا؟ لدينا ما تبحث عنه نقدم لك تأجير سيارة همر فخمة لجعل يوم زفافك لا ينسى. مميزات السيارة: تصميم فريد وجذاب لون مميز مساحة داخلية واسعة نظام صوتي متطور سائق مدرب خدما (...)

1
2
أخرى
منذ 6 شهور

هي إحدى الشركات المصرية المساهمة في تطوير صناعة الأسمدة العضوية -كمبوست وقد تأسست عام 2009 لتكون من أكبر الشركات في إنتاج السماد العضوي - الكمبوست بكافة أنواعه , وتواكب الشركة كل تطور في مجال الزراعة وتحرص على أن تكون له (...)

في أون لاين تك احنا بنقدملك #نظام_كاشير مش بس عشان تخلص من المشاكل في الدفتر والكتابة اليدوية لا ده كمان عشان تدير مطعمك بكل سهولة ويسر النظام ده مصمم خصيصًا لاحتياجات المطاعم بيتيح لك تسجيل الطلبات بسرعة ويقدم تقارير مف (...)

0
1
مكيفات
منذ 17 يوم

احتفل بعيد الفطر المبارك مع تشكيلة التكييفات المتميزة من ريفر كول! استمتع بالراحة والبرودة في كل زاوية من منزلك مع تكييف فري اير بقوة 1.5 حصان، واحصل على عرض خاص خلال شهر رمضان المبارك! تقنية البلازما: تمتع بهواء نقي وصح (...)

19,000 جنيه