تعليم و تدريب في الدقهلية

1 من 1 ، 17 إعلان
تسجيل جامعات و معاهد دورات و مراكز لغات دروس خصوصي دورات تدريب و مهارات مدارس و حضانات
أسوان اسيوط الأقصر الاسكندرية الاسماعيلية البحر الاحمر البحيرة الجيزه الدقهلية الزقازيق السويس الشرقية الغربية الغردقة الفيوم القاهرة القليوبية المنصورة المنوفية المنيا الوادي الجديد بني سويف بور سعيد جنوب سيناء دمنهور دمياط سوهاج سيناء شرم الشيخ شمال سيناء طنطا قنا كفر الشيخ مطروح

كانون الاختيار رقم 1 في المنصورة في الطريق الى ألمانيا في كانون هتلاقى تعليم لغة ألمانية على أيدى نخبة من أكفأ محاضري اللغة +وهتلاقى الترجمة المحلفة المعتمدة + وهتلاقى فريق متخصص لتقديم المساعدة والمشورة في اجراءات السفر (...)

1 جنيه

#كانون الاختيار رقم 1 في المنصورة في الطريق الى ألمانيا في كانون هتلاقى تعليم لغة ألمانية على أيدى نخبة من أكفأ محاضري اللغة +وهتلاقى الترجمة المحلفة المعتمدة + وهتلاقى فريق متخصص لتقديم المساعدة والمشورة في اجراءات السف (...)

ان شاء الله نبدأ مجموعتين المستوي الثانى لغة ألمانية في معهد كانون - المجموعة الأولى (أونلاين) تبدأ يوم 17-11-2023 - المجموعة الثانية (حضور) تبدأ يوم 19-11-2023 لو مهتم ابعتلنا رقمك في رسالة والمعهد هيتواصل معاك. #بالتوف (...)

1 جنيه

ان شاء الله يوم 19-11-2023 الساعة 10 صباحا هانبدأ في معهد كانون مجموعة مستوى ثاني لغة ألمانية (حضور) لو مهتم ابعت رقمك في رسالة والمعهد هيتواصل معاك.

1 جنيه

ان شاء الله هانبدا في معهد كانون للغات والترجمة دورة للمستوي الاول حضور للغة الالمانية يوم الاحد الموافق 15/10 فلو مهتم تعرف التفاصيل ابعتلنا رسالة برقمك او أو يمكنك التواصل معنا مباشرة على الأرقام التالية: 01003854132 0 (...)

1 جنيه

ان شاء الله هنبدأ في معهد كانون بالمنصورة مجموعتين لغة ألمانية للمستوي الأول (حضور)، مجموعة صباحية الساعة ١٠ صباحا ومجموعة ظهرا الساعة واحدة ظهرا، لو مهتم تعرف التفاصيل ابعتلنا رسالة،أو يمكنك التواصل معنا مباشرة على الأر (...)

1 جنيه

لو لسه ما تعرفش حاجة فى الالمانى وعايز تتعلمه،احنا هنبدأ معاك، وهنفضل وراك لحد ما توصل لأفضل مستوي ان شاء الله عروضنا لسه مستمره وكمان تقدر تختار المعاد اللي يناسبك يالا مستني ايه، يالا ابعتلنا رقمك، علشان تلحق العرض وتن (...)

1 جنيه

بفضل الله هانبدا غدا في معهد كانون للغات والترجمة مجموعة للمستوي الثالث حضورللغة الالمانية فلو مهتم تعرف التفاصيل ابعلتنا ابعتلنا رسالة برقمك

1 جنيه

فكرت كتير تعمل مشروع لكن كل المشروعات هتحتاج رأس مال كبير بالإضافة إن نجاح المشروع والحصول على أرباح شىء مش مضمون انهاردة أنا جايبة لك مشروع أرباحه الشهرية تتراوح ما بين ٥٠٠٠ إلى ٤٠٠٠٠ شهري برأس مال يبدأ ب٥٠ الف جنيه مش (...)

دورات لغة ألمانية اونلاين. بفضل الله بدانا في معهد كانون المستوي الاول هنبدا المستوي الثانى أخر هذا الأسبوع ان شاء الله. لو مهتم تعرف التفاصيل ابعتلنا رسالة برقمك

لو لسه ما تعرفش حاجة فى الالمانى وعايز تتعلمه،احنا هنبدأ معاك، وهنفضل وراك لحد ما توصل لأفضل مستوي ان شاء اللهعروضنا لسه مستمره وكمان تقدر تختار المعاد اللي يناسبكيالا مستني ايه، يالا ابعتلنا رقمك، علشان تلحق العرض وتنضم (...)

ولأن رمضان شهر الخير رجعلنا لكم بأقوى العروض على دورات الحضور للغة الألمانية في معهد كانون بالمنصورة ، (مستوي عليك ومستوي عليا) أى مشترك هيحجز مستويين هيدفع واحد بس وهيخود الثانى هدية أو أى اتنين اخوات أو اصحاب هيدفعوا ف (...)

معهد كانون الاختيار رقم 1 في المنصورة في الطريق الى ألمانيا في كانون هتلاقى تعليم لغة ألمانية على أيدى نخبة من أكفأ محاضري اللغة + وهتلاقى الترجمة المحلفة المعتمدة + وهتلاقى فريق متخصص لتقديم المساعدة والمشورة في اجراءات (...)

السفر: أهلا وسهلا يافندم: نحن مكتب #كانون نقدم الخدمات التالية: المساعدة نقدم دورات اللغة الألمانية لمختلف المستويات ترجمة ألمانية محلفة ومعتمدة لدى السفارة الألمانية بالقاهرة تقديم الاستشارات التعليمية والحصول على قبول (...)

2,500 جنيه

بفضل الله بدانا فى معهد كانون مجموعتين المستوى الثانى A2 حضور المجموعة الاولى المواعيد: الاحد والثلاثاء والخميس الساعة 1ظهرا المجموعة الثانية: السبت والاثنين والاربعاء الساعة 4 مساءا لو مهتم تعرف التفاصيل والعروض ابعتلنا (...)

كورسات معهد كانون نظر لاكتمال الحجز في جميع كورسات معهد كانون لشهر ديسمبر، قررنا اغلاق الحجز لكورسات ديسمبر نهائيا، وفتحها فقط لشهر يناير 2023 ان شاء الله، يعنى اللى عاوز يدخل كورسات عندنا (اونلاين أو حضور) يلحق يحجز بسر (...)

2,500 جنيه

لغة إنجليزية.. إعدادي وابتدائي.. منطقة مجمع المحاكم والأوتوبيس الجديد والاستاد.. برايفت، ومجموعات صغيرة لا تزيد عن 6.. خبرة 22 سنة في مجال التدريس.. ليسانس آداب لغة إنجليزية جامعة المنصورة.. دبلومات Teaching knowledge te (...)