سكن مشترك في السويس

1 من 0 ، 0 إعلان
غرف ومشاركة سكن لطلاب والطالبات سكن مشترك للايجار
شقق للايجار بيوت و فلل للايجار شقق مفروشة للايجار محلات للإيجار شاليهات و استراحات للإيجار سكن مشترك مزارع للإيجار مكاتب للإيجار
أسوان اسيوط الأقصر الاسكندرية الاسماعيلية البحر الاحمر البحيرة الجيزه الدقهلية الزقازيق السويس الشرقية الغربية الغردقة الفيوم القاهرة القليوبية المنصورة المنوفية المنيا الوادي الجديد بني سويف بور سعيد جنوب سيناء دمنهور دمياط سوهاج سيناء شرم الشيخ شمال سيناء طنطا قنا كفر الشيخ مطروح

 غرف ومشاركة سكن للايجار سكن مشترك بافضل وارخص الاسعار ، مفروش وغير مفروش، غرفة سكن للطلاب وشقق فندقية سكن طالبات فندقي يتألف من غرف برايفت لكل طالبة مجهزة بالكامل بأعلى مستوى من الرفاهية 

إعلانات مختارة

0
3
تأجير سيارات
منذ شهران

هل تخطط لرحلة كبيرة مع العائلة أو الأصدقاء؟ هل تنظم رحلة مدرسية أو رحلة عمل تتطلب وسيلة نقل مريحة وموثوقة؟ لا تبحث بعيدًا! حان الوقت للاستفادة من راحة وأمان حافلة مرسيدس الفاخرة بسعة 50 راكبًا. ميزات الحافلة سعة كبيرة تص (...)

1,000 جنيه
0
1
مكيفات
منذ شهر

عايز تكييفك يشتغل بكفاءة ولا تواجه مشاكل في المستقبل؟ اعتمد على #ريفر_كول في تأسيس مواسير تكييفك! استمتع بخدمة مميزة من مهندسين متخصصين في تركيب وتأسيس المواسير. استخدام مواسير نحاسية عالية الجودة لضمان التحمل والمتانة. (...)

1 جنيه

ايجار مرسيدس E CLASS لخدمات الاستقبال من مطار القاهرة الدولي و التوصيل للفنادق و اماكن الاقامة في جميع المحافظات كما ان لدينا ايضا , التوديع لجميع المطارات و باسرع الاجراءات فقط تواصل معانا قبل معاد رحلتك ب 24 ساعة و بال (...)

1,500 جنيه
0
1
مكيفات
منذ شهران

احصل على تكييف فري اير البارد نيوريلاكس 2.25 ح من ريفر كول بعروض مميزة! شاشة ديجيتال لعرض درجات الحرارة والأعطال، وتقنية التربو لتبريد فوري، ونظام البلازما لتنقية الجو من الفيروسات. مواسير الفريون النحاسية لأداء مستدام، (...)

2 جنيه

علي البحر في ماونتن فيو الساحل فيلا تاون هاوس متشطبة للبيع بالتقسيط الفيلا في قرية ماونتن فيو الساحل الشمالي لضبعه-mountain view north coast في الكيلو 179 بجوار لافيستا و سول اعمار مساحة التاون هاوس 180م (3 غرف نوم +2 حم (...)

985,000 جنيه
الاسكندرية33180 متر180 متر
0
1
مكيفات
منذ شهر

استفد الآن من عروض رائعة على تكييف هاير الإنفرتر البارد والساخن من #ريفر_كول! إليك بعض المزايا التي يقدمها هذا العرض: ضمان عشر سنوات: استمتع براحة البال والأمان مع فترة ضمان طويلة. بلازما لتنقية الجو: احمِ منزلك من الفير (...)

2 جنيه

اجهزة حضور و انصراف في اسكندرية كونفوي جهاز #CB3000 ماركة Convoy جهاز من أفضل أجهزة الحضور و الأنصراف في الفئة الأقتصادية للشركات و المصانع متوسطة الحجم أو ذات العمالة المتوسطة . مواصفات جهاز : 3000 بصمة إصبع ( يتميز الج (...)

1 جنيه
0
4
تأجير سيارات
منذ 6 شهور

ايجار عربيه هاي اس سعه 13 كرسي حجز باص للعين السخنة ا ميكروباص للايجار اجر ميني باص ميتسوبيشي . بالتالي باص ميتسوبيشى سياحى ايجار باص 28 راكب الى الساحل الشمالى. يناسب 28 فرد للايجار المصيفي. تاجير باصات نقل سياحي . وكذل (...)

علان ده في كمية خصومات وعروض مش طبيعية هتخليك تحجز الشاليه معانا في العجمي بالإسكندرية طب؟؟؟ ششششششششششششش متكملش الخصومات عاملينها على استجمامك و روقانك عشان احنا بنفكر فيك ودايما عايزينك تستمتع جايبنلك خصومات خطييييرة (...)

500 جنيه
الاسكندرية3295 متر

نمتلك احدث المركبات والحافلات السياحية فى القاهرة01121759535 , نوفر وسائل النقل الجماعي تكفي جميع الاعداد وباقل تكلفة , لذلك نتميز بارقي خدمة ايجار نقل سياحي في مصر , كما انه يتوفر ايضا ايجار فانات عائلية و ايجار ميكروبا (...)

2,500 جنيه

مطابخ بالكوريان الرخام الصناعى 12 مم مطابخ بالكوريان الرخام الصناعى 12 مم جميع الالوان شركة ايجي ستون #خبرة_ثقة_ابتكار https://egystone.com/ Whatsapp : https://wa.me/+201022980601 Phone: 01022980601 email: egystone.m@gma (...)

1 جنيه

بتفكر تشطب وحدتك عالمفتاح زي ما انت عايز في اقصر وقت ممكن وبأعلي جوده وبإشراف هندسي ؟ SAFETY WOOD DECOR هتوفرلك كل دا بالخامات والتصميمات اللي هتعجبك واللي انت هتختارها من اول تأسيسات الكهرباء والسباكة لحد التشطيبات النه (...)

1 جنيه
0
1
مكيفات
منذ 25 يوم

احصل على جو منعش وبرودة مثالية في منزلك مع تكييف ميديا انفرتر بقوة 1.5 حصان بارد من ريفر كول! مع ميزات لا تقاوم تضمن لك تجربة تبريد استثنائية. تقنية البلازما لهواء نقي: استمتع بجو صحي ونقي مع تنقية الهواء من الشوائب والج (...)

10 جنيه
القاهرةميديا

شقتك عندنا بالمهندسين #شقة #لقطه #للايجار_مفروش متفرعه من #احمد_عربي الشقة تتكون من 3 نوم 3 حمام مطبخ ريسبشن كبير مكيفة الدور التاني يوجد 2 اسانسير المطلوب 100$ دولار للتوصل خاص او واتساب علي 1092222428

يوجد عروض خاصة لأول 20 مشتري لفترة محدودة اطلب الان available now Xprinter XP-k200L Communication: USB+Bluetooth+Wifi+LAN Paper width: 80mm Speed: 260 mm/s طابعة فواتير كاشير Xprinter XP-K200L أهم مميزاتها: الطباعة بطريق (...)

خشب للقواطيع كومباكت hpl للتواصل : 01003363911 Egystone.me@gmail.com العنوان: 15طة حسين النزهة الجديدة بجوار نقطة النزهة الجديدة ,القاهرة ,مصر

1 جنيه

bathroom units wood egypt/ اشيك وحدات حمام في مصر 01210044703 مش مضطر تلف كتير علشان تختار حاجة تناسبك معانا هتلاقى اللى يناسبك ويناسب مساحة مكانك للاتصال : شركة تراست جروب للمطابخ والدريسنج روم فرع مدينة نصر : 2 عمارات (...)

علي بحر الساحل الشمالي شالية متشطب للبيع في دي باي تطوير مصر الشالية في قرية دي باي تطوير مصر الساحل الشمالي - d bay tatweer masr north coast في الكيلو 165 الضبعه الساحل الشمالي بجوار تلال و لافيستا مساحة الشالية 110م (3 (...)

1,100,000 جنيه
الاسكندرية32110 متر110 متر

#أجهزة_الانتركم المرئي والصوتي هي حاجة ضرورية في كل حارة ومجمع. بتكنولوجيا اليوم مش بس بنسمع بصوت اللي جايين، لكن بنشوفهم كمان على الشاشة. يعني مش بس هتعرف مين جاي على الباب، لكن هتقدر تشوفه وتحكي معاه. والحلاوة إنك تقدر (...)

كرسي (انتظار -استقبال ) كلاسيك بايوه راقي جدا وفخم وزاري من الخشب الزان الاحمر والجلد كابوتنيه المستورد ضد الخدش متوفر منه اي لون ، يضيف لك المزيد من الاناقه والطابع الكلاسيكي متوفر جميع اجزاء الغرفة عليه ضمان ومتاح تنفي (...)

4,950 جنيه

تتمثل خدمة #تركيب_السنترالات_الداخلية من شركة أون لاين تك في توفير حلول اتصال متقدمة وفعالة للشركات والمؤسسات تضمن الشركة تركيب السنترالات الداخلية بدقة عالية وفقًا لاحتياجات العملاء مما يساهم في تحسين التواصل الداخلي وز (...)

0
2
أخرى
منذ شهر

صور ارواب التخرج (شركة السلام لليونيفورم 01118689995 ) ارواب تخرج مميزة من تصميم شركة السلام تناسب جميع الاعمار كبار واطفال ويوجد موديلات متنوعه من اوشحه وكابات التخرج شركة السلام لليونيفورم للعقود السنوية وطلبات الجمله (...)

0
1
مكيفات
منذ شهر

احصل على تجربة تبريد فريدة مع تكييف جري الإنفرتر بارد وساخن 1.5 حصان من ريفر كول! يأتي بشاشة ديجيتال لعرض درجات الحرارة والأعطال بوضوح، وتقنية التربو لتحقيق تبريد فائق السرعة. يمتاز بتقنية البلازما لتنقية الهواء من الجرا (...)

1 جنيه
0
2
أحذية رجالية
منذ 8 شهور

خامات مريحة وعملية تتوفر عروض عند شراء اكثر من منتج التوصيل داخل محافظات مصر فقط

250 جنيه