فعاليات و أنشطة في السويس

1 من 0 ، 0 إعلان
فعاليات و أنشطة أعمال تطوعية إعلانات عامة
أسوان اسيوط الأقصر الاسكندرية الاسماعيلية البحر الاحمر البحيرة الجيزه الدقهلية الزقازيق السويس الشرقية الغربية الغردقة الفيوم القاهرة القليوبية المنصورة المنوفية المنيا الوادي الجديد بني سويف بور سعيد جنوب سيناء دمنهور دمياط سوهاج سيناء شرم الشيخ شمال سيناء طنطا قنا كفر الشيخ مطروح

إعلانات مختارة

في سيدي عبدالرحمن الساحل شالية متشطب بالتكيفات للبيع بالتقسيط في DOSE الشالية في قرية DOSE North coast -في سيدي عبدالرحمن في الكيلو 174 بجوار سيزن و لافيستا مساحة الشالية 136م (3 غرفنوم +2حمام) الشالية علي البحر و اللاجو (...)

813,000 جنيه
مطروح32136 متر136 متر

مكتبك و شركتك دول واجهتك و وجهة البزنس بتاعك عشان كده لازم يكونوا على اعلى مستوى من الفخامة معCommode For Office Furniture هتقدر تصمم و تنفذ اثاث مكتبك و شركتك بـأعلي جودة و أقـل سعر بخبرة لا تقل عن ١٠ سنين في مجال صناعة (...)

45 جنيه

تعد #الاتصالات_الداخلية الفعالة والسلسة أمرًا حاسمًا في نجاح أي مؤسسة واحدة من الأدوات الأساسية التي تسهم في تحقيق ذلك هي #تركيب_سنترالات_داخلية عالية الجودة تعمل #السنترالات على توجيه وتحسين عمليات الاتصال الداخلية بين (...)

شركة تصميم ديكور / شركة ستيلا افضل شركة تصميم وتنفيذ ديكورات 01210044806 لو عندك شقة او فيلا ومحتاج تختار الطريقة الصح للتصميم والديكور لو مشغول او مسافر ومش فاضى للتعامل مع الفنيين لو عايز حلول للمساحات الصغيره وتوظيف ك (...)

1 جنيه

صيانة ثلاجات توشيبا المحلة الكبري 01207619993 https://api.whatsapp.com/send?phone=2001096922100 https://web.facebook.com/siantk2020/ https://twitter.com/washersfix ارقام توشيبا المحلة الكبري لدينا خبرة كبيرة فى كافة تصلي (...)

280 جنيه
الغربيةتوشيبا
0
4
أخرى
منذ شهران

ريموف كريمنقدم اقوى منتج لعلاج الام الظهر حيث يعمل على علاج ألام العظامالمفاصل والرقبة والخشونة والغضاريفوكذلك الالتهابات الناتجة عن ممارسة الرياضةوالركبة والمفاصل والعمود الفقرى والقطنية وليس ذلك بس بل الكثيرمن مشاكل ال (...)

1 جنيه
0
1
تأجير سيارات
منذ 10 ايام

ايجار الباصات والحافلات في مصر و النقل السياحي ، تتميز بتقديم اعلي مستوي للخدمة لضمان راحة جميع عملائها . بالتالي تعتبر للنقل السياحي من اقدم شركات ايجارات السيارت في مصر . تتميز ب الخبرة في مجال تأجير الباصات والاتوبيسا (...)

1,000 جنيه
0
2
ملابس رجالية
منذ 9 شهور

شركة فورسيزون لليونيفورم _ صور يونيفورم هاوس كيبنج موديلات يونيفورم الهاوس كيبنج ويونيفورم عمال النظافه خامات ذات جودة عالية واقل الاسعار واسعار خاصة للكميات يونيفورم اشراف داخلى زى موحد - يونيفورم هاوس كيبنج زى عمال نظا (...)

1,111 جنيه

تركيب #الشبكات_الداخلية للشركات يعتبر أمراً حيوياً لتحسين كفاءة الاتصال وتبادل المعلومات داخل المؤسسة يتضمن هذا العمل تصميم وتنفيذ بنية تحتية موثوقة تدعم احتياجات الشركة من الاتصالات سواء كانت صوتية أو بياناتية يشمل ذلك (...)

تركيب قرص كوريان من ايجي ستون للتواصل : 01003363911 Egystone.me@gmail.com العنوان: 15طة حسين النزهة الجديدة بجوار نقطة النزهة الجديدة ,القاهرة ,مصر

1 جنيه

تركيب #السنترالات_الداخلية ليه دور هام في تسهيل التواصل في الشركات والمؤسسات السنترال بيسهل عليك توجيه المكالمات للأقسام المختلفة والتحكم في حركة الاتصالات داخل الشركة يعني مثلاً لو حد في قسم المبيعات حابب يتكلم مع حد في (...)

0
6
أخرى
منذ 6 شهور

شركة متخصصة فى تصنيع و توريد الزى الموحد فى جميع المجالات. لدينا كل ما يخص الزى الموحد. يونيفورم استقبال. يونيفورم مطاعم. يونيفورم فنادق. يونيفورم كافيهات. يونيفورم مطبخ. يونيفورم عاملات. يونيفورم طبى. منتجات عالية الجود (...)

استمتع بأفضل جودة صوت في منزلك #أفضل_أنظمة_الصوت على الإطلاق تحكم في الصوت بطريقة فعالة حول منزلك إلى قاعة سينمائية باستخدام اجهزتنا تخلص من مشكلات التشويش والانقطاع في الصوت تعتبر #أنظمة_الصوت_ساوند_سيستم من الأنظمة الح (...)

ليه تعملي حاجه تقليديه وقديمه!! ؟ مانت ممكن تعمل اشيك دريسنج رووم باقل اسعار واعلي خامات (متاح تنفيذ اي تصميم) شركه Elle Popdesign بتقدملك اشيك واجدد اشكال للدريسنج رووم مع اقل اسعار لان كالعاده ده شغل مصانعنا وكمان بنخل (...)

1 جنيه

حصريا من تميمه بوتاجاز ميني بالغطاء اصغر بوتاجاز بالفرن في مصر من تميمة بحجم الميكرويف اللون (ابيض بغطاء) بتوجاز اتنين شعلة وفرن اتنين رف بيشغل غاز طبيعي أو أنبوبة ممتاز للشاليهات والمصايف الخامه صاج مطلي مينا السطح والا (...)

1,950 جنيه
الجيزهاخرى

تشطيب شقق الدقى - لدينا افضل الاسعار شركة تراست جروب 01277166796 توجد انظمة تشطيب متعددة سواء بسعر المتر او بنعملك مقايسة خاصة حسب مواصفاتك وداخل كل نظام اكتر من مستوى تشطيب تناسب ذوقك وامكانياتك افضل سعر تشطيب فى مصر عق (...)

0
4
تأجير سيارات
منذ 7 شهور

شركةتورست كار ليموزين وفرت باقة جميلة و حديثة من افخم السيارات للايجار في القاهرة باقل سعر في مصر يعتبر ايجار مرسيدس مايبخ من افضل السيارات الفئة الفاخرة، حيث تتميز بالتصميم الجميل و الصالون الفاخروالتجهيزات المتطورة. إي (...)

6,000 جنيه

مكبس مصبعات الأخشاب العامل الأساسى فى خط الإنتاج مزود بوحده خلاط مرحلى مزود بفيدر يعمل على تغذية المكبس يعمل على تحويل النشارة الناعمة الى مصبعات يعمل على خلط النشارة بنسبة قليلة بالماء او البخار او السوائل الأخرى حتى يس (...)

0
4
أخرى
منذ 4 شهور

هل تبحث عن تجربة مائية ممتعة ومثيرة للزوار ؟ تعرف على الشروق فيبركوم للاكوابارك، الشركة الرائدة في تصنيع وتوريد ألعاب الأكوابارك في مصر والشرق الأوسط! بفضل خبرتنا التي تمتد لأكثر من 30 عامًا، نقدم مجموعة متنوعة من الأكوا (...)

كل الي عليك تتواصل معانا بنبدأ بمعرفة تخصص شركتك لمعرفة الاثاث المناسب لك و بعد كده تعاين الخامات الي بنستخدمها عن طريق زيارتك للفرع لمعاينه الشغل عالطبيعه او زيارتنا لمكان حضرتك للمعاينه ورفع المقاسات واختيار التصميمات (...)

65 جنيه
0
1
تأجير سيارات
منذ 4 شهور

استكشف الأناقة والراحة مع ليموزين تويوتا هايس تجربة فريدة من الفخامة والأداء تنتظرك مع خدمة إيجار ليموزين تويوتا هايس. اكتشف الرحلات الرائعة والمريحة مع هذه السيارة العملية والأنيقة. الراحة والأمان: توفر تويوتا هايس مساح (...)

2,000 جنيه
0
1
مكيفات
منذ 10 ايام

استمتع بالراحة والأمان مع تكييف فري اير! احصل على جهاز يرافقك مدى الحياة، يوفر لك كل ما تحتاجه بسعر لا يصدق! مع ريفر كول، اطلب الآن واستمتع بأقل سعر في مصر وعروض مذهلة دائمًا! يتميز التكييف بتبريد فوري وفعال، وشاشة ديجيت (...)

1,000 جنيه

يوجد به عداد كهرباء، ومياه ومساحته 170 م سعر التمليك 7 مليون ج وقابلة للنقاش ويوجد نفس المساحة في الدور العلوي ونفس السعر وجاري تشطيبه يوجد المحل بالدور الأرضي المرتفع ، ويمكن التقسيط بدفع 5 مليون والباقي على عام مع الضم (...)

الجيزه170 متر
0
1
تأجير سيارات
منذ 4 شهور

اتصل على 201119920103 تميز وفخامة مع إيجار سيارة مرسيدس G-Class من ليموزين نصارهل تبحث عن تجربة قيادة فاخرة وراقية تليق بأناقتك وتفردك؟ لا تبحث أكثر! خدمة إيجار سيارة مرسيدس G-Class من ليموزين نصار هي الخيار الأمثل لك.ال (...)

10,000 جنيه