شقق فندقية و فنادق في بور سعيد

1 من 0 ، 0 إعلان
تأجير سيارات رحلات سياحية خدمات سياحية شقق فندقية و فنادق حفلات و مهرجانات مطاعم أخرى
الأقصر الاسكندرية الغربية الغردقة الجيزه القليوبية الشرقية الوادي الجديد اسيوط أسوان بني سويف القاهرة الدقهلية دمنهور دمياط البحيرة الفيوم الاسماعيلية كفر الشيخ المنصورة مطروح المنوفية المنيا شمال سيناء بور سعيد قنا البحر الاحمر شرم الشيخ سيناء سوهاج جنوب سيناء السويس طنطا الزقازيق

إعلانات مختارة

0
4
سجاد
منذ شهر

موكيت البلاط الذكي يتميز بميزات استثنائية: - جمال يأسر الأنظار ويضيف لمسة راقية لأي مساحة. - كفاءة في عزل الصوت لإحساس بالهدوء والسكينة. - تقنية متقدمة لعزل الرطوبة والحفاظ على جفاف ونظافة المكان. - مضاد للبكتيريا لضمان (...)

400 جنيه

bathroom units وحدات حمام/ وحدات حمام مميزة باقل الاسعار 01270001596 اشترى بأسعار زمان و متخافش من الزيادة اسعارنا فى متناول الجميع تشكيلة متنوعة من وحدات الحمام باسعار مميزة حافظنا علي الخامات و حافظنا علي جيبك عروضنا م (...)

مركز صيانة UPS 3 Ph APC مهندسين متخصصين في صيانة UPS 3 PH امكانية التركيب والصيانة في مكان العميل للاستفسار الاتصال علي: ارضي:33025287 موبايل:01065546161 الموقع الالكتروني: www.store-sts.com الميل:yasmin.ahmed@store-sts. (...)

100 جنيه
0
1
كاميرات مراقبة
منذ 19 دقيقة

حماية منزلك وأسرتك مع #كاميرات_المراقبة_الذكية تابع مشهد المنزل عن طريق هاتفك الذِّكي حماية منزلك وعائلتك #كاميرات_المراقبة أفضل الأسعار على #كاميرات_المراقبة #كاميرات_مراقبة تعمل في الأماكن العامة في مصر وتهدف الكاميرات (...)

شراء وبيع جميع مقاسات الكرفانات والكناتر والمطاعم الجاهزه وعمل جميع الصيانات

0
1
مكيفات
منذ يوم

لا تفوتوا أقوى عروض التوفير من #ريفركول على #تكييفات_فريش_تربو! تكييف فريش مميز بخاصية توفير الطاقة، حيث يعمل على أقل جهد كهرباء يصل إلى 170 فولت، وبالتالي يوفر لك حتى 25% من فاتورة الكهرباء! يأتي مزودًا بشاشة ديجيتال LE (...)

100 جنيه
0
4
شقق للبيع
منذ شهر

بجوار جاردينيا علي طريق السويس شقة للبيع بالتقسيط في تاج سيتي بمقدم 400 الف الشقة في كمبوند تاج سيتي القاهرة الجديدة- taj city new cairo بجوار جاردينيا علي طريق السويس امام مطار القاهرة و بجوار سيتي سنتر الماظة مساحة الش (...)

400,000 جنيه
القاهرة22111 متر

تقدم #شركة_اون_لاين_تك_للأنظمة_الأمنية #تصميم_الشبكات_وتنفيذها_وصيانتها #تصميم_وتنفيذ_شبكات_الانترنت والاتصالات والتيار الخفيف الهندسية تستفيد العديد من المؤسسات من وجود #شبكات_داخلية_وخارجية لأنها تسهل عمليات التعاون وا (...)

1 جنيه

اوفيس وود فرنتشر 01003755888 معارض اثاث مكتبي- فرش مقرات ادارية - مكاتب - كراسي - طاولات اجتماعات - اثاث شركات - كوانترات استقبال - خلايا عمل - كراسي مديرين وموظفين - ستائرمكتبية - كراسي مسرح وقاعات - اوفيس وود فرنتشر أث (...)

10 جنيه

وحدة حوض وش/ لو عاوز افضل سعر كلم تراست جروب 01210044703 عايز تشترى وحدات حمام جاهزة هتلاقى ده عندنا عايز تعمل وحدات حمام على ذوقك بردوا هتلاقى ده عندنا للاتصال : شركة تراست جروب للمطابخ والدريسنج روم فرع مدينة نصر : 2 ع (...)

شركة تشطيبات مصر/ شركة ستيلا / شركة تشطيب فى مصر بأفكار ابداعية مبتكرة 01270106013 التصميم هو انعكاس واقعي لخيالك على أرض الواقع نعمل دائماً على تنفيذ تصميماتنا بأعلى مستوى من الجودة وأفضل خامات للاتصال : شركة ستيلا للتش (...)

1 جنيه
0
1
مكيفات
منذ شهر

لا تفوت أقوى العروض على تكييفات جري الإنفرتر الباردة والساخنة من #ريفر_كول! احصل الآن على تكييف جري المميز الذي يتميز بشاشة ديجيتال تعرض درجات الحرارة والأعطال، بالإضافة إلى تقنية التربو للتبريد السريع والبلازما لتنقية ا (...)

0
1
مكيفات
منذ 8 ايام

احصل على تجربة تبريد مثالية وفعّالة مع تكييف #ميديا_الميشن_برو البارد بقوة 1.5 حصان من #ريفر_كول! تقنية الإنفرتر الفعّالة: استمتع بتبريد مستمر واستهلاك طاقة منخفض مع تقنية الإنفرتر المتطورة، مما يوفر لك توفيرًا في فواتير (...)

2 جنيه
القاهرةميديا

دولاب حمام - شركة هيفين هوم وحدات حمام - مطابخ - اثاث / فرع المهندسين 01287753661 التوصيل لجميع محافظات مصر يوجد موديلات ومقاسات والوان متنوعة يمكنك الشراء من خلال التواصل على الواتساب او الاتصال بالتليفون او زيارتنا شرك (...)

استاند الحمام واستاند الغساله لتنظيم ادوات النظافه...والشامبوهات والشاورات.. ومستلزمات الحمام.....الخامه معدن مطلي خامه ممتازهلنوع المستورداللوكس....بعلبه ... كله معددددن متاح الشكلين استاند الحمام استاند الغسالة يوجد خد (...)

550 جنيه

مكتب مدير خشب زان احمر من اجود انواع الخامات . * 5 درج أو 3 درج علي حسب الطلب . * امكانيه اضافه نحاس أو بدون نحاس . * امكانيه تصنيعه برسومات أو ساده. * كرسي مدير خشب زان جلد مستورد كابوتونيه + 2 كرسي انتظار خشب زان متنجد (...)

1 جنيه

تجربة الاستماع إلى الموسيقى أو مشاهدة الأفلام بجودة صوت عالية من الأشياء الممتلئة حصريًا وتعزز الترفيه والتسلية وهنا يأتي دور النظام الساوند، الذي يلعب دورًا أساسيًا في تحسين جودة الصوت وتحسين تجربة الأسهم الصوتية يعمل ا (...)

اوفيس وود فرنتشر 01003755888 معارض اثاث مكتبي- فرش مقرات ادارية - مكاتب - كراسي - طاولات اجتماعات - اثاث شركات - كوانترات استقبال - خلايا عمل - كراسي مديرين وموظفين - ستائرمكتبية - كراسي مسرح وقاعات - اوفيس وود فرنتشر أث (...)

10 جنيه

ترنج اوفر سايز -ينطلون خامة سمر ميلتون -تيشرت سمر ميلتون -تقفيل وفينيش عالي -طباعة عالية الجودة الون ( اسود -رصاصى فاتح - رصاصى غامق - بيج - بنى - كحلى ) السعر مفاجأه

مجاناً

كل يوم جديد في جرين جيت متاح كافة أنواع الجرين ووال مع التجاليد الخشبية أو بديل الرخام متاح لدينا أحدث اشكال الجرين ووال في مصر والشرق الأوسط متوفر أكتر من 50 موديل وشكل مميز جداً جداً بأرخص التكاليف في مصر والشرق الأوسط (...)

449 جنيه

اسعار التشطيب فى مصر/ متشلش هم الاسعار مع هيفين هوم 01206788861 أوقات بتحتاج تختار بين التصميم الداخلي المميز والأنيق لبيتك وبين استغلال المساحات بشكل أفضل علشان تحس بالراحة ؟؟ شركة هيفين هوم بتحققلك التوازن بين التصميم (...)

اصغر بتوجاز بالفرن في مصر من تميمة بتوجاز اتنين شعلة وفرن اتنين رف بياخد اتنين صنية مقاس 30 بيشغل غاز طبيعي أو أنبوبة ضمان لمده 5 سنوات ممتاز للشاليهات والمصايف الخامه صاج مطلي مينا السطح والاجناب ارستاتك المقاسات ٣٠٥٠ إ (...)

مجاناً
الجيزهاخرى
0
3
تأجير سيارات
منذ 10 شهور

لذلك بنوفر موديلات متنوعة و متعددة من الاتوبيسات( مرسيدس هيونداي تويوتا ميتسوبيشي شيفورلية) بأقل الاسعار . 01016549043 بالتالي الدوليه كار هتنظملك جميع التنقلات اليومية سواء كانت ترفيهيه او عملية بشكل مناسب و بأسهل طرق / (...)

0
2
محلات للبيع
منذ شهران

اكبر صرح تجاري واداري وطبي وفندقي على محور جمال عبدالناصر الرئيسي مع اكبر المكاتب الاستشارية في مصر ADC واكبر شركة صيانة EFS على مساحة 21 الف متر مساحات تبدأ من 27م وتسهيلات تصل إلى 9 سنوات الموقع : - مباشره على محور جما (...)

الجيزه27 متر