تعليم و تدريب في جنوب سيناء

1 من 0 ، 0 إعلان
تسجيل جامعات و معاهد دورات و مراكز لغات دروس خصوصي دورات تدريب و مهارات مدارس و حضانات
أسوان اسيوط الأقصر الاسكندرية الاسماعيلية البحر الاحمر البحيرة الجيزه الدقهلية الزقازيق السويس الشرقية الغربية الغردقة الفيوم القاهرة القليوبية المنصورة المنوفية المنيا الوادي الجديد بني سويف بور سعيد جنوب سيناء دمنهور دمياط سوهاج سيناء شرم الشيخ شمال سيناء طنطا قنا كفر الشيخ مطروح

إعلانات مختارة

شركة دريسنج روم أحسنSafety Wood للمطابخ والدريسنج روم01289151419 -01115552318 #غرف دريسنج_روم #dressing_room #شركة_دريسنج_روم #غرف_دريسنج_روم #معرض_دريسنج_روم #غرف_ملابس #غرف_نوم_دريسنج تتميز غرف الدريسنج التي تقدمها شرك (...)

1 جنيه

وحدات حمام bathroom units/اشيك وحدات حمام في شركة كرياتف جروب 01026185183 معانا مش هتتعبي في اللف و لا هتضيعي وقتك و إنتي بتدوري علي الوحده المناسبه ، لاننا بنقدملك كل أنواع الوحدات و أحدثها بأنسب الأسعار يعني بنقدملك وح (...)

1 جنيه
0
1
مكيفات
منذ 3 ايام

احصل على تكييف يونيون اير المثالي لصيف لا مثيل له! مع ضمان لمدة 5 سنوات، تطمئن إلى جودته واستدامته. فرصة للاستمتاع بالبرودة القصوى والراحة الفائقة في منزلك! مع توزيع مثالي للهواء وتقنية التبريد السريع، لن تشعر بالحرارة أ (...)

القاهرةيونيون اير
0
1
تأجير سيارات
منذ شهران

هل تبحث عن تجربة قيادة مريحة وأنيقة؟ تقدم لك شركتنا فرصة لا تُفوّت لاستئجار سيارة Hyundai Tucson الفاخرة. تتسع لأربعة ركاب بكل راحة، مما يجعلها الاختيار المثالي للرحلات العائلية والرحلات مع الأصدقاء. تمتاز سيارة Tucson ب (...)

1,000 جنيه

تحسين الاتصالات لأعمالك مع #أون_لاين_تك حلول سهلة وفعّالة من #أون_لاين_تك تقنيات حديثة لحلول اتصال متكاملة حلول #سنترالات_داخلية مبتكرة لأعمالك حلول احترافية لنظام #سنترالات_داخلي #نظام_سنترالات يضمن رضاء العملاء #أجهزة_ (...)

1 جنيه

اثاث مكتبك هو اول انطباع بتقدمه لعميلك و احنا شغلنا اننا نخترلك انسب تصميم باعلي جودة يكون بيعبر عن شخصية شركتك و يعيش معاك سنين و طبعا كل ده في حدود الميزانية المناسبة ليك كل الي عليك تتواصل معانا هنبعتلك فريق عمل مختص (...)

44 جنيه

#مكن_عد_الفلوس ومتطلبات العصر عد الاموال من النشاطات التي تستغرق كثيرا من الوقت والجهد وعادة ما يحدث بها كتير من الاخطاء عن طريق اختيار عدادات النقود مما يمكنك من توفير الوقت و تجنب اي اخطاء قد تنجم عن عد النقود #ماكينة_ (...)

1 جنيه
0
4
أخرى
منذ يوم

هيربل كريم الأصلى HERBAL CREAM احدث منتج مستخلص من مجموعة فعالة من الزيوت والاعشاب الطبيعية التى تعمل على علاج ألام العظام والمفاصل والرقبة والخشونة والغضاريف والفقرات. وكذلك الالتهابات الناتجة عن العمود الفقرى. يستخدم م (...)

1 جنيه
0
6
شقق للبيع
منذ 11 يوم

استلام فوري في التجمع الخامس بجوار حي الاندلس شقة 140م للبيع بالتقسيط الشقة في كمبوند سيفورا التجمع الخامس -sephora new cairo بجوار حي الاندلس و امام المستثمرين الجنوبين و بالقرب من فندق the westin cairo مساحة الشقة 140م (...)

1,176,000 جنيه
القاهرة32140 متر

وحدات تحت حوض الحمام - افضل الاسعار فى شركة هيفين هوم 01287753661 وحدة حمامك هتلاقيها عندنا بأفضل انواع الاخشاب افضل جودة اتقان مالوش مثيل شركة هيفين هوم للمطابخ والدريسنج روم فرع المهندسين : 13 شارع الفواكه - متفرع من ش (...)

0
3
تأجير سيارات
منذ 10 شهور

ايجار باص 25 :21 راكب_01067451866 تيوتا 2020_2021 لجمبع الرحلات في القاهرة وخارج القاهرة كذلك يتميز بتحمله للطرق الصحراوية والطرق الطويلة كذلك استاجر باصات مكيفة ومعقمة مع شركة الدولية لخدمات النقل السياحي كوسترللايجار ب (...)

شركة اثاث التجمع - شركة فورنيدو لديها اجود وأرخص الاثاث في مصر 01270001597 يومك كان طويل ومابتصدق ترجع البيت عشان ترتاح عشان كدة اثاث بيتك لازم يكون اثاث مريح ليك ولعيلتك التوصيل لجميع محافظات مصر للاتصال : شركة فورنيدو (...)

تعتبر #تركيب_كاميرات_المراقبة من أهم الخطوات التي يمكن اتخاذها لتحسين الأمان وتعزيز الرقابة في مختلف البيئات، سواء كانت ذلك في المنازل أو المؤسسات التجارية تقدم كاميرات المراقبة للمستخدمين قدرة استثنائية على متابعة الأحد (...)

0
1
مكيفات
منذ 16 يوم

اشترِ تكييف فريش تربو بقوة 1.5 حصان بارد واحصل على صيف برد وراحة مضمونة! مع شاشة ديجيتال تبين لك درجات الحرارة بوضوح وتوفر لك راحة البال، وضمان لمدة 5 سنوات من فريش لتعيش الصيف بأمان. التركيب مجانًا في القاهرة والجيزة خل (...)

20,800 جنيه

استأجر سيارة كيا سبورتاج 2022 الآن! هل تبحث عن سيارة رياضية متعددة الاستخدامات لتناسب حياتك اليومية؟ اختر سيارة كيا سبورتاج 2022 واستمتع بتجربة قيادة فريدة من نوعها. مميزات السيارة: - تصميم مذهل يجمع بين الأناقة والأداء (...)

1,000 جنيه
0
1
مكيفات
منذ 12 يوم

تكييف فري 3 حصان 1. تبريد فوري: توفير تبريد سريع وفعّال يجعل منزلك ملاذًا باردًا في أيام الصيف الحارة. 2. قوة وأداء: مع قوة 3 حصان، يغطي تكييف فري مساحات كبيرة بكفاءة ويضمن توزيع مثالي للهواء. 3. تقنية الإنفرتر: توفير كف (...)

قم بترقية مركز الاتصال الخاص بك مع سماعاتنا احصل على #سماعات_رأس استثنائية من أون لاين تك موديل Monaural Call Center Headsets,A800 زود فريقك بأسلوب جديد في التواصل مع الزبائن و الاستخدام المطلوبة أدى هذا إلى الاحتفاظ بال (...)

کوانتر / مكتب/ ريسبشن استقبال /كاونتر استقبال مميز وشيك لمكانك من الخشب mdf اسباني مستورد مقاس ١٦٠ سم ٨٠سم ٨٠سم معاه وحدة ادراج متحركة وضمان عليه متاح منه جميع الالوان والمقاسات و التصميمات وحفر لوجو واضافة ليد نور ومتوف (...)

2 جنيه
0
1
مكيفات
منذ 3 ساعات

احصل على تكييف فريش التربو بارد بقوة 1.5 حصان من ريفر كول واستمتع بأجواء مثالية في منزلك طوال الصيف! إليك بعض المزايا التي يقدمها هذا التكييف: تبريد فوري وفعال: يضمن تقنية التربو توفير تبريد سريع وفعال، مما يخلق بيئة مري (...)

5 جنيه
0
1
مكيفات
منذ 10 ايام

اكتشف الراحة والأداء المتميز مع تكييف فريش سمارت الآن بعروض لا تقاوم من شركة ريفر كوول! تتميز تكييفات فريش سمارت بتصميم مبتكر وتقنيات متطورة تضمن لك تجربة تبريد فائقة الجودة. بفضل تقنية التدفق الهوائي المتميزة، توفر لك ه (...)

100 جنيه
0
1
أخرى
منذ 3 شهور

#ابوسيفين_يونيفورم يونيفورم الشركة لازم يكون بقدر مستواها من التميز يونيفورم المصنع لازم يكون واجهه مشرفه يعكس مهارة العاملين يمكنك طباعة الشعار الخاص بك وتصميم زى خاص يمتاز بالتفرد والتميز

0
1
مكيفات
منذ 26 يوم

تكييف فري اير نيوريلاكس 1.5 حصان بارد - احصل عليه الآن من #ريفر_كول_للتكييفات واستمتع بمميزاته الرائعة: خاصية التبريد السريع: يبرد الغرفة بسرعة مذهلة. شاشة ديجيتال LED: تعرض درجات الحرارة والأعطال بوضوح. تقنية البلازما: (...)

100 جنيه

دواليب حمام 65 سم- اقل سعر وحدات حمام معانا فى شركة كرياتف جروب 01203903309 احداث اشكال وحدات الحمام بافضل الخامات توصيل لجميع محافظات مصر شركة كرياتف جروب للمطابخ والدريسنج روم فرع مدينة نصر : 14 شارع الطيران - بجوار كو (...)

شالية بجاردن للبيع في قرية فوكا باي الساحل الشمالي متشطب و بالتقسيط الشالية في قرية فوكا باي الساحل الشمالي -fouka bay north coast في راس الحكمة الكيلو 211 بجوار هاسيندا الشالية علي اللاجون مباشرا مساحة الشالية 95م +131م (...)

850,000 جنيه
الاسكندرية2295 متر95 متر