خدمات في جنوب سيناء

1 من 0 ، 0 إعلان
خدمات تنظيف و تعقيم نقل و شحن تصوير و فيديو تجهيز الحفلات و المناسبات لياقة بدنية و تغذية علاج طبيعي و مساج تصميم مواقع و تطبيقات ترجمة و كتابة محتوى دعاية و تسويق الكتروني عمالة و تشغيل شراء الأثاث و الأجهزة خدمات صحية و طبية مكاتب و شركات عقارية محامي و قانون إدارة المرافق و المنشآت توصيل جليسة أطفال و مربية إعداد وتجهيز الطعام رعاية مسنين طباعة و نشر أمن و حماية أخرى
أسوان اسيوط الأقصر الاسكندرية الاسماعيلية البحر الاحمر البحيرة الجيزه الدقهلية الزقازيق السويس الشرقية الغربية الغردقة الفيوم القاهرة القليوبية المنصورة المنوفية المنيا الوادي الجديد بني سويف بور سعيد جنوب سيناء دمنهور دمياط سوهاج سيناء شرم الشيخ شمال سيناء طنطا قنا كفر الشيخ مطروح

إعلانات مختارة

رقم اعطال غسالات كريازي روكسي 01154008110 فريق عمل صيانة كريازي فى روكسي يوجد فريق دعم فنى يقوم بصيانه جميع الاجهزه الكهربائيه مركز صيانة كريازي فى روكسي فريق عمل محترف يدعمك ويخدمك بكافه السبل الممكنه ويحرص على راحتك دا (...)

180 جنيه
0
1
مكيفات
منذ شهر

خصومات وعروض علي تكييف فري اير بقدره1.5 حصان بارد ساخن نيو ريلاكس من ريفر كول بيغطي تكييف فري اير مساحه13متر مربع ومميز بوحده خارجيه ضد الصدا والتاكل لعمر اطول و شاشة عرض LED والحماية الذاتية عند إعادة التشغيل عدة مرات و (...)

100 جنيه
0
1
مكيفات
منذ شهر

استمتع بأحدث التقنيات في عالم التبريد مع تكييف هاير الانفرتر بارد ساخن ، الذي يُعتبر الخيار المثالي لتحقيق الراحة طوال العام. يتميز هذا التكييف بتقنية الانفرتر المبتكرة التي توفر أداءً عالي الكفاءة في التبريد والتدفئة مع (...)

100 جنيه

SAFETY WOOD DECORديكورات وتشطيبات في المعادي 01507430363 ليه تختار شركة متخصصة عموما علشان تشطب بيتك ؟؟ ليه ممكن تختار Safety wood decorلتشطيبات والديكورات خصوصا علشان تبني او تشطب او تجهز وحدتك ؟؟ ==== - بنستلم منك وحدت (...)

1 جنيه
0
3
ألعاب أطفال
منذ شهران

#حائط_ليجو مفاجاه المتحده رجعنالكم بفكر جديد وشكل بيجمع بين التعليم والترفيه يعني بكل سهوله هتقدر تعلم اولادك الكتابه يحسب الارقام يرسم يقدر يفكر ويجمع اشكال كل ده في حاجه واحده وهو حائط الليجو اللعبه بتجذب الاطفال وتنمي (...)

1 جنيه
0
1
إعلانات عامة
منذ 7 شهور

هل تبحث عن مكتب تدقيق داخلي محترف في الإمارات العربية المتحدة؟ إذا كانت الإجابة بنعم، فأنت بحاجة إلى الاتصال بمكتب فرحات وشركاه. نحن مكتب تدقيق داخلي محترف في الإمارات العربية المتحدة، مع خبرة تزيد عن 35 عامًا في تقديم خ (...)

0
1
مكيفات
منذ شهر

استمتع بتركيب التكييف بكل يسر وسهولة مع ريفر كول، حيث نوفر لك كل ما تحتاجه بنسبة 100٪ وبأعلى كفاءة وأفضل جودة: - تحديد موقع التركيب براحتك، وسنقوم بالتنفيذ بأعلى مستوى من الكفاءة وبأفضل الخامات المعتمدة. - توفير مصاريف ا (...)

100 جنيه
القاهرةزانوسي
0
1
مكيفات
منذ شهر

احصل على تكييف ميديا ميشن برو الإنفرتر 1.5 حصان من ريفر كول الآن، وتمتع بالعديد من المزايا المذهلة: شاشة ديجيتال: تابع درجات الحرارة والأعطال بسهولة عبر الشاشة الرقمية المتطورة. كباس تروبيكال قوي: يتحمل أعلى درجات الحرار (...)

1,000 جنيه
القاهرةميديا

عرض خاص ! هل تحتاج إلى خيارات متقدمة للأمان والمراقبة؟ لا داعي للحشد الكبير بعد الآن! نحن هنا لنقدم لك عرضًا مؤكدًا لتركيب 6 #كاميرات_مراقبة عالية الجودة بدقة 2 ميجا بيكسل العرض شامل التوريد والتركيب والتوصيل تركيب 6 كام (...)

0
1
أخرى
منذ 4 شهور

لو انت مهندس او مقاول او بتفكر تبني مشروع او بتفكر تعمل حاجه جديد ليك لو بتدور علي طوب عالي الجودة , يبقي طوب العمار مصر. لانه اقل نسبه هالك اقوي طوب اكتر مقاومة للعوامل الجوية معتمدون للتوريد للعديد من مشاريع الوزارات ا (...)

انتاج Kalastios، استراليا.منتج طبيعي 100%.40 كبسولة.لحرق للدهون، تخسيس، إزالة سيلوليت.يزيد من عدد السعرات الحرارية التي تحرقها بشكل يومي.يزيد من سرعة التمثيل الغذائي لفقدان الوزن بشكل أسرع.حبوب ستارفيكس للتخسيس وحرق الده (...)

1 جنيه
0
9
سجاد
منذ شهر

ارضيات فوم مطاطى مانع للصدمات لصالات الجيم وصالات الالعاب الرياضيه ومناطق التدريب ايفا بيور درجه اولي مطاط طري 100% #خامات_مستورده_تصنيع_مصري #طري_مش_بيهبط_ديه_اهم_حاجه #الوان_ثابته #الوان_زاهيه #وزر_بيركب_جمب_الحيطه #عا (...)

140 جنيه
0
1
مكيفات
منذ 11 يوم

تكييف فريش تربو برودة فائقة وأداء متميز! تبريد فوري وفعال: يتميز تكييف فريش تربو بتقنية التبريد السريع، مما يوفر تجربة تبريد فورية ومريحة في الأيام الحارة. تصميم مدمج وأنيق: يأتي تكييف فريش تربو بتصميم مبتكر ومدمج، يناسب (...)

5 جنيه
0
1
مكيفات
منذ شهران

عرض جامد جدا من ريفر كول اشتري تكييف هاير سمارت بارد بقوة 2.25 حصان وانسى الحر والبرد الجهاز فيه كل حاجة تحتاجها من تبريد سريع وبلازما لتنقية الهواء ودعم الواي فاي علشان تتحكم فيه عن بعد ومش بس كده الجهاز فيه شاشة ديجيتا (...)

10 جنيه
0
3
أخرى
منذ 15 يوم

جهاز طارد الفئران والحشرات بالموجات,هل تريد أفضل طرق التخلص من الفئران والحشرات باسرع وقت دون اى اضرار جانبية او اثار؟؟ جهاز طارد الفئران والحشرات بالموجات فوق الصوتية هذا الجهاز هو الحل النهائى للقضاء على الفئران و جميع (...)

175 جنيه

مكتب خشب زان وزاري من الخشب الزان الأحمر اليوغسلافي مطعم نحاس من Nagy office furniture جميع موديلات المكاتب الزان متاح تنفيذها في مصنعنا اقلل الاسعار واجود الخامات التوصيل لجميع المحافظات داخل مصر يوجد شحن خارج مصر المود (...)

1 جنيه
0
1
مكيفات
منذ شهران

مع تكييفات ال جي اس تي دي هتستمتع باعلي كفاءه تبريد و افضل نظام لتوزيع الهواء و منغير اي قلق من فاتوره الكهرباء و دا لان تكييف ال جي مميز بخاصيه التربو بتعمل علي تبريد المكان في اقل وقت ممكن و كمان اقوى نظام انفرتر بيعمل (...)

100 جنيه
0
3
تأجير سيارات
منذ 10 شهور

مميزات باص كوستر 01067451866 يمتاز باص كوستر بالعديد من المميزات التي تجعله الخيار الأمثل للتنقل في رحلتك إلى شرم الشيخ، ومن هذه المميزات: الراحة والمساحة: يتسع باص كوستر لعدد كبير من الركاب، ويتميز بمساحة داخلية واسعة، (...)

تقدم #شركة_اون_لاين_تك_للأنظمة_الأمنية #تصميم_الشبكات_وتنفيذها_وصيانتها الشبكات هي وسيلة للربط بين مختلف الأجهزة واول فائدة #للشبكات هي إتاحة الربط بين مختلف الأنظمة وتأمين طُرق التواصل بينها فيما يخدم الصالح العام كما أ (...)

1 جنيه

ديكورات شقق الدقى - لدينا افضل الديكورات شركة تراست جروب 01277166796 من غير تعب .. هنشطبلك شقتك أو فيلتك أو مكتبك من البداية للنهاية .. توجد انظمة تشطيب متعددة بسعر المتر او بنعملك مقايسة خاصة حسب مواصفاتك للاتصال: تراست (...)

0
1
مكيفات
منذ شهران

استعد لأفضل العروض على تكييفات فريش سمارت 1.5 بارد مميز! - مع خاصية التربو للتبريد السريع، ستستمتع ببرودة فورية في غرفتك في أقل وقت ممكن، مما يجعلك تنعم بالراحة في الأيام الحارة. - بفضل تقنية البلازما، يقوم التكييف بتنقي (...)

1,000 جنيه
0
2
ألعاب أطفال
منذ 25 يوم

العااب مستورده تناسب جميع الفئات

10 جنيه
0
1
مكيفات
منذ 4 ايام

احصل على راحة لا مثيل لها مع تكييف تورنيدو شيلد اتفرتر ! تصميم أنيق ومبتكر يجمع بين الأداء العالي والجمال العصري، لتجربة تبريد استثنائية في منزلك. بقدرة 1.5 حصان، يوفر تبريداً فعالاً وتدفئة مريحة، لتوفير الراحة في جميع ا (...)

100 جنيه
0
4
سجاد
منذ 28 يوم

????? عرض استثنائي لا يُفوت! ?????? ?????? احصل الآن على موكيت بلاط مستعمل من الدرجة الأولى، وارد الخارج، بأفضل العلامات التجارية الأمريكية، التايلاندية، الإماراتية، والفرنسية! ?????? ?? لموكيت البلاط هذا مميزات لا تضاهى (...)

500 جنيه