شركات و مصانع في دمنهور

1 من 0 ، 0 إعلان
شركات و أعمال للبيع فرص إستثمارية دراسات و استشارات إستيراد و تصدير خدمات الأعمال أجهزة أمن و حماية أخرى
أسوان اسيوط الأقصر الاسكندرية الاسماعيلية البحر الاحمر البحيرة الجيزه الدقهلية الزقازيق السويس الشرقية الغربية الغردقة الفيوم القاهرة القليوبية المنصورة المنوفية المنيا الوادي الجديد بني سويف بور سعيد جنوب سيناء دمنهور دمياط سوهاج سيناء شرم الشيخ شمال سيناء طنطا قنا كفر الشيخ مطروح

إعلانات مختارة

تتشرف شركة سعدالله للاستشارات والتدريب تقديم الخطة التدريبية لعام 2023 برامج الأسرة والتنمية الذاتية اسم البرنامج العلاقات الإيجابية وتعزيز السعادة الأسرية التسامح في الأسرة وهرم المسؤوليات أسس بناء العلاقات الإيجابية دا (...)

شركة اثاث منزلى / افضل الخامات والجودة باقل التكاليف 01270001658 الشكل .. الجودة .. السعر محتاج إيه تاني يكون في الدريسنج روم اللي نفسك فيها ؟ عندنا كل ده وزيادة في شركة كرياتف جروب أشيك تصميمات وأكبر تنوع في الأشكال لتن (...)

شركة صيانة غسالات يونيفرسال المنصورة 01210999852 فريق عمل صيانة يونيفرسال فى المنصورة يوجد فريق دعم فنى يقوم بصيانه جميع الاجهزه الكهربائيه مركز صيانة يونيفرسال فى المنصورة فريق عمل محترف يدعمك ويخدمك بكافه السبل الممكنه (...)

180 جنيه

شركة شريدر مصر توفر مشروع مستدام لإعادة تدوير الخردة بانتاجيات تبدأ من 1 طن ساعة إلى 60 طن ساعة. خامات مستوردة وضمان عام ضد عيوب الصناعة. للإستفسار 01030935351

1 جنيه
0
7
شقق للبيع
منذ 26 يوم

بجوار جاردينيا وامام المطار شقة 3 غرف بجاردن للبيع بالتقسيط الشقة في كمبوند تاج سيتي القاهرة الجديدة -taj city new cairo موقع كمبوند تاج سيتي علي طريق السويس بعد مول سييتي سنتر الماظة و امام مطار القاهرة و فندق كمبينسكي (...)

790,000 جنيه
القاهرة32165 متر

ايجارك_معانا متااااااح الآن شقه فروش جديد للايجار #شقه#مفروش #للايجار بموقع متميز #بمدينه_نصر شقة مفروشة فندقية VIP 3 غرف 2 حمام بجوار ماكدونالدز عباس العقاد قريبة من جنينة مول تاني نمرة من عباس العقاد شقة اول سكن فرش جد (...)

0
1
مكيفات
منذ 15 يوم

تجربة تبريد لا مثيل لها مع تكييف تورنيد شيلد ! ابق مرتاحًا في كل الأوقات مع تكييف تورنيد شيلد الذي يوفر أداءً فائقًا وتقنيات متقدمة للتبريد والتدفئة. تبريد قوي وفعال: استمتع بتجربة تبريد مثالية في الصيف مع تكنولوجيا التب (...)

100 جنيه
0
1
مكيفات
منذ شهران

تكييف كاريير أوبتيماكس برو 1.5 حصان من ريفر كول الجهاز بيوفرلكم طاقة وبكفاءة B وفيه ميزة التروبيكال للتحمل العالي للحرارة ومش بس كده فيه شاشة ديجيتال عشان تشوفوا كل حاجة بوضوح و4 اتجاهات لتوزيع الهواء بشكل أفضل والأهم إن (...)

فيلا تاون هاوس للبيع بالتقسيط في ماونتن فيو اكتوبرو بجوار ميدان جهينة الفيلا في كمبوند ماونتن فيو اكتوبر -mountain view chill out october بجوار ميدان جهينة و قصر البوليفار و بالقرب من نادي الرماية و جامعة القاهرة مساحة ا (...)

500,000 جنيه
الجيزه33210 متر210 متر
0
1
أخرى
منذ شهر

جهاز قياس الاكسجين في الهواء يستخدم في قياس الاكسجين في المكتب ,ورشه العمل,القطار,المنجم,الجبل,خزانه السفينه مزود باضاءه خلفيه وسهله الاستخدام . تنبيه مع الصوت والضوء. الدقه : +_5.% .vol %25- : النطاق اجهزه قياس علمية,دا (...)

0
1
مكيفات
منذ 10 ايام

تكييف هاير سمارت كوول بقدرة 1.5 حصان يأتي بتقنية بارد ديجيتال بلازما من ريفر كوول، ويتميز بالعديد من المميزات التي تجعله خيارًا مثاليًا لتبريد المساحات الصغيرة حتى 12 متر مربع. يتميز هذا التكييف بخاصية التربو كوول التي ت (...)

100 جنيه

#تركيب_شبكات_داخلية بأعلى جودة يتضمن تصميم وتنفيذ الشبكات الداخلية إنشاء بنية تحتية آمنة وفعالة للشبكة داخل المؤسسة من المهم ملاحظة أن تصميم الشبكات الداخلية وتنفيذها يمكن أن يكون معقدًا وقد يتطلب خبرة في هندسة الشبكات و (...)

0
2
أخرى
منذ 8 شهور

شركة تصنيع يونيفورم مدارس 01003358542 متخصصين فى تصنيع وتوريدات اليونيفورم والزى الموحد للمدارس بجميع المقاسات والموديلات (جيب وبنطلون للمدارس جاكت مدرسى بلوفر تيشرت وقميص للمدارس ) شركة 3A لليونيفورم تليفون : 0120056111 (...)

0
1
مكيفات
منذ شهران

إذا كنت تشعر بالقلق من مخاطر استخدام الدفايات، فالحل الأمثل هو شراء تكييف فريش بارد ساخن! تكييف فريش 1.5 بارد ساخن انفرتر يتميز بتقنية التربو للتبريد والتدفئة السريعة، بالإضافة إلى وجود خاصية البلازما التي تنقي الهواء من (...)

100 جنيه
0
2
تأجير سيارات
منذ 9 ساعات

ايجار ميكروباص تويوتا هاي اس 13و14فرد للرحلات والتنقلات داخل وخارج القاهره استأجر هاي اس ايجار هاي اس مع السائق لرحلات مرسي علم سانت كاترين الغردقه شرم الشيخ العين السخنه الاسكندريه ايجار تويوتا هاي اس لخدمه ليموزين مطار (...)

800 جنيه
0
1
مكيفات
منذ 8 ايام

استمتع بأجواء منعشة مع تكييف فري إير البارد 2.25 حصان! أداء تبريد فائق: تجربة تبريد قوية وفعّالة تضمن لك الراحة في كل زاوية من منزلك، حتى في أيام الصيف الحارة. شاشة ديجيتال عالية الوضوح: ضبط درجات الحرارة ومراقبة الإعداد (...)

5 جنيه
0
2
أخرى
منذ 8 شهور

شركه الاهرام للفيبر جلاس بتقدملك افضل مشروع للالعاب المائيه بجوده ممتازهشركه الاهرام هتساعدك تخلي مشروعك عالمي والاسعار في المتناول كلم الاهرام وسيب الباقي علينا عنوانا ميتوهش على طريق مصر اسكندريه الزراعي قليوب تحت كوبر (...)

#افضل_اسعار_انتركم بكاميرا للبوابات والمداخل مناسب للشركات والعمارات والوحدات السكنية الكبرى #الانتركم من الحاجات اللي بتعرف اهميتها اكتر بعد تركيبها لان بتصبح جزء اساسي من امان وراحة بيتك طب ليه؟ عشان منظومة #الانتركم ب (...)

1 جنيه

يوث هير هو علاج لاستعادة لون الشعر وترطيبهالفئة المستهدفة: للجنسينيساعد على استعادة الشعر لونه الطبيعي الذي يفقده عندما يبدأ ظهور الشيب. تركيبته الفريدة توفر نتائج طبيعية تدوم طويلاً.يوفر صبغة فعالة مماثلة لتعويض الشعر ع (...)

1 جنيه

اجهزة حضور و انصراف و بوابات امنيه و كاميرات مراقبة في اسكندرية تقدم شركة رويال في الاسكندرية جميع الانظمة الامنية من بوابات الكترونية و اجهزة الحضور و الانصراف و كاميرات المراقبة بجميع انواعها و انظمة انذار الحريق و انظ (...)

1 جنيه
0
1
أخرى
منذ 11 شهر

قطع غيار مصانع الأعلاف*لان مصنعك يستحق افضل قطع الغيار والتى يجب ان تتوفر فى الوقت المناسب -يتوفر لدي شركة الجوهرى جميع قطع غيار مصانع الأعلاف المصممة وفقا للمواصفات والمعايير العالمية لضمان سلامة مصنعك-دايات و رولات است (...)

0
1
مكيفات
منذ 10 ايام

استمتع بأداء مثالي وجودة عالية مع تكييف جري البارد بقوة 1.5 حصان من ريفر كول! تقنية الإنفرتر: استفد من توفير الطاقة بشكل كبير وتحكم دقيق في درجات الحرارة. تبريد سريع وفعال: تقنية التبريد السريع تجلب الجو المنعش في وقت قي (...)

5 جنيه

احدث التصميمات للكافيهات والبرندات العالمية أحنا #Art_Design خبره أكتر من 27 سنه في مجال تصميم وتنفيذ وتأسيس وإنشاءات المطاعم والكافيهات والبراندات العالمية وشغلنا بيتكلم عننا شركة #Art_Design شركة متخصصة في #التشطيب #ال (...)

تركيب #كاميرات_مراقبة_أمنيةالحماية والراحة في متناول يدك في عصر التكنولوجيا الحديثة أصبحت كاميرات المراقبة الأمنية أداة أساسية للحفاظ على الأمان والحماية في مختلف البيئات سواء كانت منازلنا أو مكاتبنا أو محلاتنا التجارية (...)