دراسات و استشارات في سيناء

1 من 0 ، 0 إعلان
شركات و أعمال للبيع فرص إستثمارية دراسات و استشارات إستيراد و تصدير خدمات الأعمال أجهزة أمن و حماية أخرى
أسوان اسيوط الأقصر الاسكندرية الاسماعيلية البحر الاحمر البحيرة الجيزه الدقهلية الزقازيق السويس الشرقية الغربية الغردقة الفيوم القاهرة القليوبية المنصورة المنوفية المنيا الوادي الجديد بني سويف بور سعيد جنوب سيناء دمنهور دمياط سوهاج سيناء شرم الشيخ شمال سيناء طنطا قنا كفر الشيخ مطروح

إعلانات مختارة

أحسن غرف ملابس Safety Wood للمطابخ والدريسنج روم01289151419 -01115552318 #غرف دريسنج_روم #dressing_room #شركة_دريسنج_روم #غرف_دريسنج_روم #معرض_دريسنج_روم #غرف_ملابس #غرف_نوم_دريسنج تتميز غرف الدريسنج التي تقدمها شركتنا ب (...)

1 جنيه

ديكورات فلل مدينة نصر- لدينا افضل الاسعار شركة تراست جروب 01277166796 توجد انظمة تشطيب متعددة سواء بسعر المتر او بنعملك مقايسة خاصة حسب مواصفاتك وداخل كل نظام اكتر من مستوى تشطيب تناسب ذوقك وامكانياتك افضل سعر تشطيب فى م (...)

#أجهزة_الساوند_سيستم مش بس للحفلات والأفراح لأ دي حاجة بتخليك تعيش في تجربة صوت فريدة إمكانياتها العالية بتضمنلك استمتاعك بالموسيقى بأعلى جودة وبدقة صوت واضح ومش بس كده أداءها في الأفلام والألعاب بيديك إحساس إنك في قلب ا (...)

ايجار افخم سيارة دفع رباعى 4*4 .. مكرم عبيد .. مدينه نصر :01121759535 ايجار مرسيدس دفع رباعي للايجار ايجار G كلاس , تأجير مرسيدس بسعر لذلك مناسب للايجار لفترات طويلة اقل مدة اسبوع. بدون سائق ، وبالسائق 3 ايام , ايجار مرس (...)

0
1
معدات رياضية
منذ يومان

بدال ارضي ديجيتال لليدين والقدمين لان الرياضة مهمة جدا في حياتنا ودايما بيكون الوقت والمكان هما المشكلة في ممارسة الرياضة بأنتظام بدال ارضي ديجيتال لليدين والقدمين : جهاز تمارين سهل الإستعمال يوفر لكم التمارين الرياضية و (...)

1 جنيه

وحدات حمامات - شركة هيفين هوم وحدات حمام - مطابخ - اثاث / فرع المهندسين 01287753661 ليه تشترى وحدات حمام غالية لما ممكن تعملها بسعر المصنع معانا كلمنا واعرف اكتر شركة هيفين هوم للمطابخ والدريسنج روم فرع المهندسين : 13 شا (...)

0
12
أخرى
منذ 8 شهور

هل ترغب في تجهيز محلك التجاري بأرفف واستاندات عالية الجودة وتصميم فريد يساهم في نجاح عملك؟ نحن هنا لمساعدتك في تحقيق ذلك! في #شركه_ام_بي_جروب نحن متخصصون في تجهيز المحلات التجارية بأرفف واستاندات مخصصة تلبي احتياجاتك الف (...)

وحدات حوض الحمام القاهرة - افضل تصاميم وحدات الحمام مع شركة كرياتف جروب 01203903309 وحدة أحلامك عندنا و مهما كان شكلها اللي في خيالك هنقدر ننفذها ليك بأفضل الخامات الموجودة في الوحدات و بنوفرلك فريق تركيب علي أعلي مستوي (...)

عايز تشطب مكانك وشايل هم التعب في التعامل مع العماله شطب وحدتك من #safetywooddecorللتشطيبات_وديكورات إشراف هندسي من بداية التنفيذ لحد الإستلام هنختار سوا ديكور يحققلك الراحة والهدوء هتشوف تصميم كل ركن قبل مانبدأ نشتغل ال (...)

1 جنيه
0
1
مكيفات
منذ يومان

تكييفات جري الإنفرتر 1.5 حصان أدائها الممتاز وتقنياتها المتطورة مثل خاصية البلازما والإنفرتر التي تساعد في توفير الطاقة. من الأمور التي يجب أخذها في الاعتبار عند شراء تكييف هي: 1. المقاس: تأكد من أن القدرة التبريديّة للت (...)

شقه لقطة #بمساكن #شيراتون #شارع_الرئيسى #الشقه جانبيه شقة تتكون من ٢غرفه ٢ حمام ٢ ريسبشن ومطبخ مكيفه يوجد واى فاى دور اول بعد الارضى مطلوب 38 الف شهري 1800 يومي للتواصل خاص او واتساب علي 1092222428

1
7
أخرى
منذ 6 شهور

شركة متخصصة فى تصنيع و توريد الزى الموحد فى جميع المجالات. لدينا كل ما يخص الزى الموحد. يونيفورم استقبال. يونيفورم مطاعم. يونيفورم فنادق. يونيفورم كافيهات. يونيفورم مطبخ. يونيفورم عاملات. يونيفورم طبى. منتجات عالية الجود (...)

1 جنيه

شقة #للايجار_مفروش فرش #راقى تشطيب #سوبر_لوكس 3غرف 2حمام رسيبشن 3قطع مطبخ عمارة جديدة العنوان::::: حافظ رمضان بجوار #عباس_العقاد وباندا #مدينة_نصر المطلوب:::: اليوم 3500 ج الشهر 65000 ج للتواصل والحجز اتصل على..... 11446 (...)

عرض خااااااااص لفتره محدوووده #شقه_مفروشه للايجار بموقع متميز ب #مدينه_نصر بشارع رئيسي مشهور من #عباس_العقاد خلف ماكدونلز وسط #الخدمات من #المطاعم و #الكافيهات و #المحلات و #الأسواق و #السنيمات و #الحدائق و #الملاهي و #ا (...)

55,000 جنيه

اسعار وحدات حمامات مصر- افضل تصاميم وحدات الحمام مع شركة كرياتف جروب 01203903309 وحدة أحلامك عندنا و مهما كان شكلها اللي في خيالك هنقدر ننفذها ليك بأفضل الخامات الموجودة في الوحدات و بنوفرلك فريق تركيب علي أعلي مستوي و ف (...)

#ساوند_سيستم هو نظام صوتي يستخدم في تحسين جودة الصوت في المحلات التجارية والمولات يهدف إلى خلق تجربة صوتية ممتعة للعملاء أثناء تسوقهم أو تناولهم الطعام يمكن استخدام ساوند سيستم أيضًا في الأماكن العامة مثل المسارح أو صالا (...)

رقم صيانة ال جي لغسالات الملابس طامية 01207619993 المركز المختص لصيانة أجهزة ال جي فى طامية خبراء فى الصيانة وسرعة فى الاستجابة لخدمة العملاء من خلال استقبال شكاوى العملاء يتميز مركز صيانة ال جي بنخبه كبير من المهندسين و (...)

220 جنيه
0
2
أخرى
منذ 7 شهور

إبدأ مشروعك الآن بأقل الأسعار وأعلي جودة وضمان مع ماكينة تعبئة الحبوب والبقوليات مثل الارز والسكر والمكرونة الماكينة النصف اوتوماتيك--من شركة #إيجي_باك_لصناعة_ماكينات_التعبئة_والتغليف_وخطوط_الانتاج الماكينة الأفضل في بدا (...)

منصة الكترونية رائده لتسهيل الحصول على خدمات الصيانة المنزلية بكل سهوله متخصصون فى صيانة الأجهزة المنزلية جميع الماركات فريق عملنا مختار بعناية فائقة من ذوي الخبرة المشهود لهم بالأمانة والصدق والالتزام بالمواعيد والكفاءة (...)

150 جنيه
0
1
تأجير سيارات
منذ 4 شهور

استأجر سيارة تويوتا كورولا وانطلق برحلاتك بأناقة وأداء مميز! السيارة العملية والاقتصادية المثالية للاستخدام اليومي. مميزات تويوتا كورولا: تصميم عصري ومظهر أنيق مع أداء موثوق واقتصادية في استهلاك الوقود. أداء متفوق وسهولة (...)

2,000 جنيه

إنتاج UPC ماجستيك العشبية ، أستراليا.42كبسولة.400 مجم.يتحكم في زيادة الوزن.يخلص الجسم من الدهون والسليوليت.مكوناته ليست معدلة وراثيا..المكونات حلال.تساعدك كبسولات اكستريم سليم للتخسيس Xtreme slim على فقد جميع الدهون المخ (...)

1 جنيه

شقه للبيع المساحه: ١٠٠ م صافي الغرف : ٢ الريسبشن: قطعتين الحمام: ١ المطبخ: ١ تشطيبات: سوبر لوكس ولايحتاج لمصاريف مسجله ولا لا : مالك اول بعقد نهائي من القوات المسلحه اسانسير: ٢ العماره كام دور: ١٢ اماميه ام خلفيه : بحري (...)

0
1
إعلانات عامة
منذ 7 شهور

من أكثر القوانين التي يجري تحديثها وتعديلها لتواكب كل المتغيرات التي تحدث في المجتمع هو قانون الأحوال الشخصية إذ أن قضايا الطلاق التي أخذت حيزاً كبيراً من التعديل في القانون تعد من أهم القضايا المؤثرة على الفرد والمجتمع (...)

اجهزة حضور و انصراف بالبطارية في اسكندرية متشلش هم انقطاع الكهربا تاني في تسجيل الحضور و الانصراف رويال بتقدملك جهاز الحضور و الانصراف ببطارية تعمل 4 ساعات جهاز البصمة من HikVison شاشة 2.4 بوصة لعرض الوقت و التاريخ 1000 (...)

1 جنيه