محلات للإيجار في سيناء

1 من 0 ، 0 إعلان
تجاري محلات و مكاتب للإيجار متجر وسوبر ماركت، ومطاعم و مجمع سكني ابنية تجارية للايجار
شقق للايجار بيوت و فلل للايجار شقق مفروشة للايجار محلات للإيجار شاليهات و استراحات للإيجار سكن مشترك مزارع للإيجار مكاتب للإيجار
أسوان اسيوط الأقصر الاسكندرية الاسماعيلية البحر الاحمر البحيرة الجيزه الدقهلية الزقازيق السويس الشرقية الغربية الغردقة الفيوم القاهرة القليوبية المنصورة المنوفية المنيا الوادي الجديد بني سويف بور سعيد جنوب سيناء دمنهور دمياط سوهاج سيناء شرم الشيخ شمال سيناء طنطا قنا كفر الشيخ مطروح

استعرض افضل العروض على محلات و شقق للإيجار في مدينتك . العديد من العقارات والبيوت للايجار والبيع في انتظارك. احصل على بيتك الجديد الآن على كل شي

إعلانات مختارة

وحدة حمام عباس العقاد/ وحدات حمام علي ذوقك في شركة تراست جروب 01210044703 وحدة الحمام لازم شكلها يكون مميز وده هتلاقيه عندنا كلمنا واعرف اكتر للاتصال : شركة تراست جروب للمطابخ والدريسنج روم فرع مدينة نصر : 2 عمارات السعو (...)

ارقام صيانة سامسونج قنطرة غرب الافضل دوما ارقام سامسونج قنطرة غرب لدينا خبرة كبيرة فى كافة تصليح الاجهزة الكهربائية الان يمكنكم الحصوال عليهم باقل الاسعار الممكنة مرحبا بكم فى مركز صيانه سامسونج قنطرة غرب نتشرف دائما بخد (...)

180 جنيه

احترف مهنة #الحلاقة و ابدأ لنفسك #مشروعك الخاص احجز مكانك بأقوى #كورس_حلاقة_رجالية الاول ع مستوى # الصعيد هنكون معك من الصفرللاحتراف التدريب #عملي #هنعلمك ونأهلك تكون #حلاق من الصفر #للإحتراف و تفتح #صالونك الخاص وراح نت (...)

0
1
أخرى
منذ شهر

*مطلوب افراد بموقع مميز باكتوبر براتب 4000الي4500وسكن مجهز بالكامل وسلف اسبوعيه السن من 18الي50* * افراد أمن لمجموعه فلل بالشروق 1 الراتب 4000 الي 4500 +4 ايام راحة + سكن مفروش مجهز بالكامل السن من 19الي60سنه*

القاهرةذكر

ديل زيت من جاب إيسانزا لتغذية فروة الرأس لما تستخدمي كذا نوع زيت مع بعض مش دايما بتحصلي على الفائدة الكاملة ده غير إن الزيوت تقيلة على الشعر وبتسبب قشرة وبتمنع الشعر أنه يتنفس و يبقى حيوي هي صحيح بتغذي الشعر بالفيتامينات (...)

120 جنيه

ايجي ستون لتركيب قواطيع الحمامات الكومباكت للتواصل : 01003363911 Egystone.me@gmail.com العنوان: 15طة حسين النزهة الجديدة بجوار نقطة النزهة الجديدة ,القاهرة ,مصر

1 جنيه

سعر ايجار تويوتا الى شرم الشيخ 01067451866 سعر ايجار تويوتا الى شرم الشيخ استئجار تويوتا 14 كرسي الى دهب لذلك ارخص تاجير عربيات سياحية في مصر بأفل الاسعار وخصومات علي رحلات شرم الشيخ والغردقة تصل الي 30% احجز باصك باقل س (...)

0
2
ألعاب أطفال
منذ 6 ايام

ترابيزة ليجو مستورده للاطفال ب 2 كرسي و50 مكعب

10 جنيه

احواض وقرص كوريان للتواصل : 01003363911 Egystone.me@gmail.com العنوان: 15طة حسين النزهة الجديدة بجوار نقطة النزهة الجديدة ,القاهرة ,مصر

1 جنيه
0
3
تأجير سيارات
منذ 4 شهور

هل تخطط لرحلة إلى القاهرة وتبحث عن سيارة موثوقة وواسعة للايجار؟ جرب تأجير تويوتا هايس! فهذه الباص متعدد الاستخدامات مثالية للمجموعات تصل إلى 13شخصًا، مما يجعلها مثالية للعائلات والجولات الجماعية ورحلات العمل. 01066877381 (...)

800 جنيه
0
8
شقق للبيع
منذ شهران

اخر توين هاوس للبيع في كمبوند The Marq التجمع الخامس بسعر لقطة كمبوند فلل فقط مقدم 10% واقساط علي 8 سنين يقع كمبوند The Marq بالقرب من الجامعة الامريكية وماونتن فيو اي سيتي والجولدن سكوير مساحة التوين 180م + 208م جاردن م (...)

1,700,000 جنيه
القاهرة32180 متر
0
9
شقق للبيع
منذ 9 ايام

بجوار حي الاندلس التجمع الخامس شقة 185م للبيع بالتقسيط استلام فوري الشقة في كمبوند سيفورا التجمع الخامس بجوار فندق the westin cairo و بالقرب من الجامعة الامريكية مساحة الشقة 185م (3 غرف نوم +2 حمام ) الشقة استلام فوري ال (...)

885,000 جنيه
القاهرة32185 متر
0
6
سجاد
منذ شهر

هل تبحث عن موكيت بلاطات بجودة عالية وبأسعار مذهلة؟ لا داعي للمزيد من البحث! نحن نقدم موكيت بلاطات مستعملة بحالة الجديد بأسعار تبدأ تبدأ من 150 جنيه للمتر المربع. هذا السعر لا يصدق مقارنة بالموكيت الجديد المستورد. موكيت ا (...)

300 جنيه

صيانة واصلاح وتجدد جميع الاجهزة المنزلية صيانة غسالات ملابس\\غسالات اطباق\\ثلاجات\\مجففات\فريزير توكيل البياوى خبرة اكثر من اربعون عاما فى مجال الصيانة جميع قطع الغيار الاصلى متوفرة بالضمان

150 جنيه
0
2
أخرى
منذ 7 شهور

مصنع يونيفورم طبى بمصر ( السلام للملابس الطبية 01102226499) نقدم نحن شركة السلام لليونيفورم ملابس الممرضات في المستشفيات والمختبرات و ملابس الدكتور و ملابس موظفين الإستقبال . مع الإعتناء بتقديم تصميمات أنيقة من أقمشة ذات (...)

0
1
أخرى
منذ 8 شهور

مكتب مستشارك القانوني للمحاماه و الاستشارات القانونية مكتب المستشار/ مصطفي محمد طارق : محامي متخصص في قضايا الاسره : - الخلع - الطلق - النفقه - الحضانة - الوصاية - مسكن الزوجية - الولاية التعليمية - أثبات نسب - الميراث - (...)

قوم بتوريد و تركيب و برمجة #السنترالات_الداخلية من #شركة_اون_لاين_تك من خلال افضل الفنيين والمهندسين المتخصصين في برمجة وتركيب السنترالات بجميع المحافظات هناك انواع مختلفة من #السنترالات_الداخلية التي تسهل من عملية التوا (...)

1 جنيه
0
1
مكيفات
منذ 5 ايام

عروض مميزه من ريفر كول علي تكييفات ميديا ميشن مميز بخاصيه الانفرتر بتعمل علي توفير حتي 60% من فاتوره الكهرباء و كمان مواسير فرين و ضمان 5 سنوات من ميراكةوا مع #ريفر_كول دايما هتلاقي اقل اسعار كمان خددمه التوصيل و التركيب (...)

100 جنيه
القاهرةميديا
0
2
أخرى
منذ شهران

كريمات تكبير الجسم حتى الآن هي المنتجات التي أثنى عليها معظم النساء لضمانسلامتها و فاعليتها. يُجرى استعمالها مباشرةً على الجسم ويمكنك ملاحظة النتائج خلالبضعة أسابيع. ما الذي يجعل مثل هذه الكريمات عملية أكثر من غيرها ؟ ذل (...)

1 جنيه

#كبسولات ال سي ال ايه CLA لنحت وشد الجسم #وحرق_الدهون من انتاج شركة جولدن لاين مكوناتها : من مواد طبيعية 100% خاصة بحرق الشحوم مثل زيت بذور القرطم وغنية بالاوميكا 3 والاوميكا 6 وزيت السمك وفيتامين E لذلك هو آمن 100 % بفع (...)

1 جنيه

افضل عاملات نضافه ماهره بشهاده جميع عملاءنا مدربون على العمل بسرعه وهدوء لجميع الاعمال المنزليه تنظيف وطهى ورعايه الاطفال والاعتناء بالكبار وجميع الاعمال المنزليه الشاقه عماله جنسيات مختلفه افريقيه اسيويه عربيه تعاقدات ت (...)

0
1
تأجير سيارات
منذ 6 شهور

خصومات خاصه لرجال الاعمال والشركات والجامعات والمدارس باقل الاسعار توفر الشركه جميع سبل الراحه والامان باسعار مميزه واسهل الاجراءات توفر الشركه سائقين ملتزمين وذوي خبره وعلي درايه تامه بالطرق ومهاره في خدمة العملاء الدول (...)

1,000 جنيه

يعتبر الطوب الأحمر فريدًا من نوعه في تقديم عزل حراري عالي مع خصائص عالية للاحتفاظ بالحرارة. يضمن مكيف الهواء الطبيعي هذا درجة حرارة داخلية ثابتة نسبيًا بالإضافة إلى الحماية من الحرارة في الصيف. لا توجد مواد بناء أخرى قاد (...)

مجاناً

كبسولات براند كاب للتخسيس وتفتيت الدهون.سد الشهية لتقليل فرط الجوع المتسبب في زيادة الوزن.شد وتنسيق قوام الجسم والتخلص من ترهل لجلد.تحسين عمليات التمثيل.زيادة معدلات الأيض اليومية.إمداد الجسم بمضادات الأكسدة لحمايته من ا (...)

1 جنيه