أجهزة شركات و مكاتب في سيناء

1 من 0 ، 0 إعلان
لابتوب أجهزة كومبيوتر موديم و راوتر و شبكات مواقع للبيع طابعة و تصوير و فاكس أجهزة شركات و مكاتب أخرى
أسوان اسيوط الأقصر الاسكندرية الاسماعيلية البحر الاحمر البحيرة الجيزه الدقهلية الزقازيق السويس الشرقية الغربية الغردقة الفيوم القاهرة القليوبية المنصورة المنوفية المنيا الوادي الجديد بني سويف بور سعيد جنوب سيناء دمنهور دمياط سوهاج سيناء شرم الشيخ شمال سيناء طنطا قنا كفر الشيخ مطروح

إعلانات مختارة

0
1
مكيفات
منذ 13 يوم

استعد لصيف منعش مع عروض #ريفركول الرائعة على تكييفات فريش سمارت! احصل الآن على تكيف فريش سمارت بسعر مميز جداً لا يُضاهى تمتع بأجواء منعشة وراحة مثالية في منزلك مع تقنية البلازما كلاستر، التي تضمن لك هواء نقي وصحي عبر الت (...)

100 جنيه
0
1
أثاث غرف نوم
منذ 17 يوم

غرف نوم شباب Safety Wood للمطابخ والدريسنج روم01289151419 -01115552318 تعتبر غرف النوم من الأماكن الهامة في أي منزل، حيث تمنح الأفراد المكان المثالي للاسترخاء والراحة والنوم العميق. ولتلبية احتياجات العملاء، تقدم شركتنا (...)

1 جنيه

تحسين أمان منزلك مع فيديو #انتركم_كوماكس حافظ على سلامة عائلتك مع #كوماكس_انترفون #كوماكس_انتركم التواصل بجودة عالية #كوماكس_انتركم فيديو تليفون توريد وتركيب وبيع كوماكس #انتركم_فيديو_تليفون باقل الاسعار من #شركة_اون_لاي (...)

0
5
شقق للبيع
منذ يوم

في بلوم فيلدز بجوار مدينتي و محور الامل شقة للبيع بالتقسيط استلام فوري الشقة في كمبوند بلوم فيلدز تطوير مصر المستقبل سيتي - bloom fields tatweer masr elmostkbal city مساحة الشقة 132م (2 غرفه نوم + 2حمام+ريسبشن+ مطبخ +ترا (...)

1,270,000 جنيه
القاهرة22132 متر

تقدم لكم #شركة_اون_لاين_تك افضل #أنواع_السنترالات التى حازت على إعجاب عملائنا الكرام وذلك لشده تحملها وتوافر قطع غيارها والضمان الجاد على مكوناتها، هى بكل المقاييس سنترالات العمر الطويل. من اهمية الاتصالات داخل منشاتك تا (...)

1 جنيه

أحدث عروضنا في #الانتركم عروض واسعار تركيب وصيانة الانتركم للعمارات والمنازل 16 خط، معدن وتتمكن من خلال إستخدام الانتركم إحكام السيطر على عملية دخول وخروج الأفراد من وإلى المنزل أو المؤسسة بالإضافة إلى إمكانية التحكم في (...)

1
9
شقق للبيع
منذ شهران

شقة للبيع بمقدم 600 الف فقط في مرحلة ORIGAMI بكمبوند تاج سيتي - TAJ CITY من شركة مدينة مصر علي طريق السويس امام مطار القاهرة الدولي وبجوار كمبوند جاردنيا دقائق من مدينة مصر ومصر الجديدة مساحة الشقة : 135م مقسمة الي : غرف (...)

600,000 جنيه
القاهرة22135 متر

لو محتاج تفرش مكتبك أو شركتك يبقى لازم تاخد بالك من كام حاجة أساسية هتساعدك تختار صح: خد بالك من مساحة المكان الأول قبل ما تختار القطع علشان متعملش زحمة ولا تجيب أثاث أصغر من اللي أنت محتاجه. تناسق الألوان عنصر أساسي في (...)

56 جنيه
0
6
ملابس رجالية
منذ 4 شهور

الموديل/ هاى كول شبابي - الخامه/ عجينه ليكرا مستورد تركي فتلة وملمس ناعم - الألوان/ ( اسود - ابيض ) - المقاسات/ وان سايز من وزن 60 الي 95 ك ( معاينه مجاني في حاله رفض الاستلام مبيدفعش شحن ).

180 جنيه

Safety wood decorلتشطيبات والديكورات ليه تختار شركة متخصصة عموما علشان تشطب بيتك ؟؟ ليه ممكن تختار Safety wood decorلتشطيبات والديكورات خصوصا علشان تبني او تشطب او تجهز وحدتك ؟؟ ==== - بنستلم منك وحدتك أرض أو خرسانة او ط (...)

1 جنيه

بمناسبة #شهر_رمضان_المبارك اعاده الله عليكم بالخير واليمن والبركات تتقدم #شركة_اون_لاين_تك_للأنظمة_الأمنية بتقديم العديد من الخدمات في مجال #الشبكات شبكة الكمبيوتر هي عبارة عن جهازي كمبيوتر أو أكثر من ذلك وتكون هذه الأجه (...)

1 جنيه

شركه ايادينا للتشطيب والديكور بنستلمها علي الطوب الأحمر وبنسلمك علي المفتاح نقدم لك التصاميم المختلفة ونهتم بالتفاصيل وبالذوق الرفيع تصاميم داخلية وخارجية مع استخراج اللوحات التنفيذية 2D و 3D التشطيبات بجميع بنودها فرش و (...)

1 جنيه

نقدم لكم افضل العروض علي ايجار باصات وميني باصات في مصر ارخص تويوتا هاي اس 14 راكب و احدث الموديلات مكيفه و مجهزه بأعلي فئه للسفر و الرحلات العائليه داخل و خارج القاهره ارخص الاسعار في مصر مواعيد منتظمه مع سائقين مدربين (...)

0
1
مكيفات
منذ شهر

خصومات مكييف هاير سمارت كول2.25حصان بارد من ريفر كول مميز تكييف هاير بخاصيه التروبيكال تحمل الكمبريسور درجات الحراره المرتفعه التي تصل الي 53درجه مئويه ومميز بخاصيه البلازما لتنقيه الهواء لتنقيه الهواء من الفيروسات والبك (...)

100 جنيه

شركة ديكورات - لدينا افضل الاسعار شركة تراست جروب 01277166796 توجد انظمة تشطيب متعددة سواء بسعر المتر او بنعملك مقايسة خاصة حسب مواصفاتك وداخل كل نظام اكتر من مستوى تشطيب تناسب ذوقك وامكانياتك افضل سعر تشطيب فى مصر عقد م (...)

ماكينات فوم للحفلات للبيع ب أقل الأسعار مدفع ألماني

عايز تشطب مكانك وشايل هم التعب في التعامل مع العماله شطب وحدتك من #safetywooddecorللتشطيبات_وديكورات إشراف هندسي من بداية التنفيذ لحد الإستلام هنختار سوا ديكور يحققلك الراحة والهدوء هتشوف تصميم كل ركن قبل مانبدأ نشتغل ال (...)

1 جنيه
0
1
مكيفات
منذ شهر

عروض متتفوتش من ريفر كول علي تكييفات جري باقل اسعار في مصر لان مع ريفر كول انت اكيد كسبان تكييف جري مميز بخاصيه الانفرتر بتعمل علي توفير حتي 60% من فاتوره الكهرباء و كمان مع تكييفات جري هتسمتع بجوك علي مزاجك طول السنه صي (...)

100 جنيه
0
1
مكيفات
منذ شهر

استمتع بأفضل تجربة تبريد وتدفئة مع تكييف شارب بريميوم بلس بخاصية التربو! - احصل على أعلى مستوى من الراحة مع أقوى تدفئة وأعلى برودة في وقت قياسي. - تصميم أنيق وجذاب يتضمن شاشة ديجيتال تعرض درجات الحرارة وتنبيهات الأعطال ب (...)

1,000 جنيه

مكتب مدير خشب زان احمر من اجود انواع الخامات . * 5 درج أو 3 درج علي حسب الطلب . * امكانيه اضافه نحاس أو بدون نحاس . * امكانيه تصنيعه برسومات أو ساده. * كرسي مدير خشب زان جلد مستورد كابوتونيه + 2 كرسي انتظار خشب زان متنجد (...)

1 جنيه

مكتب خشب mdfاسباني مستورد عشان المصداقية هي عنوانا كل الصور علي الطبيعة ومن تسليمتنا بنقدملك كل اللي تحتاجه لراحة موظفينك بأجود الخامات المستوردة وأكيد طبعاً بأنسب سعر متاح جميع الالوان والمقاسات ضمان سنه وخدمه ما بعد ال (...)

55 جنيه

ناس كتير لسه مش عرفة يعنى ايه كومباكت رغم انها مادة عملية جدا وبتعيش معاك العمر كله فعلا لان هى مادة مضادة للبكتريا والمياه والرصاص والاحماض والكسر والاحتراق - سهل الفك والتركيب - مصمم خصيصا لمقاومة عوامل الجو والمياه ال (...)

1 جنيه

ريش احمر اخضر ازرق للسوارية و فستان الخطوبة و الزفاف و عمل اى لون حسب رغبتكم مع خالص تحياتى Mob:002 - 01005047813 Viber-WhatsApp-imo:002 01113953365 https://www.facebook.com/pages/Ostrich-Feather-to-Wedding-Planner-and-C (...)

بالتالى تتيح الشركة للافراد لعمل جولات سياحية داخل وخارج القاهرة عن طريق ايجار هيونداي النترا 2022 مصر بأقل سعر فهي ارقى وافضل سياره بالتالى لمشاويرك الشخصه ورحلاتك الخاصه باقل التكاليف. تقدم ليموزين نصار 01119940301 افض (...)

1,200 جنيه