وظائف تسويق ومبيعات في سيناء

1 من 0 ، 0 إعلان
محاسبة و مالية إدارة أعمال وظائف خدمات طبية تصميم و جرافيك تكنولوجيا المعلومات هندسة حرفية و مهنية وظائف زراعة و إنتاج حيواني صحافة و إعلام أشغال عامة و أيدي عاملة قانون و محاماة وظائف تسويق ومبيعات سائقين و توصيل وظائف إدارة عليا إدخال بيانات إنتاج فني تعليم مبكر و رعاية طفل خدمة عملاء رياضية و تغذية سياحة و سفر صالونات و تجميل كتابة المحتوى و الترجمة وظائف أخرى دروس خصوصي
الأقصر الاسكندرية الغربية الغردقة الجيزه القليوبية الشرقية الوادي الجديد اسيوط أسوان بني سويف القاهرة الدقهلية دمنهور دمياط البحيرة الفيوم الاسماعيلية كفر الشيخ المنصورة مطروح المنوفية المنيا شمال سيناء بور سعيد قنا البحر الاحمر شرم الشيخ سيناء سوهاج جنوب سيناء السويس طنطا الزقازيق

إعلانات مختارة

0
1
مزارع للبيع
منذ 4 شهور

للبيع 50 فدان في الكيلو 75 طريق أسكندرية مصر الصحراوي . طريق الحمام . البحيرة ، مفتوح لها ملف تقنين ، الري بحاري وبها كهرباء ، ملحوظة الصور ة التي في الاعلان من أرشيف المكتب، المطلوب 50 ألف للفدان الواحد بالاضافة الى عمو (...)

50,000 جنيه
الاسكندرية210,000 متر

عرض حصري احصل على 8 كاميرات مراقبة عالية الجودة لحماية منزلك أو عملك بأسعار لا تنافس تضمن لك هذه الكاميرات مراقبة شاملة بزاوية رؤية واسعة وجودة عالية لتبقى على اطلاع دائم بكل ما يحدث بادر الآن واستفد من هذا العرض المميز (...)

0
4
تأجير سيارات
منذ 10 شهور

ايجار تويوتا هايس للرحلات بالتالي تاجير باصات وميكروباصات سياحية لنقل الركاب من القاهرة الي مختلف الاماكن داخل مدن والقري المصرية . تقدم الشركه:(الدوليه) لخدمات النقل السياحي .. بالتالى سياره للايجار هاى اس 13 راكب ..مود (...)

احدث دواليب حمامات مودرن - تصميم وحدة حمامك باقل الاسعار مع شركة كرياتف جروب 01203903309 معانا مش هتتعبي في اللف و لا هتضيعي وقتك و إنتي بتدوري علي الوحده المناسبه ، لاننا بنقدملك كل أنواع الوحدات و أحدثها بأنسب الأسعار (...)

#أجهزة_بصمة_حضور_وانصراف تعتبر حلاً تكنولوجيًا مبتكرًا وفعّالًا في إدارة ومراقبة وقت العمل للموظفين في المكاتب التجارية تسمح هذه الأجهزة بتسجيل دقيق للوقت الذي يقضيه الموظفون في مكان العمل وذلك من خلال استخدام بيانات بصم (...)

#أجهزة_الساوند_سيستم مش بس للحفلات والأفراح لأ دي حاجة بتخليك تعيش في تجربة صوت فريدة إمكانياتها العالية بتضمنلك استمتاعك بالموسيقى بأعلى جودة وبدقة صوت واضح ومش بس كده أداءها في الأفلام والألعاب بيديك إحساس إنك في قلب ا (...)

0
1
مكيفات
منذ 5 ايام

استمتع بصيف منعش مع تكييف جري 1.5 حصان بارد! ابتدأ صيفك بأجواء منعشة وراحة لا مثيل لها مع تكييف جري بقوة 1.5 حصان بارد! مع تصميم متطور وتقنية فعّالة، هذا التكييف يوفر لك تبريدًا قويًا ومنعشًا في كل زاوية من منزلك. شاشة ع (...)

10 جنيه

محل للايجار في سبورتنج بسعر لقطة حرفياً مكيف وجها كلادينج مساحة 20م يصلح لاي نشاط مطلوب 6000 فقط مطلوب شهرين تامين وشهر مقدم وشهر عمولة الشركة للتواصل واتس 01555859686

6,000 جنيه
الاسكندرية20 متر

سلوتيب مسلح شبكي من هاوس بلاستسلوتيب نسيجي قوي شفاف مدعم بخيوط لاعمال العزل ,, متاح جميع المقاسات والمقاسات الخاصهيستحمل درجات الحرارة العاليه جدا ,, يستخدم في اصلاح الصوب الزراعيه و خزانات المياه و يستخدم ايضا في تقفيل (...)

0
1
تأجير سيارات
منذ 7 شهور

01101727711 تأجير ميكروباص سياحي في عاصمة مصر Tourist microbus rental in the capital of Egypt #ايجار ارخص ميكروباص سياحي في #القاهرة. تأجير تويوتا هاي اس 13 راكب في مصر. ميكروباص سياحي للرحلات والسفر الي الغردقه وشرم الش (...)

1,000 جنيه
0
4
سجاد
منذ شهران

تعرف على حلاً مبتكرًا لأرضيات منزلك! موكيت بلاطات الأرضيات يجمع بين الأداء الفائق والجمالية الراقية. مصنوع من مواد عالية الجودة، يوفر موكيت البلاط حلًا متعدد الاستخدامات وفعّالًا لمنزلك أو مكتبك. مميزات موكيت البلاط: #كا (...)

450 جنيه
0
1
أخرى
منذ شهران

ملابس مطاعم ( شركة السلام لليونيفورم 01118689995 ) نقوم بتصنيع احدث تصاميم يونيفورم المطاعم والكافيهات (يونيفورم الشيفات يونيفورم الجرسون يونيفورم الويتر يونيفورم مساعدين الشيف ) يوجد امكانيه تنفيذ اليونيفورم الخاص بمطعم (...)

0
4
تأجير سيارات
منذ 5 شهور

الشركة الدولية كار تقدم تشيكلة كبيرة واسطول هائل من الباصات والفانات والميني باصات والاتوبيسات والسيارات الملاكي والزفاف والليموزين , للايجار اليومي بالسائق لذلك لدينا سائقين ذو خبرة بالطرق و سائقين علي اعلي مستوي و التز (...)

عايز تفرش شركتك أو مكتبك يبقى لازم تحسبها صح... لما بنتكلم عن الجودة يبقى بنتكلم عن أثاث مكتبي يعش معاك العمر الطويل وضمان من مكان ليه سابقة أعمال كبيرة ويكون هو اللي بيصنع منتجاته بنفسة علشان تاخد سعر بخصم كبير. هي دي ا (...)

11 جنيه

تسوق #أجهزة_كاشير عالية الأداء مع #أون_لاين_تك #أجهزة_كاشير تلبي احتياجات مطعمك بالضبط تسوق #أجهزة_كاشير عالية الأداء مع #أون_لاين_تك قم بتحديث #نظام_الدفع الخاص بك اليوم احصل على #نظام_كاشير يوفر وقتك وجهدك تتبع كل بيان (...)

1 جنيه
0
2
أخرى
منذ شهر

منشر الغسيل العملاق العامودى منشر غسيل تركي بسعر ممتاز 3 دور لجميع انواع الغسيل. منشر غسيل ستانلس بحجم عائلى مصنوع من الستانلس ستيل المطلى بالكروم المتين غير قابل للصدأ الطول 175, العرض 75سم , 3طبقات متحركه يتحمل 40 كيلو (...)

499 جنيه
0
1
مكيفات
منذ شهران

تبريد فائق وعرض استثنائي! تكييف ميديا الميشن برو 1.5 حصان بشاشة ديجيتال، مواسير نحاس، وكمبروسور تروبيكال. احصل عليه اليوم بسعر مغري وضمان 5 سنوات توريد وتركيب مجاني! متاح التقسيط من اول 6 شهور حتي 18 شهر من خلال فيزا مشت (...)

1 جنيه

احصل على تجربة فريدة من نوعها في البيع بفضل #ماكينة_الكاشير ZK7550W مع تصميمها المتطور ووظائفها القوية ستجعل إدارة عملك أكثر سهولة وفعالية متوافر في شركة #اون_لاين_تك #On_Line_Tech ولمعرفة كافة عروضنا وخدماتنا زوروا موقع (...)

شركات دريسنج روم فى مدينة نصر / شركة سيفتي وود للمطابخ 01289151419 -01115552318لو الوقت يهمك .. احنا في #safety_wood_kitchen .. بنخاف على وقتك! عشانبنقدّر قيمة المصداقية ووقت عملائنا، معانا مش هتشيلي هم تأخير لأنك هتستلم (...)

شركات ديكورات وتشطيبات مدينةنصر 01507430363-0111552318 طبعأ ديه حاجه مستحيلة فيه حاجة أسمها جودة عالية بسعر مناسب وده اللى أحنا شغالين عليه وبنحاول نوصله للعميل خامات معتمده وتشطيبات عالية بسعر مناسب ليه والتكلفة االى عا (...)

تفصيل دواليب حمامات - افضل الاسعار فى شركة هيفين هوم 01287753661 وحدة حمامك هتلاقيها عندنا بأفضل انواع الاخشاب افضل جودة اتقان مالوش مثيل شركة هيفين هوم للمطابخ والدريسنج روم فرع المهندسين : 13 شارع الفواكه - متفرع من شا (...)

0
1
مكيفات
منذ شهر

استمتاع بهواء نقي مع تكنولوجيا الأيونيزر بتنقي الهواء من الاتربه والفيروسات والبكتريا ومش بس كدا كمان تكييف كاريير اوبتماكس برو 1.5حصان بارد مميز بخاصيه الشاشه الديجتال ليد لعرض درجات الحراره والاعطال ومش بس كدل ده مميز (...)

100 جنيه

تقدم الشركة العربية المتحدة ماكينة تصوير مستندات من الطراز الفريد حيث انها موفرة اقتصاديا في الحبر و كذلك قليلة الاعطال بها تصوير و طباعة و سكانر و فيدر لسحب الملفات اوتوماتيك دوبليكس لللطباعة على الوجهين اوتوماتيك ماركة (...)

18,000 جنيه
0
1
مكيفات
منذ 11 يوم

تكييف كاريير اوبتماكس 1.5 انفرتر: راحة وأداء استثنائي! لا تفوّت الفرصة للحصول على تجربة تبريد مميزة مع تكييف كاريير اوبتماكس 1.5 انفرتر بارد ساخن! انعم بالراحة واستمتع بأداء استثنائي يجمع بين القوة والكفاءة. مميزات التكي (...)

10 جنيه