مبيعات و تسويق في طنطا

1 من 0 ، 0 إعلان
هندسة طبية و صحة إدارة أعمال تكنولوجيا المعلومات تدريس و تعليم خدمة عملاء تصميم و جرافيك محاسبة و مالية و مصرفية سائقين و توصيل صحافة و إعلام حرفية و مهنية أشغال عامة و أيدي عاملة قانون و محاماة زراعة مبيعات و تسويق إنتاج فني تعليم مبكر و رعاية طفل رياضية و تغذية سياحة و سفر كتابة المحتوى و الترجمة وظائف إدارة عليا إدخال بيانات أخرى
أسوان اسيوط الأقصر الاسكندرية الاسماعيلية البحر الاحمر البحيرة الجيزه الدقهلية الزقازيق السويس الشرقية الغربية الغردقة الفيوم القاهرة القليوبية المنصورة المنوفية المنيا الوادي الجديد بني سويف بور سعيد جنوب سيناء دمنهور دمياط سوهاج سيناء شرم الشيخ شمال سيناء طنطا قنا كفر الشيخ مطروح

إعلانات مختارة

بجوار سوديك و سولت في راس الحكمة الساحل الشمالي شاليه علي اللاجون مباشرا للبيع بالتقسيط متشطب في جيفارا الشالية في قرية جيفارا الساحل الشمالي - jefaira north coast مساحة الشالية 111م (2 غرفه نوم + 2حمام) الشالية متشطب با (...)

680,000 جنيه
مطروح22111 متر111 متر

علي البحر شالية متشطب للبيع بالتقسيط في دي باي الساحل الشمالي الشالية في قرية دي باي تطوير مصر الساحل الشمالي -d bay tatweer masr north coast مساحة الشقة 95م (2 غرفه نوم +2 حمام) الشالية متشطب بالكامل الشالية دور اول بمق (...)

850,000 جنيه
مطروح2295 متر95 متر
0
1
دروس خصوصي
منذ 6 شهور

المهندس للرياضيات للمرحلتين الابتدائية والاعدادية لغات وتجريبي خبرة اكثر من 7 اعوام في التدريس للحجز :01095461358

جرين هاوس لاننا بإختصار أولى الشركات اللى هتقدملك خامة الكومباكت هتلاقى فيه كل عوامل الجودة وسهل جدا تصمم منه دواليب و لوكرز وقرص الترابيزات ومصمم خصيصا لمقاومة عوامل الجو والمياه وبنتسخدم افضل خامة من الاكسسورات اللى تع (...)

99 جنيه
0
1
مكيفات
منذ 16 ساعة

استمتع بالراحة المثالية مع تكييف فري أير انفرتر 4 حصان بارد وساخن من ريفر كول! اجعل منزلك ملاذًا منعشًا ومثاليًا للاسترخاء مع تكييف فري أير، الذي يجمع بين التصميم الأنيق والأداء العالي. مزايا تحتضن الراحة: - تقنية البلاز (...)

10 جنيه
0
1
أخرى
منذ 6 شهور

استمتع بالراحة والأمان الفائقين! فوم مطاطي عالي الجودة لفرش الحضانة والجيم والمكاتب والشركات. مرونة استثنائية ومتانة للاستخدام الشاق. مادة غير سامة ومضادة للانزلاق لحماية مثالية. سهولة التنظيف والصيانة. استثمر في جودة وأ (...)

145 جنيه

لعملاء شركة تميمة كولدير بسعر مميز من تميمة كولدير كولدير نافورة من تميمة كولدير تبريد مباشر _ودوره مياه مستمره بدون خزان ضمان .. عامان داخل وخارج القاهرة سعة التبريد حوالي اكثرمن40 ليتر /الساعه يصلح هذا الكولدير للأماكن (...)

4 جنيه
0
6
مكملات غذائية
منذ 21 ساعة

برشام ليشيو للتخسيس قوي و فعال في حرق الدهون العنيده. يعمل على سد الشهيه المفرطه، ولا يسبب الاسهال. لا يحتاج الي نظام غذائي قاسي او ممارسة رياضه. نتائج ممتازه في انقاص الوزن بمعدل من 8 الى 12 كيلو شهريا. تعمل برشام ليشيو (...)

1 جنيه

هل تبحث عن مكان مثالي لتنظيم تدريبك أو ورشة عملك 01111270647في مدينة نصر؟ لا داعي للبحث بعد الآن! نحن هنا لمساعدتك في تلبية جميع احتياجاتك. مع قاعات تدريب وورك سبيس، ستحصل على تجربة فريدة ومميزة تلبي جميع تطلعاتك.

مع شركة تك سوفت للحلول الذكية ... امتلك تطبيق سوبر ماركت متكامل ، وافتح فرعك الالكتروني ، وزد مبيعاتك وتابعها عن كَثْبْ . تقدم لك شركة تك سوفت للحلول الذكية تطبيق سوبر ماركت متكامل (الأندرويد والأيفون ) . ومن خلاله يمكنك (...)

0
1
مكيفات
منذ 14 يوم

طب اسمع الاخبار اش اش اش خصومات وعروض تكييف فريش تربو بقدره1.5حصان بارد ساخن بيغطي مساحه 12متر مربع مزود بشاشه ديجتال ليد لعرض درجات الحراره مزود بخاصيه التبريد والتدافئه مزود بفلتر في الفانه لتنقيه الهواء من الفيروسات م (...)

100 جنيه
0
1
مكيفات
منذ شهر

احصل على جو غاية في البرودة مع تكييف كاريير أوبتيماكس برو البارد 3 حصان! مع عروض حصرية من ريفر كول، هذا الجهاز المتطور يأتي مع شاشة ديجيتال لعرض درجات الحرارة والأعطال، وتقنية التربو لتبريد سريع. المواسير النحاسية تعزز م (...)

1 جنيه

تأجير ميني باصات كوستر للرحلات داخل القاهره: تعلن شركتنا عن وجود موديلات تويوتا كوستر الجديدة والمتوفرة للايجار اليومي من ليموزين . لذلك يمكنك ان تستمتع بالسفر مع اصدقائك والعائلة باسلوب مريح و فاخر مع شركة ليموزين لايجا (...)

1,500 جنيه

باص مرسيدس 50 راكب للايجار والرحلات موديل حديث مكيف كراسي متحركه سقف عالى ستائر عازله للحراره خزنه للشنط مايك شاشات عرض حمام داخل الباصا مع الدولية كار للنقل السياحي هتوفرلك باصات من 7 راكب الى 50 راكب جميع الباصات موديل (...)

1,000 جنيه
0
20
ألعاب أطفال
منذ شهران

#ألعاب_اطفال_حديقه_نادى_مدرسه_مول_شاطئ #حضانه_فيلا_كيدز_اريا_منطقة_العاب #العاب_العاب_اطفال_مستورده_مجمعات_خشبيه #زحاليق_مراجيح__العاب_تسليه_ومسابقات #تنمية_مهارات_العاب_زكاء_ترفيه #نطاطه_ترامبولين_سوسته #كونكت_فور #تراب (...)

1 جنيه
0
1
مكيفات
منذ شهران

اقوى عروض التوفير من ريفر كول علي تكييفات ميديا ميشن المزود بتكنولوجيا الانفرتر بتعمل علي توفير حتي 50% من فاتوره الكهرباء و كمان خاصيه البارد ساخن للاتسمتاع بجوك علي مزاج طول السنه \ مع ريفر كول دايما هتلاقي اقل اسعار ك (...)

100 جنيه
القاهرةميديا

مكتب تشطيبات/شركة هيفين هوم ( تصميم - تشطيب - ديكور ) التشطيب فى اى مكان داخل مصر 01206788861 زهقت من ديكورات بيتك القديمة ، عايز تجدد من ديكورات بيتك ، يبقي خليك مع شركة هيفين هوم عشان هنوفرلك كل احتياجاتك من تشطيب وديك (...)

0
9
شقق للبيع
منذ شهر

شقه للبيع لقطه بفيصل الطالبيه كفر كهرمس كام نمره من الرئيسى المساحه80 متر غرفتين/رسيبشن قطعتين/حمام الدور ال 3 والدور شقه واحده عماره 5 ادوار سلم عداد كهرباء وغاز قديم المنافذ كلها ع الشارع عداد مياه مشترك مباني سنه 1992 (...)

560,000 جنيه
الجيزه2180 متر
0
7
شقق للبيع
منذ 8 ايام

شقة 3 غرف للبيع بالتقسيط في مدينه نصر في تاج سيتي الشقة في كمبوند تاج سيتي القاهرة الجديدة امام مطار القاهرة الدولي و بجوار جاردينيا علي طريق السويس مساحه الشقه 135م (2 غرفه نوم+2 حمام ) بمقدم 450 الف و قسط حتي 8 يوجد خص (...)

450,000 جنيه
القاهرة22135 متر
0
1
عطور
منذ 23 يوم

اشتري سي باشون من دار جورج ارماني ضمن عروض عيد الام واحصل على تخفيض خاص جداً ولفترة محدودة 50% حصريا

500 جنيه

شركة ديكورات وتشطيبات -SAFETY WOOD DECOR 01507430363مفيش حاجه أسمها أعلى جودة بأقل سعر طبعأ ديه حاجه مستحيلة فيه حاجة أسمها جودة عالية بسعر مناسب وده اللى أحنا شغالين عليه وبنحاول نوصله للعميل خامات معتمده وتشطيبات عالية (...)

1 جنيه

#نظام_الكول_سنتر هو نظام تقني يستخدم في إدارة وتوجيه المكالمات الواردة والصادرة لشركة معينة ويسهم في تحسين تجربة العملاء وزيادة كفاءة خدمة العملاء شركة أون لاين تك هي شركة متخصصة في توفير حلول تقنية المعلومات وخدمات الات (...)

تركيب #اجهزة_انتركم للمكاتب والشركات. أهم النصائح للاستفادة من إدارة العمل وصيانة المعدات الخاصة لسلامة العمل وسلامة الموظفين إذا كنت تريد أمانًا إضافيًا لنفسك أو لمنزلك أو مبناك أو مكتبك أو شقتك لا شيء سوى الاتصال الداخ (...)

1 جنيه
0
1
مكيفات
منذ شهر

تكييف فريش الانفرتر 1.5 حصان: - كفاءة عالية في استهلاك الكهرباء - شاشة ديجيتال لعرض الحرارة والأعطال - تحكم عن بعد بالواي فاي - تنقية الهواء من الأتربة والفيروسات - تبريد سريع مع خاصية التربو - ضمان 5 سنوات يلا مضييعيش و (...)

100 جنيه