شقق فندقية و فنادق في طنطا

1 من 0 ، 0 إعلان
تأجير سيارات رحلات سياحية خدمات سياحية شقق فندقية و فنادق حفلات و مهرجانات مطاعم أخرى
أسوان اسيوط الأقصر الاسكندرية الاسماعيلية البحر الاحمر البحيرة الجيزه الدقهلية الزقازيق السويس الشرقية الغربية الغردقة الفيوم القاهرة القليوبية المنصورة المنوفية المنيا الوادي الجديد بني سويف بور سعيد جنوب سيناء دمنهور دمياط سوهاج سيناء شرم الشيخ شمال سيناء طنطا قنا كفر الشيخ مطروح

إعلانات مختارة

يتحدث الكثير عن #أجهزة_السنترالات_الداخلية وأهميتها داخل المؤسسات والمنشآت الكبيرة حيث تمتلك إمكانيات إمكانيات متعددة وإمكانية الاتصال بين مختلف الأجهزة والأفراد من الخارج من الخارج من الخارج والبدء في تحقيق هدف منظمة ال (...)

وحدات حمام شبرا/ اشيك وحدات حمام في مصر 01210044703 مش مضطر تلف كتير علشان تختار حاجة تناسبك معانا هتلاقى اللى يناسبك ويناسب مساحة مكانك للاتصال : شركة تراست جروب للمطابخ والدريسنج روم فرع مدينة نصر : 2 عمارات السعودية ش (...)

0
6
تأجير سيارات
منذ 6 شهور

شركة ليموزين مصر لايجار السيارات والنقل السياحي 01100091997 ايجار ليموزين المطار ,ايجار نقل سياحي ,ليموزين مطار القاهرة ,شركة نقل سياحي تتميز سيارات جيب جراند شيروكي المؤجرة من ليموزين بقدرتها على السير في الطرق الوعرة و (...)

3,500 جنيه

شطب بيتك الجديد أو جدد بيتك القديم بكل سهولة (ديكورات شقق - فيلات - مكاتب - تصميم ديكورات - تشطيبات داخليه_خارجيه) كهرباء - نقاشة - نجاره - ديكورات رخام- جبس بورد - سيراميك .سباكه حسب ميزانيتك هنشطبلك شقتك من أجود الخاما (...)

مجاناً
0
3
ملابس نسائية
منذ شهران

مشد بوش آب يمشد بوش آب مشد على شكل شورت يتميز بانه رائع جداً ومناسب تماماً لمن تريد ظهور قوامها وابراز انوثتها بشكل مميز . مصمم ليتناسب مع الجسم ويظهره بشكل طبيعي . مريح جداً فى لباسه ولا يسبب أى شعور بالضيق وأناقه في ال (...)

1 جنيه

افضل دواليب حمام/ احدث وحدات حمام في شركة ستيلا 01110060597 شركة ستيلا هتقدملك تصاميم جديدة لوحدات الحمام اخرح برة الروتين وكلمنا النهاردة شركة ستيلا للمطابخ والاثاث فرع مصر الجديدة : 78 شارع عمار ابن ياسر بجوار سوبر مار (...)

1 جنيه
0
1
مكيفات
منذ شهران

عرض لا يقاوم على تكييف فري إير المصري مع ريفر كول! مواسير نحاس وتقنية البلازما لتنقية الهواء. ضمان 10 سنوات والتوريد والتركيب مجاناً. احجز الآن واستمتع بالراحة الفائقة! متاح التقسيط من اول 6 شهور حتي 18 شهر من خلال فيزا (...)

1 جنيه

عرض خااااااااص لفتره محدوووده #شقه_مفروشه للايجار بموقع متميز ب #مدينه_نصر من اول #مكرم_عبيد بجوار سوبر #ماركت_باندا قريبه من #سيتي_سنتر وسط #الخدمات 2 نوم 2 ريسيبشن #مكيفه بالكامل تشطيب #هاي_لوكس فرش #راقي #واي_فاي بجمي (...)

0
3
تأجير سيارات
منذ 8 شهور

ايجار باص 21 كرسي 01067451866 ايجار باص 21 كرسي لذلك اجر باص تويوتا كوستر للرحلات العائلية،ايجار تويوتا كوستر الان في القاهرة، مكتب تاجير اتوبيسات ،ايجار كوستر سياحي للرحلات للايجار ب ارخص سعر الان في مصر لذلك نوفر احدث (...)

إحجز خدمة التوصيل من وإلى مطار برج العرب ومطار القاهرة الدولي... الدعاء ليموزين الاسكندرية 01229909600 ليموزين مطار برج العرب اسكندرية ليموزين مطار برج العرب... مطار برج العرب الدولى (Alexandria) [HEBA / HBE] يسعدنا نحن (...)

10 جنيه

دواليب الحمامات المودرن/ شركة ستيلا بتوفرلك افضل وحدات حمام 01110060597 وحدات حمام مميزة متاح جميع الالوان للاستفسار .. تقدروا تكلمونا من خلال الواتساب شركة ستيلا للمطابخ والاثاث فرع مصر الجديدة : 78 شارع عمار ابن ياسر ب (...)

1 جنيه

شركة اثاث الشيخ زايد - شركة فورنيدو لديها اجود وأرخص الاثاث في مصر 01270001597 يومك كان طويل ومابتصدق ترجع البيت عشان ترتاح عشان كدة اثاث بيتك لازم يكون اثاث مريح ليك ولعيلتك التوصيل لجميع محافظات مصر للاتصال : شركة فورن (...)

شراء وبيع جميع مقاسات الكرفانات والكناتر والمطاعم الجاهزه وعمل جميع الصيانات

علي بحر الساحل شالية متشطب للبيع بالتقسيط في سولت تطوير مصر الشالية في قرية سولت تطوير مصر - salt tatweer masr north coast في الساحل الشمالي راس الحكمة في الكيلو 185 بالقرب من ماونتن فيو و سوان ليك مساحة الشالية 95م (2 غ (...)

750,000 جنيه
الاسكندرية2295 متر95 متر

مكتب خشب زان وزاري من الخشب الزان الأحمر اليوغسلافي مطعم نحاس من Nagy office furniture جميع موديلات المكاتب الزان متاح تنفيذها في مصنعنا اقلل الاسعار واجود الخامات التوصيل لجميع المحافظات داخل مصر يوجد شحن خارج مصر المود (...)

1 جنيه

وحدة حمام العاصمة الادارية /اشيك وحدات حمام في شركة كرياتف جروب 01026185183 معانا مش هتتعبي في اللف و لا هتضيعي وقتك و إنتي بتدوري علي الوحده المناسبه ، لاننا بنقدملك كل أنواع الوحدات و أحدثها بأنسب الأسعار يعني بنقدملك (...)

1 جنيه
0
1
تأجير سيارات
منذ 5 شهور

Luxury Business Experience Egarlimosine Are you looking for a stylish and luxurious mobility for your vital business? At Limousine Nassar, we fully understand the needs of busy entrepreneurs and offer you a high-quality (...)

2,000 جنيه

احصل على فلاتر المياه بخصومات متتفونش من ريفر كول تنقية مياهك للحصول على مياه نقية وصحية. التخلص من الشوائب والمواد الضارة في مياهك. توفير كبير مقارنة بشراء المياه المعبأة. خيارات متعددة تلبي احتياجاتك المختلفة. للتواصل (...)

100 جنيه

خصوماااااات .. خصومااااات .. خصوماااات اسعار مش عند اي حد جميع تجهيزات الحضانات والكيدز ايريا وافضل المنتجات واعلى خامه وافضل سعر لو بتجهز او بتجدد حضانه او كيدز ايريا او حتى محتاج العاب لاطفالك فالبيت كل ده هتلاقيه مع ا (...)

5,000 جنيه
0
1
مكيفات
منذ 24 يوم

استمتع بأجواء مثالية في شهر الجود مع #تكييفات_كاريير_اوبتيماكس_انفرتر من #ريفر_كول! احصل على الراحة التامة وتوفير يصل إلى 60% في فاتورة الكهرباء بفضل تكنولوجيا الإنفرتر، واستمتع بكباس تروبيكال الذي يتحمل حتى 53 درجة مئوي (...)

2 جنيه
0
1
مكيفات
منذ 20 يوم

عيدكم مبارك! احتفل بالعيد مع تكييف هاير 2.25 حصان بارد ساخن من ريفر كول! انعم بأجواء منعشة وراحة لا مثيل لها في منزلك هذا العيد مع تكييف هاير 2.25 حصان بارد ساخن من ريفر كول. مميزات التكييف: - تبريد قوي وفعال يوفر لك الر (...)

33,400 جنيه
0
1
أخرى
منذ 9 شهور

كسارة الخشب *تعمل على تكسير الأخشاب من كتل كبيرة الى قطع صغيرة تبدأ من 1 سم الى 5 سم-تعمل على تسهيل عملية الجرش والطحن للأخشاب ليسهل كبسها -تمتاز بالقدرة العالية في عملية التكسير خط انتاج مصبعات اخشاب,وود بيليت,خشب,كسارة (...)

0
3
تأجير سيارات
منذ 6 شهور

عروض تويوتا كوستر لرحلات دهب 01119970403 تعلن شركه بسيوني ترافيل عروض تويوتا كوستر عن امكانيه تأجير باص تويوتا كوستر بأسعار مناسبه في متناول ايدي العملاء. كما تقدم شركه بسيوني ترافيل عروض خاصه ومميزه بمناسبه عيد الشرطه و (...)

1,000 جنيه

وحدة حمام2024 Safety Wood للمطابخ والدريسنج روم 01289151419 -01115552318 تتميز غرف الدريسنج التي تقدمها شركتنا بالتصميم العصري والأنيق الذي يتناسب مع جميع أنماط الديكور المنزلي، كما تتوفر بأشكال وأحجام مختلفة تناسب جميع (...)

1 جنيه