مزارع للبيع في الاسماعيلية

1 من 1 ، 4 إعلان
مزارع للبيع باسعار مغرية ومواقع مميز اطلالة رائعة
شقق للبيع فلل و بيوت للبيع محلات للبيع شاليهات و استراحات للبيع اراضي للبيع مزارع للبيع مجمعات و عمارات تجارية مجمعات و مشاريع سكنية مكاتب للبيع
أسوان اسيوط الأقصر الاسكندرية الاسماعيلية البحر الاحمر البحيرة الجيزه الدقهلية الزقازيق السويس الشرقية الغربية الغردقة الفيوم القاهرة القليوبية المنصورة المنوفية المنيا الوادي الجديد بني سويف بور سعيد جنوب سيناء دمنهور دمياط سوهاج سيناء شرم الشيخ شمال سيناء طنطا قنا كفر الشيخ مطروح
امتلك مزرعة احلامك بخصومات على الكاش والتقسيط مع مزارع الهاشمية
0
1
مزارع للبيع
منذ سنتان

نفسك يبقى عندك مزرعة صالحة لمشاريع الإنتاج الحيوانى بس مش عارف أذاى ؟ مع #مزارع_الهاشمية .... هتقدر تمتلك مزرعتك داخل #كومباوند كامل الخدمات ...#أمن وحراسة ... #وكاميرات مراقبة .... على طريق مصر إسماعيلية الصحراوى . بمسا (...)

الاسماعيلية1,400 متر
الاسماعيليه-مصر
0
20
مزارع للبيع
منذ سنتان

فرصه لدواعي السفر مزرعه 2 فدان واستراحة تشطيب سوبر لوكس عدد 2 مخزن . مخزن داخلي ومخزن خارجي وجراچ للسيارة طريق مصر اسماعليه ك. ٩٦ مزروعه بالكامل زيتون ونخل برحي تبعد عن الطريق العمومى كيلو مع تحصينها ببوابات حديديه وبها (...)

2,000,000 جنيه
الاسماعيلية2 فدان
مزرعتك داخل كمبوند مزارع الهاشمية
0
1
مزارع للبيع
منذ سنتان

#مزارع_الهاشمية امتلك مزرعتك داخل كمبوند كامل الخدمات ( أمن وحراسة + كاميرات مراقبة + مياه + كهرباء) مزارع مسجله مساحات مناسبة لمشاريع الانتاج الحيوانى تبدأ من تلت فدان (8 قيراط تقريباً ) كمان المزارع قريبة لك 45 دقيقة م (...)

الاسماعيلية1,400 متر
مزرعة للبيع في الاسماعيليه نأمل سرعة البيع قابل للتفاوض
0
9
مزارع للبيع
منذ سنتان

مزرعه للبيع عقد أخضر ٥فدان و ٦ قراريط قريه سرابيوم الاسماعيليه بجوار جميع الخدمات العامه من مدارس واسعاف ونقطه شرطه ومستشفى الارض على طريقين ومحيزه زراعيآ ال ٥فدان مانجو مثمر وال ٦ قيراط مبنى عليهم عماره ٥ أدوار مساحه ال (...)

6,000,000 جنيه
الاسماعيلية22,050 متر

البحث في قسم المزارع هو وسيلة لتوفير الوقت والجهد على البائع والمشتري للتسويق أو البحث عمّا يريدون على نطاق واسع محلياً للوصول إلى الفئات المستهدفة دون وسيط أو دفع عمولة، مع ضمان إتمام عمليات البيع والشراء على أرض الواقع.يمكنك وبكل سهولة وسرعة ممكنة أن تتواصل مباشرة مع البائع إمّا عن طريق رسائل الدردشة أو الإتصال هاتفياً للاتفاق على موعد لمعاينة العقار والاستفسار حول الموقع بالتحديد وما فيه من خدمات ومزايا إضافية.