ستيريو و مسجلات في القاهرة

1 من 1 ، 11 إعلان
ريسيفر و ستالايت أدوات و أجهزة مطابخ تلفزيونات ثلاجات و فريزرات غسالات و نشافات مكيفات دفايات و صوبات أفران و مايكرويف جلايات صحون سماعات و مكبرات صوت ستيريو و مسجلات كولر و فلاتر ماء كاميرات مراقبة مكانس كهربائية أخرى
أسوان اسيوط الأقصر الاسكندرية الاسماعيلية البحر الاحمر البحيرة الجيزه الدقهلية الزقازيق السويس الشرقية الغربية الغردقة الفيوم القاهرة القليوبية المنصورة المنوفية المنيا الوادي الجديد بني سويف بور سعيد جنوب سيناء دمنهور دمياط سوهاج سيناء شرم الشيخ شمال سيناء طنطا قنا كفر الشيخ مطروح

أفضل #أنظمة_الصوت على الإطلاق حول منزلك إلى قاعة سينمائية باستخدام اجهزتنا تحكم في الصوت بطريقة فعالة استمتع بأفضل جودة صوت في منزلك تخلص من مشكلات التشويش والانقطاع في الصوت احصل على نظام سماعاتك المثالي الآن #أجهزة_الص (...)

1 جنيه

افضل جودة للاجهزة الصوتية في مصر امتلك تجربة سينمائية في منزلك ضاعف متعة الالعاب بصوت حقيقي صوت نقي و واضح يغير كامل التجربة احصل على #أفضل_جودة_صوت مع #اون_لاين_تك احصل على تجربة مذهلة للأفلام والموسيقى استمتع بصوت قريب (...)

1 جنيه

نظام #الساوند_سيستم من #شركة_اون_لاين_تك_لتأمين_ممتلكاتك_الخاصه # الساوند_سيستم عباره عن مكبرات الصوت و سماعات السقف و هو مزيج من الميكروفونات ومعالجات الإشارات ومكبرات الصوت و سماعات السقف في حاويات يتم التحكم فيها جميع (...)

1 جنيه

ما الفرق بين #انظمه_الكاشير و الحاسبات العاديه اختلفت عملية الحساب في المحلات التجارية عن السابق بشكل كبير فسابقاً كان المحاسب في المحلات التجارية يقوم بكتابة تفاصيل كل عملية بيع في دفتر يسمى بـدفتر الحسابات وذلك بغرض حس (...)

1 جنيه

راديو جوك يعمل ببطارية قابلة لشحن أو بالكهرباء معاك فى اى وقت واى مكان الراديو المحمول الديجيتال JOC عايز تسمع القرآن الكريم فى اى وقت يبقى مافيش غير الراديو المحمول لأنه تقدر تتحرك بيه فى اى مكان صغير الحجم بيشتغل بالبط (...)

مجاناً

الراديو الكلاسيكي الرائع مع كشاف ليد وإمكانية تركيب فلاشة أو ميميورى كارت حصريا مفاجأة لكل محبي الزمن الجميل .واقتناء الاشياء القديمة بشكل حديث. وبتصميم مزدوج بين القديم الكلاسيكي والحديث. راديو Portabil Golon RX-1405 ، (...)

مجاناً

ستيريو ياباني اصلي موديل STR-W55 معاه ٢ سماعه اصليه مشغل اسطوانات ... اكولايزر ... راديو اف ام و ا ام للتواصل 01283504849

3,500 جنيه

سوند سيستم يعمل بالبلوتوث واليوإس بي ويركب في الأثاث ليزيد من أناقته وتستمتع بصوت الموسيقي من الموبايل أو الفلاشه - جوده عاليه - لوحة تحكم باللمس ... حول بيتك الى منزل ذكى بنفسك وبأقل تكلفة ... سمارت هوم ... Smart Home و (...)

99 جنيه

(راديو المصحف الناطق+كارت ميمورى 16 جيجا أصلى+كتيب تعليمي المميزات: -فيه القرآن الكريم كامل 32 تلاوة -فيه راديو علشان تقدر تسمع محطة القرآن الكريم. -أجمل هدية أو صدقة جارية ممكن تتجاب -يعمل بسماعة خارجية قوية جدا مع مدخل (...)

249 جنيه

تقدم شركة IBCالوكيل المعتمد لصوتيات جيديا الكورى ماتريكس ديجيتال يحتوي علي 8 دخل و 8 خرج امكانية تحديد رقم الدخل ليعمل مع رقم خرج بطريقة يدوية امكانية التحكم بشكل مركزي في شدة صوت الخرج امكانية توصيل مايك 8 منطقة (RM-832 (...)

سماعة سقف ساقط قطر 168مللي لفتحة سقف 156 مللي عمق 67 مللي السماعه تشتغل في 100 فولت ( 6 , 3 , 1) وات وتشتغل في 70 فولت ( 3 , 1.5 , 0.5 ) وات

430 جنيه