دورات تدريب و مهارات في القاهرة

1 من 19 ، 436 إعلان
تسجيل جامعات و معاهد دورات و مراكز لغات دروس خصوصي دورات تدريب و مهارات مدارس و حضانات
أسوان اسيوط الأقصر الاسكندرية الاسماعيلية البحر الاحمر البحيرة الجيزه الدقهلية الزقازيق السويس الشرقية الغربية الغردقة الفيوم القاهرة القليوبية المنصورة المنوفية المنيا الوادي الجديد بني سويف بور سعيد جنوب سيناء دمنهور دمياط سوهاج سيناء شرم الشيخ شمال سيناء طنطا قنا كفر الشيخ مطروح

كورسات ودورات في فن الاخراج والمونتاج والتصوير التليفزيوني والتصوير الفوتغرافي

Performly HRMS is a user-friendly HR & Payroll Software that is tailored for companies in Egypt. Performly HRMS manages payroll, attendance, Talent appraisal, employee requests & reports and much more. User-frien (...)

في إطار الكورس، يتعلم المشاركون كيفية تصميم برامج تدريب فعالة وكيفية تقييم الاحتياجات التعليمية للمتدربين . رخصة مدرب معتمد في مصر , كورس TOT جامعة القاهرة , دبلومة TOT جامعة عين شمس , دورة إعداد مدربين TOT , كيف تصبح مد (...)

شهادة دبلومة المدرب الدولي المحترف 01111270618 كورس تدريب المدربين بخصم 35% بمناسبة افتتاح فرع مصر شهادة ذا كنت ترغب في أن تصبح مدربًا ولكنك لست متأكدًا من كيفية نقل خبراتك بشكل احترافي و لديك محتوى أو مادة علمية تود تقد (...)

اكاديميه ألفابت بت ديذاين مؤسسها المهندس هيثم عصمت اكاديميه الفنون المصريه شعبه الديكور ومتخصص التصميمات الداخليه للعماره الداخليه وخاصه تصميم المطابخ Design Kitchen ومعلم فنون للعديد من الفنون كفن البورتريه والطبيعيه ال (...)

يكتسب العاملون00201111270647 شهادة تعكس مستوى المعرفة والكفاءة التي يمتلكونها في هذا المجال. تعتبر الشهادة دليلاً على قدرة الفرد على تطبيق مبادئ الصحة والسلامة المهنية في مكان العمل، وقد تؤهله للحصول على فرص عمل أفضل ورو (...)

كورس التسويق الالكتروني 00201111270647هو أحد الكورسات التدريبية التي تهدف إلى تعليم الطلاب والمهتمين بمجال التسويق الرقمي كيفية استخدام الوسائط الرقمية لتسويق المنتجات والخدمات. كورس التسويق الالكتروني , كورس التسويق الإ (...)

ورشة عمل البراندينج هتتعلم فيه أساسيات البراند وكيفية بناء هويتك الخاصة01111270618 و هتفهم العديد من المفاهيم المهمة التي ستمكنك من أن تصبح براند مميز ومتفرد هتتعرف على مفهوم البراند وأهميته، و المكونات الأساسية لأي بران (...)

يمكن لكورس الـ branding أن يكون فرصة للمشاركين للتعرف على أحدث التقنيات والاتجاهات في مجال العلامات التجارية والتسويق، وذلك من خلال دروس نظرية وتطبيقات عملية.كورس branding , Marketing course , Marketing course online , D (...)

Looking for a top-notch venue to host your training courses,01111270618 important meetings, workshops, seminars, or discussion sessions? 01111270618Look no further than ST work space! Our fully equipped training rooms fe (...)

Reserve your place at #Saadallah Academy for Consulting and Training and get #discounts of up to 50%201111270647 دورة الأمن السيبراني جامعة الملك سعود 00201111270647, تعلم الأمن السيبراني من الصفر , دورة الأمن السيبراني (...)

للحصول على شهادة تدريب المدربين المعتمدة00201111270618، يجب عليك الانضمام إلى برنامج تدريب المدربين في مؤسسة سعد الله المعتمدة. 01111270618 يتم تقديم البرنامج من خلال دورات تدريبية نظرية وعملية، حيث يتعلم المشاركون المفا (...)

The program 00201111270647 encourages the use of self-reflection and peer evaluation in making decisions based on the highest professional ethical standards in dealing with children. Accredited kindergarten diploma, Bach (...)

Team building Egypt 360 Experiential Solutions Corporate Team Building Solutions

يعد دبلوم التربية في الطفولة المبكرة 00201111270618خيارًا مثاليًا للراغبين في تطوير مهاراتهم في مجال التعليم والتربية. يهدف هذا الدبلوم إلى تزويد المشاركين بأحدث الممارسات التربوية الخاصة بالتربية في مرحلة الطفولة المبكر (...)

سواء كنت رائد أعمال طموحًا أو مالكًا لعمل متمرس 00201111270647، فإن هذه الدورة ستساعدك على الوصول بمشروعك إلى المستوى التالي. فإذا كنت ترغب في تحويل أحلامك إلى واقع، فلا تفوت هذه الفرصة. سجل الآن وابدأ رحلتك نحو النجاح ا (...)

تقدم شركة سعدالله للاستشارات و التدريب دورة تسويق الكتروني معتمدة دوليًا، والتي تعتبر أحد أهم الأدوات التي يستخدمها أصحاب الأعمال في الوقت الحالي. فهي تساعد على الوصول إلى جمهور واسع ومتنوع من العملاء في كل مكان في العال (...)

The TOT Diploma is considered 00201111270647 one of the important training diplomas , as it aims to train trainers professionally and enable them to prepare training packages that make them professional trainers. This co (...)

فرصتك لدخول مجال الأمن السيبراني00201111270618المتزايد في أهميته يومًا بعد يوم. إذا كنت تبحث عن دورة معتمدة في الأمن السيبراني، فإننا نقدم لك أفضل الدورات المعتمدة في هذا المجال. تتميز دوراتنا بالاعتماد من مراكز تدريبية (...)

Performly HRMS is a user-friendly HR & Payroll Software that is tailored for companies in Egypt. Performly HRMS manages payroll, attendance, Talent appraisal, employee requests & reports and much more. User-frien (...)

معانا في كورس الباترون والتفصيل بنوصلك المعلومه نظري بالتطبيق العملي لانك بتدربي ٩٠% عملى على مكن الخياطه ازاي تاخدي المقاسات و ازاي بنرسم الباترون للبس الكاجوال والسواريه ومحتواه جميع موديلات الفساتين الكت والكم والشميز (...)

عايزه اتعلم تفصيل وخايفه 10اسئله بتدور في دماغ اي حد عايز تتعلم التفصيل 1-خايفه متعلمش انا مبعرفش امسك ابره في اكاديميه تعليم التفصيل كل الشغل عملي بايدك من اول محاضره حتي لو مفيش اي خبرات الحمد لله شغل متدربتنا وارأهم ع (...)

لو انتي قررتى تبدأي كاريرك في مجال الفاشون والتفصيل يبقه #الاعلان ده مكنش صدفةليكي . . . . خدي بقه بالك معايا من كام نقطة 1تتعلمي المفروض وفين تتعلمي ايه ؟-؟ بمعنى لما نضجك يوصل لمرحلة انك عرفتي شغفك فتكوني كمان قادرة تخ (...)

كورس الكاجول يعني هتتعلمي تفصلي لبسك وتعتمدي على نفسك في شهرين ونصف والكورس كمان هيكون عملي مش نظري عشان ننفذ ونطبق كل حاجة بأيدينا ونتقن التفاصيل ما التفصيل كله تفاصيل تقدري دلوقتي تحجزي معانا وتجيبي صحابك طيب مدة الكور (...)