وظائف شاغرة في القليوبية

1 من 0 ، 0 إعلان
محاسبة و مالية إدارة أعمال وظائف خدمات طبية تصميم و جرافيك تكنولوجيا المعلومات هندسة حرفية و مهنية وظائف زراعة و إنتاج حيواني صحافة و إعلام أشغال عامة و أيدي عاملة قانون و محاماة وظائف تسويق ومبيعات سائقين و توصيل وظائف إدارة عليا إدخال بيانات إنتاج فني تعليم مبكر و رعاية طفل خدمة عملاء رياضية و تغذية سياحة و سفر صالونات و تجميل كتابة المحتوى و الترجمة وظائف أخرى دروس خصوصي
أسوان اسيوط الأقصر الاسكندرية الاسماعيلية البحر الاحمر البحيرة الجيزه الدقهلية الزقازيق السويس الشرقية الغربية الغردقة الفيوم القاهرة القليوبية المنصورة المنوفية المنيا الوادي الجديد بني سويف بور سعيد جنوب سيناء دمنهور دمياط سوهاج سيناء شرم الشيخ شمال سيناء طنطا قنا كفر الشيخ مطروح

إعلانات مختارة

0
3
تأجير سيارات
منذ 8 شهور

إيجار اتوبيس 50 راكب للرحلات السياحية باسعار مميزة ؛ تأجير اتوبيس مرسيدس 50 راكب لرحلات الصيف وشرم الشيخ والغردقة و الجونةو نويبع و دهب بالتالي يمكنك ايجار اتوبيس 50 لزياره الاماكن السياحية والاثرية داخل وخارج القاهرة (ز (...)

0
1
مكيفات
منذ شهران

احصل على بيئة مثالية في منزلك مع تكييف كاريير - تمتع بتجربة تبريد مثالية وفورية في كل زاوية من المنزل مع تكييف كاريير. - استمتع بالتبريد القوي والفعّال مع تكنولوجيا التربو الحديثة من تكييف كاريير - تقنية البلازما تضمن هو (...)

100 جنيه

في عرضنا دلوقتي جايبينلك عرض محدش يقدر يقاومه تركيب 6 #كاميرات_هيك_فيجن في بيتك أو شركتك على أيد خبراءنا هتضمن إنك تشوف كل حاجة بوضوح وأمان دلوقتي مش هتفوت عليك أي حاجة مهمة لأنك هتكون دايما على اطلاع بكل حاجة بتحصل في م (...)

0
1
تأجير سيارات
منذ 6 شهور

سيارات توسان للايجار من الدولي كار 01070534880 هل تبحث عن سياره مريحه ومناسبه باسعار معقوله للوصول من المطار الي اي مكان في مصر ف الحل هي سيارة توسان من افضل السيارات المتوفره للايجار حيث انها تعد سيارة فارهة ذات مظهر عص (...)

2,000 جنيه

متخصصون فى صيانة الأجهزة المنزلية جميع الماركات فريق عمل مدرب، سرعة التوجه للعميل احدث اجهزة الكشف عن الاعطال و تقديم ماهو جديد فى عالم التكنولوجيا الحديثة والمتطوره فى صيانة الاجهزة المنزلية لارضاء عملائنا وتقديم افضل خ (...)

150 جنيه

bathroom units egypt/ لو عاوز افضل سعر كلم تراست جروب 01210044703 عايز تشترى وحدات حمام جاهزة هتلاقى ده عندنا عايز تعمل وحدات حمام على ذوقك بردوا هتلاقى ده عندنا للاتصال : شركة تراست جروب للمطابخ والدريسنج روم فرع مدينة (...)

#اجهزة_كاشير و مستلزماته #أنظمة_الكاشير هي أنظمة تم تصميمها خصيصًا للحصول على أفضل سيطرة إدارية على عمليات البيع والشراء في أماكن مختلفة متخصصة في العديد من المنتجات التي يتم عرضها للبيع والشراء في المطاعم والمحلات التجا (...)

1 جنيه

هل تحلم ولا يوجد إلى صالة سينما خاصة؟ هل ترغب في الاستماع إلى صوتية مدهشة أثناء مشاهدة الأفلام أو الاستماع إلى الموسيقى في المنزل؟ إذاً، فإن نظام #تركيب_نظام_ساوند هو الحل الذي تحتاجه نظام ساوند هو نظام غذائي ويتكون من م (...)

بالطبع ، تستخدم مراكز التسوق #أنظمة_الصوت لتزويد العملاء بتجربة تسوق ممتعة ومريحة. تُستخدم هذه الأجهزة لتشغيل الموسيقى والإعلانات والوسائط التفاعلية لجذب انتباه العملاء وزيادة رضاهم عن تجربة التسوق في المول. بالإضافة إلى (...)

شركة تشطيب مصر/ متشلش هم الاسعار مع هيفين هوم 01206788861 أوقات بتحتاج تختار بين التصميم الداخلي المميز والأنيق لبيتك وبين استغلال المساحات بشكل أفضل علشان تحس بالراحة ؟؟ شركة هيفين هوم بتحققلك التوازن بين التصميم المميز (...)

دولاب حمامات 90 سم/ تتميز شركة هيفين هوم باقل الاسعار 01122267552 يمكنك الشراء من خلال التواصل على الواتساب او الاتصال بالتليفون او زيارتنا التوصيل لجميع محافظات مصر يوجد موديلات ومقاسات والوان متنوعة شركة هيفين هوم للمط (...)

0
1
مكيفات
منذ 5 ايام

بالطبع، إليك مقترحًا آخر مميزًا لتكييف فريش بارد فقط بقوة 1.5 حصان: استمتع بأجواء منعشة وبرودة فائقة في منزلك مع تكييف فريش البارد فقط 1.5 حصان! إليك ما يميز هذا التكييف: 1. تبريد فعّال: يوفر تبريدًا فوريًا ومنعشًا لغرفت (...)

وحدة حمام خشب- افضل اشكال وحدات الحمام فى شركة هيفين هوم 01287753661 ليه تشترى وحدات حمام غالية لما ممكن تعملها بسعر المصنع معانا كلمنا واعرف اكتر شركة هيفين هوم للمطابخ والدريسنج روم فرع المهندسين : 13 شارع الفواكه - مت (...)

مقاسات وحدات حوض الحمام - شركة هيفين هوم وحدات حمام - مطابخ - اثاث / فرع المهندسين 01287753661 ليه تشترى وحدات حمام غالية لما ممكن تعملها بسعر المصنع معانا كلمنا واعرف اكتر شركة هيفين هوم للمطابخ والدريسنج روم فرع المهند (...)

وحدات تحت حوض الحمام/ اقل سعر لوحدات حمام كلاسيك ومودرن 01287753661 ايا كان حجم او شكل الوحدة اللى انت محتاجها هتلاقى ده عندنا فى شركة هيفين هوم شركة هيفين هوم للمطابخ والدريسنج روم فرع المهندسين : 13 شارع الفواكه متفرع (...)

0
1
تأجير سيارات
منذ شهران

استمتع بتجربة السفر الفاخرة مع تويوتا كوستر، السيارة الواسعة والمريحة التي تتسع لحتى 22 راكبًا بكل راحة وأمان. مميزات تويوتا كوستر مقصورة فسيحة وفاخرة توفر مساحة واسعة لحتى 22 راكبًا مع الراحة والتنقل السلس. تصميم عصري و (...)

1,000 جنيه

رسم هندسي لترخيص محل او صيدلية أو معمل تحاليل أو عيادة و اي نشاط إداري او تجاري أو صناعي م / محمد عبدالله 01550886634 اعتماد بختم مهندس نقابي و اعتماد نقابة المهندسين الاخوة الزملاء تحية طيبة.... كل عام وانتم واسركم جميع (...)

مكتب ديكورات مصر / شركة ستيلا افضل شركة تصميم وتنفيذ ديكورات 01210044806 لو عندك شقة او فيلا ومحتاج تختار الطريقة الصح للتصميم والديكور لو مشغول او مسافر ومش فاضى للتعامل مع الفنيين لو عايز حلول للمساحات الصغيره وتوظيف ك (...)

1 جنيه
0
1
مكيفات
منذ شهر

متفوتش عروض #ريفر_كول على أحدث تكييفات #ال_جي! عندهم تكييفات ال_جي هيرو بأسعار مش مُقارنة في #ريفر_كول. التكييف ده مختلف، فيه خاصية التربو اللي بتبرّد المكان في أقل وقت وبتوفّر عليك في الكهرباء، وده بنسبة 30% أسرع من الت (...)

100 جنيه

في دي باي تطوير مصر الساحل الشمالي شالية بجاردن متشطب للبيع بالتقسيط الشالية في قرية دي باي التابع لشركة تطوير مصر -d bay tatweer masr في الساحل الشمالي في الكيلو 165 بجوار تلال الشالية يري البحر الشالية دور اول بجاردن ا (...)

650,000 جنيه
مطروح32125 متر125 متر

احصل على #جهاز_البصمة ZK-K14 Pro الآن حافظ على أمان منشأتك مع #جهاز_البصمة تعرف على أحدث التقنيات في #جهاز_بصمة_الموظفين #جهاز_البصمة ZK-K14 Pro يضمن أمان ودقة عالية ضاعف أمان عملك مع #جهاز_البصمة ZK-K14 Pro #اجهزة_البصم (...)

احواض وحدات حمامات - شركة هيفين هوم وحدات حمام - مطابخ - اثاث / فرع المهندسين 01287753661 التوصيل لجميع محافظات مصر يوجد موديلات ومقاسات والوان متنوعة يمكنك الشراء من خلال التواصل على الواتساب او الاتصال بالتليفون او زيا (...)

0
1
مكيفات
منذ شهران

عروض حصرية من ريفر كول على تكييف ميديا الميشن برو البارد 1.5 حصان! الكباس التروبيكال يجعله قويًا في مواجهة درجات الحرارة العالية. المواسير النحاسية تعزز من عمر الجهاز، والشاشة الديجيتال تعرض درجات الحرارة والأعطال. تقنية (...)

4 جنيه
القاهرةميديا

قوم بتوريد و تركيب و صيانة #أجهزة_تحكم_دخول_وخروج او المعروفة باسم #اكسس_كنترول #اجهزة_الاكسس_كنترول للتحكم في الابواب #ماكينات_الاكسس_كنترول او #معدات_التحكم_في_الوصول للتحكم في الأبواب آلة التحكم في الوصول هي آلة تتحكم (...)

1 جنيه