هندسة في سيناء

1 من 0 ، 0 إعلان
هندسة طبية و صحة إدارة أعمال تكنولوجيا المعلومات تدريس و تعليم خدمة عملاء تصميم و جرافيك محاسبة و مالية و مصرفية سائقين و توصيل صحافة و إعلام حرفية و مهنية أشغال عامة و أيدي عاملة قانون و محاماة زراعة مبيعات و تسويق إنتاج فني تعليم مبكر و رعاية طفل رياضية و تغذية سياحة و سفر كتابة المحتوى و الترجمة وظائف إدارة عليا إدخال بيانات أخرى
أسوان اسيوط الأقصر الاسكندرية الاسماعيلية البحر الاحمر البحيرة الجيزه الدقهلية الزقازيق السويس الشرقية الغربية الغردقة الفيوم القاهرة القليوبية المنصورة المنوفية المنيا الوادي الجديد بني سويف بور سعيد جنوب سيناء دمنهور دمياط سوهاج سيناء شرم الشيخ شمال سيناء طنطا قنا كفر الشيخ مطروح

إعلانات مختارة

0
1
تأجير سيارات
منذ 7 شهور

شركة نقل سياحى-ايجار مرسيدس فيانو #Rent a Mercedes Viano # # #ايجار سيارات مرسيدس فان فيانو فيتو بالسائق, تأجير سيارات مرسيدس فان عائلى بأرخص الأسعار فلى القاهره, ايجار أحدث سياره مرسيدس فان فيانو فيتو فان عائلى فى #مصر, (...)

1,000 جنيه

من بين أهم الخطوات التي يجب اتخاذها لبدء مشروع استثماري ناجح هي إجراء دراسة جدوى شاملة ومتكاملة. تعتبر دراسة الجدوى أساسية لفهم الجوانب المالية والتسويقية والفنية والقانونية والإدارية المتعلقة بالمشروع المقترح. في الرياض (...)

0
1
ألعاب أطفال
منذ 29 يوم

مفاجاه من #المتحده لكل الماميز اللي بتحب تدلع بنوتتها حصريا ومن جديد بتوفرلكم #تسريحه_البنات الخشب الجميله بالوانها الجذابه تسريحه 2*1 بنوتك الجميله تقدر تستخدمها تسريحه اومكتب من دلوقتي بنوتك هيكون ليها مكان لكل اكسسورت (...)

1 جنيه
0
3
مكاتب للبيع
منذ شهران

مكتب علي التسعين الشمالي مباشرا للبيع بالتقسيط في مول z 90 المكتب في مول z 90 التجمع الخامس علي التسعين الشمالي مباشرا و محور محمد نجيب و بالقرب من التسعين الشمالي مساحة المكتب 71م متشطب بالكامل شركة اداره و تشغيل INMA ب (...)

1,280,000 جنيه
القاهرة71 متر
0
2
أخرى
منذ شهران

كريمات تكبير الجسم حتى الآن هي المنتجات التي أثنى عليها معظم النساء لضمانسلامتها و فاعليتها. يُجرى استعمالها مباشرةً على الجسم ويمكنك ملاحظة النتائج خلالبضعة أسابيع. ما الذي يجعل مثل هذه الكريمات عملية أكثر من غيرها ؟ ذل (...)

1 جنيه

شركة نورن ديزاين للكومباكت hpl 18 شارع الوحده العربية -جسر السويس امام فندق السلام - متخصصون فى توريد وتركيب جميع اعمال الكومباكت مميزات الكومباكت hpl الشكل الجمالى مضاد للحشرات والبكتيريا سهولة التنظيف سهولة الفك والترك (...)

1 جنيه

#العيد خلص طب يلال نسكنفي #المهندسين #شقة_مفروشة #للايجار #اليومي #المهندسيين شقه تتكون من 3 غرف نوم واحده منهم ماستر وغرفة معيشة كبيره بالاضافة الى طاولة طعام ويوجد مطبخ مجهز بكامل الادوات مكرويف غلاية وغسالة وثلاجة ويو (...)

0
10
شقق للبيع
منذ شهران

شقى للبيع 165م عند بوبات الرحاب علي طريق السويس مباشرة وبالقرب من فاميلي بارك الرحاب في كمبوند Creek Town - كريك تاون التجمع الاول من شركة ll Cazar الشقة مقسة الي : 3 غرف نوم 2 حمام مطبخ تراس ريسبشن بمقدم تعاقد 730,000 ج (...)

7,300,000 جنيه
القاهرة32165 متر

تشطيبات شقق مصر الجديدة / شركة ستيلا بتنقل كل تصميماتك لواقع جميل 01210044806 مش دايما التصميم الجميل ممكن يتحقق في ارض الواقع لكن شركة ستيلا بتنقل كل تصميماتك لواقع جميل خبرتنا واستخدامنا لافضل الخامات وحرصنا الدائم علي (...)

1 جنيه
0
1
مكيفات
منذ 3 ايام

استعد لصيف مختلف مع تكييف فريش تربو 1.5 حصان بارد، وكفاءة طاقة B! جهاز تكييف يجمع بين الأداء القوي والسهولة في الاستخدام لتجربة مريحة في منزلك. شاشة ديجيتال: تتيح لك ضبط درجة الحرارة بسهولة وراحة، ومراقبة أداء الجهاز بوض (...)

20,800 جنيه
0
20
أخرى
منذ 6 شهور

بنقدملك افضل الخامات الهتساعدك تأسس مشروعك بالطريقة البتحلم بيه , يوجد لدينا احدث الطراز العالمى لجميع ديكورات الحمامات للفلل والكمبونت و الاوتلات وجميع المطاعم والفنادق .. لدينا جميع الاكسسورات الفائقة الجودة يوجد لدينا (...)

100 جنيه
0
1
تأجير سيارات
منذ 6 شهور

ارخص ايجار ليموزين المطار في مصر هل تبحث عن ر حلة فاخرة وخالية من المتاعب إلى المطار؟ لا تنظر إلى أبعد من خدمة تأجير سيارات الليموزين المتميزة! سيارات الليموزين الأنيقة والعصرية هي الطريقة المثلى لبدء رحلتك بأناقة ، مع م (...)

5,000 جنيه

إنتهز الفرصة الآن واحصل على أمان لممتلكاتك مع عرض 6 #كاميرات_مراقبة_هيك_فيجن ستقدم لك هذه الكاميرات رؤية واضحة ودقة عالية لما يحدث في منزلك أو مكتبك مع تقنية هيك فيجن لن تفوتك أي تفاصيل اختر الحلا الأمثل لحماية منزلك أو (...)

0
1
توصيل
منذ شهر

مطلوب سواق للعمل بمنطقه مدينه نصر رخصه درجه ( ثانيه / ثالثه ) ( نقل اموال ) دبلوم يجيد القراءة والكتابه نقبل من سن ٣٠ عام حتي ٤٥ عام المرتب ٣٠٠٠ جنيه + عموله ع كل نقله للتفاصيل whatsapp/01559488989

0
8
أخرى
منذ 10 شهور

سيارة أطفال كهربائية ضخمة تتحمل 150 كجم! سيارة أطفال كهربائية مذهلة مع مواصفات رائعة: - 4 محركات لعجلات الدفع الرباعي - محرك دركسيون - محرك وضع اهتزاز لتجربة قيادة ممتعة للأطفال - موسيقى وأغاني وبرامج تعليمية مدمجة - متو (...)

11,500 جنيه

ايجار باص مرسيدس 50 فرد موديل السنه 2020 - 2021 نقدم لك باصات مكيفه و معقمه كما يوجد شاشات عرض مجهزه لرحلات لا تنسي مع اصدقائك او الاقارب لذهاب الاجمل الشواطئ السياحيه لتمضى يوم لاينسي ف ف الاسكندريه العين السخنه وادى ا (...)

2,200 جنيه
0
4
ملابس رجالية
منذ 7 شهور

ترنجات مرسيدس بسوسته قطعتين جاكيت وبنطلون بزنط شكل شيك وجذاب وخامة تدفيك معاك فى كل مكان ترنج مرسيدس بسوستة قطعتين فقط الجاكت والبنطلون خامة ميلتون ضد الوبرة والانكماش تقفيل وفينيش عالي بزنط (كابيشو) يوجد جيب امامي لتدفئ (...)

مجاناً
0
4
مكملات غذائية
منذ 10 ايام

فات فايتر للتخسيس يقوم بسد الشهية لمدة تصل إلى 8 ساعات فتفقد الوزن الزائد بدون أن تشعر بإرهاق.نتائج الكبسولة سريعة ففي شهر واحد فقط تخسر من 9 الى 13 كيلو.يساعد على حرق الدهون الصعبة التي توجد في منطقة البطن والارداف ولا (...)

1 جنيه

ورشة عمل البراندينج هتتعلم فيه أساسيات البراند وكيفية بناء هويتك الخاصة01111270618 و هتفهم العديد من المفاهيم المهمة التي ستمكنك من أن تصبح براند مميز ومتفرد هتتعرف على مفهوم البراند وأهميته، و المكونات الأساسية لأي بران (...)

0
4
تأجير سيارات
منذ شهران

The limousine rental service is considered one of the most luxurious and elegance transportation services. Renting a limousine is a special opportunity, whether for occasions or daily communications.+201121761951 Mercede (...)

1,000 جنيه
0
1
مكيفات
منذ شهران

الصيف جاي والتكييف لازم يكون جاهز! ضبط التكييف في الصيف مهم جداً، لأنه لو ما ضبطته بتعب وبتشقى في الحر. خليك على طول مستعد للصيف مع فريق صيانة ريفر كول. ما تنتظرش لما يجيك الحر والتكييف ما يشتغلش عشان تحجز صيانة، خليك دا (...)

1,000 جنيه

تستخدم #أجهزة_الكاشير في المحلات التجارية والمتاجر والمطاعم والفنادق وغيرها من الأماكن التي تتطلب عمليات بيع وشراء. تساعد هذه الأجهزة على تسجيل المبيعات وإدارة المخزون وتوليد فواتير البيع وإصدار إيصالات الدفع. كما تساعد (...)

في دي باي تطوير مصر علي البحر فيلا للبيع متشطبة في الساحل الشمالي الفيلا توين هاوس في قرية دي باي تطوير مصر الساحل الشمالي -d bay tatweer masr north coast مساحة مبني الفيلا 240م +جاردن +رووف بمقدم 2,600,000 و الباقي اقسا (...)

2,600,000 جنيه
الاسكندرية33240 متر240 متر
0
2
تأجير سيارات
منذ 7 شهور

شركة ليموزين بداية لإيجار السيارات والليموزين في مصر 01101737711 ليموزين بداية تقدم كافة انواع سيارات مرسيدس لخدمة الإيجار بالسائق أو بدون سائق للسفريات والرحلات اليومية بأفضل أسعار حيث توفر خدمات إيجار سيارات في مصر لتل (...)

1,000 جنيه